Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00233922/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Karnego w Brzegu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W BRZEGU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320199
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 29
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 410 74 00
1.5.8.) Numer faksu: 77 416 22 87
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_brzeg@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67c32b34-fabd-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Karnego w Brzegu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67c32b34-fabd-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00522908/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa artykułów żywnościowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233922
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Kotlet rybny panierowany (burger) zamrożony Produkt otrzymany z mielonego mięsa ryb bez ości, łusek i skóry (zawartość ryby co najmniej 55%), przyprawiony, panierowany (panier z dodatkiem ziół np. tymianku i oregano), wstępnie podsmażonych, utrwalony przez zamrożenie w specjalistycznych urządzeniach do uzyskania temperatury -18 C. Ilość: 300 kg2) Farsz rybny (mintaj, dorsz, miruna) granulacja farszu (1-3cm), bez ości, łusek i skóry. Bloki głęboko mrożone pakowane w karton, warstwy przełożone folią. Wymagania organoleptyczne: farsz mrożony: barwa bloku jednorodna, typowa dla gatunku ryby; dla farszu płukanego barwa od biało-szarej bloku do kremowo-beżowej, jednakowa na wszystkich powierzchniach bloku;. dla farszu z przyprawami dopuszcza się ciemne punkty pochodzące z dodanych przypraw. Ilość: 200 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15229000-9 - Mrożone produkty rybne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Pierogi mrożone z kapustą i grzybami w opakowaniach foliowych do 5 kg, farszu nie mniej niż 40% Termin przydatności do spożycia min. 60 dni od daty dostawy do magazynu zamawiającego. Ilość: 100 kg2) Pierogi mrożone z truskawkami w opakowaniach foliowych do 5 kg, farszu nie mniej niż 40% Termin przydatności do spożycia min. 60 dni od daty dostawy do magazynu zamawiającego. Ilość: 100 kg
3) Pierogi mrożone z serem (na słodko) w opakowaniach foliowych do 5 kg, farszu nie mniej niż 40% Termin przydatności do spożycia min. 60 dni od daty dostawy do magazynu zamawiającego. Ilość: 200 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 4030,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Cukier biały kryształ konfekcjonowany w opakowaniach 1kg. Ilość: 1200 kg2) Woda mineralna niegazowana 1,5L. Ilość: 200 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15831000-2 - Cukier
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 6506,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Kasza jęczmienna w opakowaniach 1kg. Ilość: 400 kg2) Kasza manna w opakowaniach 1kg. Ilość: 200 kg
3) Ryż biały w opakowaniach 1kg. Ilość: 2000 kg
4) Mąka ziemniaczana w opakowaniach 1kg. Ilość: 100 kg
5) Mąka pszenna typu 500-550 w opakowaniach 1kg. Ilość: 800 kg
6) Makaron czterojajeczny (świderek) w opakowaniach zbiorczych od 5-10kg. Ilość: 600 kg
7) Makaron czterojajeczny typ łazanki w opakowaniach zbiorczych od 5-10kg. Ilość: 600 kg
8) Groch łuszczony w opakowaniach do 20 kg. Ilość: 1000 kg
9) Fasola średniej wielkości „jasiek” w opakowaniach od 20-25 kg. Ilość: 200 kg
10) Soja krajanka w opakowaniach zbiorczych do 15 kg. Ilość: 600 kg
11) Soja kotlet w opakowaniach zbiorczych do 15 kg. Ilość: 600 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15613100-9 - Produkty przemiału owsa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15312000-8 - Produkty ziemniaczane
15612100-2 - Mąka pszenna
03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15851100-9 - Makaron niegotowany
03221210-1 - Fasola
4.5.5.) Wartość części: 35511 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Liść laurowy w opakowaniach zbiorczych do 1 kg. Ilość: 5 kg2) Sól spożywcza drobnoziarnista w opakowaniach 1 kg. Ilość: 400 kg
3) Herbata granulowana w opakowaniach zbiorczych 1 kg. Ilość: 100 kg
4) Pieprz czarny mielony w opakowaniach zbiorczych do 1 kg. Ilość: 30 kg
5) Przyprawa w płynie typu maggi o pojemności do 2 litrów. Ilość: 600 L
6) Przyprawa jarzynowa mielona w opakowaniach do 1 kg. Ilość: 300 kg
7) Bulion warzywny w opakowaniach do 1 kg. Ilość: 100 kg
8) Majeranek suszony w opakowaniach do 1 kg. Ilość: 10 kg
9) Koper suszony w opakowaniach zbiorczych 1-5 kg. Ilość: 10 kg
10) Ziele angielskie w opakowaniach zbiorczych do 1 kg. Ilość: 5 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15872400-5 - Sól
15872100-2 - Pieprz
15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda
15891500-5 - Buliony
4.5.5.) Wartość części: 4553,75 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Koncentrat pomidorowy 30% w słoikach do 2 L. Ilość: 800 kg2) Groszek zielony konserwowy puszka z samootwieraczem 400 g. Ilość: 100 kg
3) Kawa zbożowa w opakowaniach zbiorczych konfekcjonowana 500 g. Ilość: 100 kg
4) Dżem truskawkowy nisko słodzony w wiaderkach do 15 kg. Ilość: 700 kg
5) Marmolada, w wiaderkach do 15 kg. Ilość: 700 kg
6) Żurek w proszku w opakowaniu zbiorczym konfekcjonowany 1 kg. Ilość: 150 kg
7) Sos pieczeniowy ciemny w opakowaniach zbiorczych o pojemności 1 kg. Ilość: 100 kg
8) Ocet 10% w butelkach 0,5L. Ilość: 50 L
9) Leczo warzywne w słoikach do 3 kg. Ilość: 200 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331134-5 - Pomidory przetworzone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331462-3 - Groch puszkowany
15861000-1 - Kawa
15332296-5 - Dżem truskawkowy
15332230-5 - Marmolady
15891400-4 - Zupy
15871260-4 - Sosy
15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 14352,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 07.06.2023 r. do godz. 10.00 nie została złożona żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie w części 1.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4030,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4030 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4030 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORDIS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 530556313
7.3.3) Ulica: GŁOGOWSKA 35
7.3.4) Miejscowość: OPOLE
7.3.5) Kod pocztowy: 45-315
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4030,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-03 do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6506,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6506,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6506,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO JAROSŁAW LORKE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 410115711
7.3.3) Ulica: OSIEDLOWA 39
7.3.4) Miejscowość: WIDZISZEWO
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6506,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-03 do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35511,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35511,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091152532
7.3.3) Ulica: MŁYŃSKA 30
7.3.4) Miejscowość: INOWROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35511,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-03 do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4553,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5927,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4553,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO JAROSŁAW LORKE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 410115711
7.3.3) Ulica: OSIEDLOWA 39
7.3.4) Miejscowość: WIDZISZEWO
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
jakie przetargi wygrała firma
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4553,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-03 do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14352,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14947,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14352,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO JAROSŁAW LORKE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 410115711
7.3.3) Ulica: OSIEDLOWA 39
7.3.4) Miejscowość: WIDZISZEWO
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14352,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-03 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla przebudowy ul. Słowackiego
- Wykonywanie robót budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych wod. - kan., gaz, c. o. bieżącego utrzymania zasobu komunalnego lokali i budynków
- Wykonywanie robót ogólnobudowlanych w zakresie bieżącego utrzymania zasobu komunalnego lokali i budynków
- Bieżące utrzymanie techniczne oraz naprawa chodników, dojść, dojazdów położonych na terenach zarządzanych przez Zamawiającego, w zależności od potrzeb określonych przez Zamawiającego
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową oraz grysami na sucho na terenie Gminy Brzeg w 2025 r.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.