eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrwinówCzyszczenie kanalizacji deszczowej i systemów studni chłonnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy Brwinów



Ogłoszenie z dnia 2024-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Czyszczenie kanalizacji deszczowej i systemów studni chłonnych wraz
z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy Brwinów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodziska 12

1.5.2.) Miejscowość: Brwinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 738 25 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugb.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Czyszczenie kanalizacji deszczowej i systemów studni chłonnych wraz
z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy Brwinów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4712fb63-d609-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222426

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 147758,16

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot umowy obejmuje czyszczenie kanalizacji deszczowej i systemów studni chłonnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy Brwinów.

1.2. Usługa czyszczenia urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia, obejmować będzie:
Zadanie 1. Tunel pod torami PKP, od zjazdu w rejonie ul. Rynek (przy wjeździe do Parku Miejskiego) do zjazdu w rejonie Ronda W. Kowalskiego (2 ostatnie wpusty przed przejściem dla pieszych od strony ronda) w Brwinowie – sieć kanalizacji grawitacyjnej.
Zadanie 2. Zlewnia ul. Zgody z sięgaczem bocznym w kierunku ul. Szkolnej w Brwinowie – system sieci kanalizacji grawitacyjnej.
Zadanie 3. Ul. Graniczna w Brwinowie od strony ul. Pszczelińskiej – całe odwodnienie pomiędzy
ul. Pszczelińską a Krańcową – system mieszany rozsączeń do ziemi oraz grawitacyjnego odprowadzania.
Zadanie 4. Ul. Wiejska i Przejazdowa w Otrębusach – sieć kanalizacji grawitacyjnej.
Zadanie 5. Kanały w ul. Wspólnej/Pruszkowskiej (odc. pomiędzy Wspólną a Peronową)/Peronowej
w Brwinowie – sieć kanalizacji grawitacyjnej.
Zadanie 6. Ul. Pruszkowska przy ul. Granicznej w Brwinowie – sieć kanalizacji grawitacyjnej przy Rondzie Nowosielskiego.

1.3. Ww. usługi czyszczenia urządzeń mają być wykonane zgodnie z następującym harmonogramem:
Zadanie 1 (tunel) - trzykrotne wykonanie czyszczenia:
a) pierwsze niezwłocznie po podpisaniu umowy,
b) drugie – w okresie jesiennym (po opadzie przedzimowym liści),
c) trzecie – po przejściu ewentualnego nawalnego deszczu powodującego zanieczyszczenie kanalizacji grawitacyjnej w tunelu. W wypadku nie wystąpienia takiej sytuacji prace zostaną wykonane w innym miejscu w takiej samej ilości, wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego.
Zadanie 2 (Zgody w Brwinowie) – 1 czyszczenie.
Zadanie 3 (Graniczna w Brwinowie) – 1 czyszczenie.
Zadanie 4 (Wiejska i Przejazdowa w Otrębusach) – 1 czyszczenie.
Zadanie 5 (Wspólna/Pruszkowska/Peronowa) – 1 czyszczenie.
Zadanie 6 (Pruszkowska w Brwinowie) – 1 czyszczenie.

2. Wykonane usługi mają być zrealizowane zgodnie z zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia i obejmują wykonanie całego zakresu przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 5 do SWZ oraz na podstawie przeprowadzonych własnych oględzin i wizji w terenie.

3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy konieczności odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu
u Zamawiającego.

4. Na wykonane roboty Wykonawca udziela 12-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.

5. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących związane z realizacją zamówienia - czyszczenie sieci kanalizacji deszczowej oraz urządzeniach rozsączających wody deszczowe i roztopowe do gruntu.
5.1. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu:
a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 5,
b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty.
5.2. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na podstawie stosunku pracy ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL, itp). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
5.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na podstawie stosunku pracy:
a) o których mowa w ust. 5.1,
b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy za ostatni okres rozliczeniowy,
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
5.4. W sytuacji gdy ww. osoby, o których mowa w ust.5, w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, innej osoby, o ile kadra pracownicza Wykonawcy nie będzie wystarczająca do wykonania zamówienia.
5.5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wymienionych w ust. 5 i skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy.
5.6. Z tytułu nie wywiązywania się z realizacji postanowień zawartych w ust. 5.1-5.6 Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości określonej w umowie.
5.7. W umowie z Podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie stosunku pracy.
5.8. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących prace, o których mowa w ust. 5 natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić na etapie realizacji zamówienia, na żądanie

4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106498,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384172,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106498,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSG Industria Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320682090

7.3.3) Ulica: Granitowa nr 47

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-750

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106498,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-10 do 2024-12-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.