Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00232441/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowych w części pomieszczeń budynku C Szkoły Podstawowej nr 8 w Policach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 8 IM. JANA PAWŁA II Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI I SPORTOWYMI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320825230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piaskowa 99
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914324880
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp8@police.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp8police.naszbip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac remontowych w części pomieszczeń budynku C Szkoły Podstawowej nr 8 w Policach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-062004f0-2cbf-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232441/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP8.271.2.P.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowych w związku z realizacją zadania pn. „Wykonanie prac remontowych w części pomieszczeń budynku C Szkoły Podstawowej nr 8 w Policach - montaż sufitu akustycznego oraz wymiana oświetlenia podstawowego wraz z pracami towarzyszącymi.”
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie niżej wymienionych prac:
a) przygotowanie sal lekcyjnych do realizacji prac, wyniesienie elementów wyposażenia, zabezpieczenie wskazanych w przedmiarze powierzchni,
b) demontaż istniejących opraw oświetlenia klas,
c) przygotowanie ścian do montażu sufitu akustycznego – wymalowanie pasa odcinającego szerokości 10 cm w kolorze białym w rejonie montażu listwy przyściennej,
d) montaż modułowego sufitu akustycznego z wypełnieniem z paneli o wym. 60 x 60cm,
e) montaż opraw oświetlenia oraz podłączenie do istniejącej instalacji elektrycznej,
f) wykonanie pomiarów i sprawdzeń, w tym pomiaru natężenia oświetlenia w w/w salach lekcyjnych budynku C - Szkoły Podstawowej nr 8 w Policach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112626,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112626,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112626,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Jarosław Muszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8510104814
7.3.3) Ulica: Wkrzańska 14
7.3.4) Miejscowość: Police
7.3.5) Kod pocztowy: 72-010
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY JAROSŁAW MUSZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY JAROSŁAW MUSZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112626,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-10 do 2021-12-22INNE PRZETARGI Z POLIC
- Sukcesywna dostawa materiałów i wyrobów budowlanych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części. CZĘŚĆ IX - Materiały wykończeniowe
- Przebudowa Miejskiego Ośrodka Kultury i Edukacji Ekologicznej w Policach
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego w 2025 r.
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont istniejącej infrastruktury warsztatów szkolnych wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia
- Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich GDDKiA Oddział w Poznaniu - Rejon w Lesznie
- 288/Cir/24/KK_Remont kwater służbowych w budynkach mieszkalnych.
- Część II - Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej znajdującego się w budynku Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny przy ul. Madalińskiego 25 w Warszawie
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Psarach wraz z wymianą źródła ogrzewania oraz montażem instalacji fotowoltaicznych
- Remont i przebudowa Biura Terenowego ZUS w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.