Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00086465/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lub przebudowa budynków lub części budynków komunalnych przy ul. Sarnowska, ul. Marcinkowskiego, ul. Poniatowskiego, ul. Wojska Polskiego, ul. Królowej Jadwigi, ul. Grota Roweckiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8817921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont lub przebudowa budynków lub części budynków komunalnych przy ul. Sarnowska, ul. Marcinkowskiego, ul. Poniatowskiego, ul. Wojska Polskiego, ul. Królowej Jadwigi, ul. Grota Roweckiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-186516de-c0d1-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018070/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont lub przebudowa budynku lub części budynku, w tym ul. Sarnowska ul. Marcinkowskiego ul. Poniatowskiego , ul. Wojska Polskiego , ul. Królowej Jadwigi, ul. Grota Roweckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086465
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ON.2710.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 Remont lokali mieszkalnych przy ul. Sarnowskiej 3/1,3. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia dla każdej części został zawarty w zakresie robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych stanowiązym załącznik nr 5 do SWZ.
Obejmuje m.in. wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Branża budowlana:
a) roboty demontażowe/rozbiórkowe,
b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
c) wymiana parapetów,
d) roboty malarskie,
e) roboty tynkarskie,
f) roboty nawierzchniowe,
g) rusztowania budowlane niezbędne dla wykonywanych robót,
h) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
2) Branża sanitarna:
a) demontaż starej instalacji centralnego ogrzewania: grzejników, rur, zaworów itp.,
b) montaż nowej instalacji c.o.: grzejników, rur, zaworów, łączników itp.
c) izolacje rurociągów,
d) roboty tynkarskie, malarskie i płytkarskie po pracach instalacyjnych,
e) roboty posadzkowe,
f) osłony na grzejniki,
g) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
3) Branża elektryczna:
a) demontaż starej instalacji elektrycznej oraz montaż nowej,
b) roboty tynkarskie, malarskie po pracach instalacyjnych,
c) demontaż strach opraw oświetleniowych,
d) roboty przygotowawcze podłoża pod montaż opraw,
e) montaż nowych opraw oświetleniowych LED,
f) badania i pomiary,
g) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
4) Wszystkie inne prace towarzyszące niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
4. Szczegółowy zakres zamówienia dla każdej części, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) przedmiarów robót wraz z kosztorysami zerowymi (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa załączony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym. Przedmiar robót / kosztorys zerowy ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o zakres robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych i wizję w terenie), stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2) szczegółowy zakres prac dla poszczególnych mieszkań.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania określają załączone przedmiary wraz
z kosztorysami zerowymi. Przedmiary robót / kosztorysy zerowe mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o zakres robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych i wizję w terenie.
5. W przypadku rezygnacji z któregokolwiek elementu uwzględnionego w dokumentacjach zgłoszeniowych kwota ulegnie zmniejszeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262690-4 - Remont starych budynków
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45432210-9 - Wykładanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 101844 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Remont lokali mieszkalnych przy ul. Marcinkowskiego 8/5,3. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia dla każdej części został zawarty w zakresie robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Obejmuje m.in. wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Branża budowlana:
a) roboty demontażowe/rozbiórkowe,
b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
c) wymiana parapetów,
d) roboty malarskie,
e) roboty tynkarskie,
f) roboty nawierzchniowe,
g) rusztowania budowlane niezbędne dla wykonywanych robót,
h) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
2) Branża sanitarna:
a) demontaż starej instalacji centralnego ogrzewania: grzejników, rur, zaworów itp.,
b) montaż nowej instalacji c.o.: grzejników, rur, zaworów, łączników itp.
c) izolacje rurociągów,
d) roboty tynkarskie, malarskie i płytkarskie po pracach instalacyjnych,
e) roboty posadzkowe,
f) osłony na grzejniki,
g) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
3) Branża elektryczna:
a) demontaż starej instalacji elektrycznej oraz montaż nowej,
b) roboty tynkarskie, malarskie po pracach instalacyjnych,
c) demontaż strach opraw oświetleniowych,
d) roboty przygotowawcze podłoża pod montaż opraw,
e) montaż nowych opraw oświetleniowych LED,
f) badania i pomiary,
g) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
4) Wszystkie inne prace towarzyszące niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
4. Szczegółowy zakres zamówienia dla każdej części, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) przedmiarów robót wraz z kosztorysami zerowymi (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa załączony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym. Przedmiar robót / kosztorys zerowy ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o zakres robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych i wizję w terenie), stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2) szczegółowy zakres prac dla poszczególnych mieszkań.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania określają załączone przedmiary wraz
z kosztorysami zerowymi. Przedmiary robót / kosztorysy zerowe mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o zakres robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych i wizję w terenie.
5. W przypadku rezygnacji z któregokolwiek elementu uwzględnionego w dokumentacjach zgłoszeniowych kwota ulegnie zmniejszeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262690-4 - Remont starych budynków
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45432210-9 - Wykładanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 149900,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 Remont lokali mieszkalnych przy ul. Poniatowskiego 21/4,3. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia został zawarty w zakresie robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Obejmuje m.in. wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Branża budowlana:
a) roboty demontażowe/rozbiórkowe,
b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
c) wymiana parapetów,
d) roboty malarskie,
e) roboty tynkarskie,
f) roboty nawierzchniowe,
g) rusztowania budowlane niezbędne dla wykonywanych robót,
h) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
2) Branża sanitarna:
a) demontaż starej instalacji centralnego ogrzewania: grzejników, rur, zaworów itp.,
b) montaż nowej instalacji c.o.: grzejników, rur, zaworów, łączników itp.
c) izolacje rurociągów,
d) roboty tynkarskie, malarskie i płytkarskie po pracach instalacyjnych,
e) roboty posadzkowe,
f) osłony na grzejniki,
g) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
3) Branża elektryczna:
a) demontaż starej instalacji elektrycznej oraz montaż nowej,
b) roboty tynkarskie, malarskie po pracach instalacyjnych,
c) demontaż strach opraw oświetleniowych,
d) roboty przygotowawcze podłoża pod montaż opraw,
e) montaż nowych opraw oświetleniowych LED,
f) badania i pomiary,
g) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
4) Wszystkie inne prace towarzyszące niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
4. Szczegółowy zakres zamówienia dla każdej części, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) przedmiarów robót wraz z kosztorysami zerowymi (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa załączony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym. Przedmiar robót / kosztorys zerowy ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o zakres robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych i wizję w terenie), stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2) szczegółowy zakres prac dla poszczególnych mieszkań.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania określają załączone przedmiary wraz
z kosztorysami zerowymi. Przedmiary robót / kosztorysy zerowe mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o zakres robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych i wizję w terenie.
5. W przypadku rezygnacji z któregokolwiek elementu uwzględnionego w dokumentacjach zgłoszeniowych kwota ulegnie zmniejszeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262690-4 - Remont starych budynków
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45432210-9 - Wykładanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 171720,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4 Remont lokali mieszkalnych przy ul. Wojska Polskiego 28/3,3. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia został zawarty w zakresie robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych stanowiązym załącznik nr 5 do SWZ.
Obejmuje m.in. wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Branża budowlana:
a) roboty demontażowe/rozbiórkowe,
b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
c) wymiana parapetów,
d) roboty malarskie,
e) roboty tynkarskie,
f) roboty nawierzchniowe,
g) rusztowania budowlane niezbędne dla wykonywanych robót,
h) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
2) Branża sanitarna:
a) demontaż starej instalacji centralnego ogrzewania: grzejników, rur, zaworów itp.,
b) montaż nowej instalacji c.o.: grzejników, rur, zaworów, łączników itp.
c) izolacje rurociągów,
d) roboty tynkarskie, malarskie i płytkarskie po pracach instalacyjnych,
e) roboty posadzkowe,
f) osłony na grzejniki,
g) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
3) Branża elektryczna:
a) demontaż starej instalacji elektrycznej oraz montaż nowej,
b) roboty tynkarskie, malarskie po pracach instalacyjnych,
c) demontaż strach opraw oświetleniowych,
d) roboty przygotowawcze podłoża pod montaż opraw,
e) montaż nowych opraw oświetleniowych LED,
f) badania i pomiary,
g) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
4) Wszystkie inne prace towarzyszące niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
4. Szczegółowy zakres zamówienia dla każdej części, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) przedmiarów robót wraz z kosztorysami zerowymi (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa załączony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym. Przedmiar robót / kosztorys zerowy ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o zakres robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych i wizję w terenie), stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2) szczegółowy zakres prac dla poszczególnych mieszkań.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania określają załączone przedmiary wraz
z kosztorysami zerowymi. Przedmiary robót / kosztorysy zerowe mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o zakres robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych i wizję w terenie.
5. W przypadku rezygnacji z któregokolwiek elementu uwzględnionego w dokumentacjach zgłoszeniowych kwota ulegnie zmniejszeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262690-4 - Remont starych budynków
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45432210-9 - Wykładanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 79500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 5 Remont lokali mieszkalnych przy ul. Królowej Jadwigi 12/2,3. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia został zawarty w zakresie robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych stanowiązym załącznik nr 5 do SWZ.
Obejmuje m.in. wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Branża budowlana:
a) roboty demontażowe/rozbiórkowe,
b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
c) wymiana parapetów,
d) roboty malarskie,
e) roboty tynkarskie,
f) roboty nawierzchniowe,
g) rusztowania budowlane niezbędne dla wykonywanych robót,
h) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
2) Branża sanitarna:
a) demontaż starej instalacji centralnego ogrzewania: grzejników, rur, zaworów itp.,
b) montaż nowej instalacji c.o.: grzejników, rur, zaworów, łączników itp.
c) izolacje rurociągów,
d) roboty tynkarskie, malarskie i płytkarskie po pracach instalacyjnych,
e) roboty posadzkowe,
f) osłony na grzejniki,
g) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
3) Branża elektryczna:
a) demontaż starej instalacji elektrycznej oraz montaż nowej,
b) roboty tynkarskie, malarskie po pracach instalacyjnych,
c) demontaż strach opraw oświetleniowych,
d) roboty przygotowawcze podłoża pod montaż opraw,
e) montaż nowych opraw oświetleniowych LED,
f) badania i pomiary,
g) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
4) Wszystkie inne prace towarzyszące niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
4. Szczegółowy zakres zamówienia dla każdej części, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) przedmiarów robót wraz z kosztorysami zerowymi (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa załączony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym. Przedmiar robót / kosztorys zerowy ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o zakres robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych i wizję w terenie), stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2) szczegółowy zakres prac dla poszczególnych mieszkań.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania określają załączone przedmiary wraz
z kosztorysami zerowymi. Przedmiary robót / kosztorysy zerowe mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o zakres robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych i wizję w terenie.
5. W przypadku rezygnacji z któregokolwiek elementu uwzględnionego w dokumentacjach zgłoszeniowych kwota ulegnie zmniejszeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262690-4 - Remont starych budynków
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45432210-9 - Wykładanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 107900,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 6 Remont lokali mieszkalnych przy ul. Grota Roweckiego 11/2,3. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia został zawarty w zakresie robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych stanowiązym załącznik nr 5 do SWZ.
Obejmuje m.in. wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Branża budowlana:
a) roboty demontażowe/rozbiórkowe,
b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
c) wymiana parapetów,
d) roboty malarskie,
e) roboty tynkarskie,
f) roboty nawierzchniowe,
g) rusztowania budowlane niezbędne dla wykonywanych robót,
h) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
2) Branża sanitarna:
a) demontaż starej instalacji centralnego ogrzewania: grzejników, rur, zaworów itp.,
b) montaż nowej instalacji c.o.: grzejników, rur, zaworów, łączników itp.
c) izolacje rurociągów,
d) roboty tynkarskie, malarskie i płytkarskie po pracach instalacyjnych,
e) roboty posadzkowe,
f) osłony na grzejniki,
g) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
3) Branża elektryczna:
a) demontaż starej instalacji elektrycznej oraz montaż nowej,
b) roboty tynkarskie, malarskie po pracach instalacyjnych,
c) demontaż strach opraw oświetleniowych,
d) roboty przygotowawcze podłoża pod montaż opraw,
e) montaż nowych opraw oświetleniowych LED,
f) badania i pomiary,
g) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
4) Wszystkie inne prace towarzyszące niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
4. Szczegółowy zakres zamówienia dla każdej części, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) przedmiarów robót wraz z kosztorysami zerowymi (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa załączony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym. Przedmiar robót / kosztorys zerowy ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o zakres robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych i wizję w terenie), stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2) szczegółowy zakres prac dla poszczególnych mieszkań.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania określają załączone przedmiary wraz
z kosztorysami zerowymi. Przedmiary robót / kosztorysy zerowe mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o zakres robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych i wizję w terenie.
5. W przypadku rezygnacji z któregokolwiek elementu uwzględnionego w dokumentacjach zgłoszeniowych kwota ulegnie zmniejszeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262690-4 - Remont starych budynków
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45432210-9 - Wykładanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 92664,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139860,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101844,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Patryk Krsiński JOB-HOUSE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961775863
7.3.3) Ulica: GOGOLEWO 37
7.3.4) Miejscowość: KROBIA
7.3.5) Kod pocztowy: 63-840
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Patryk Krasiński PUH "JOB HOUSE"
jakie przetargi wygrała firma
Patryk Krasiński PUH "JOB HOUSE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101844 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186217,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI BUDOWLANE PAWEŁ HAWRYSZKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010017915
7.3.3) Ulica: MIESZKA I 5
7.3.4) Miejscowość: WĄSOSZ
7.3.5) Kod pocztowy: 56-210
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE PAWEŁ HAWRYSZKO
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE PAWEŁ HAWRYSZKO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171720 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PATRYK KRSIŃSKI PUH JOB HOUSE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961775863
7.3.3) Ulica: GOGOLEWO 37
7.3.4) Miejscowość: KROBIA
7.3.5) Kod pocztowy: 63-840
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Patryk Krasiński PUH "JOB HOUSE"
jakie przetargi wygrała firma
Patryk Krasiński PUH "JOB HOUSE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127587,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI BUDOWLANE PAWEŁ HAWRYSZKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010017915
7.3.3) Ulica: MIESZKA I 5
7.3.4) Miejscowość: WĄSOSZ
7.3.5) Kod pocztowy: 56-210
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE PAWEŁ HAWRYSZKO
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE PAWEŁ HAWRYSZKO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144558,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI BUDOWLANE PAWEŁ HAWRYSZKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010017915
7.3.3) Ulica: MIESZKA I 5
7.3.4) Miejscowość: WĄSOSZ
7.3.5) Kod pocztowy: 56-210
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE PAWEŁ HAWRYSZKO
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE PAWEŁ HAWRYSZKO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92664 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133601,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92664 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANIEL MICHALAK wYKOŃCZENIA WNĘTRZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961798410
7.3.3) Ulica: GOGOLEWO 5/2
7.3.4) Miejscowość: KROBIA
7.3.5) Kod pocztowy: 63-840
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Daniel Michalak WYKOŃCZENIA WNĘTRZ
jakie przetargi wygrała firma
Daniel Michalak WYKOŃCZENIA WNĘTRZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92664,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Dostawy margaryny i oleju roślinnego oraz produktów przemiału ziarna
- Rozbiórka budynków gminnych na terenie Gminy Rawicz
- Roboty budowlane wraz z dostawą windy w ramach zadania pn.: Poprawa dostępności architektonicznej i edukacyjno-społecznej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Dąbrowskiego w Rawiczu.
- Budowa sieci ciepłowniczej na terenie Zakładu Karnego w Rawiczu w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna - (ul. Polna) - Złockie w km 4+500 - 5+700
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.