Og³oszenie z dnia 2021-11-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00337540/01 - Wynik z dnia 2021-12-30
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla m.st. W-wy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014974814
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bitwy Warszawskiej 1920r 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-366
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223261510
1.5.8.) Numer faksu: 223161541
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewalczak@pinb.pol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pinb.pol.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ad7ac8f2-4c37-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00279634
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003936/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://miniportal.uzp.gov.pl//3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl//
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane s± w Instrukcji u¿ytkowania systemie miniportal oraz regulaminie ePuap.
2.maksymalny rozmiar przesy³anych plików za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150MB.
3. identyfikator postêpowania i link z dostêpem do postêpowania na miniPortalu niezbêdne do zaszyfrowania i z³o¿enia oferty dostêpne s± na stronie internetowej Zamawiaj±cego.
4.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020 poz. 242) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 20 grudnia 2020r w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz.U. 2020, poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informujemy, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Inspektorat Nadzoru Bu-dowlanego dla m.st. Warszawy, z siedzib± przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 11, 02-366 Warszawa, tel. 22 326 15 15
b) w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochro-ny Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres PINB w Warszawie, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 11, 02-366 lub poczt± elektroniczn± na adres mail: iod@pinb.waw.pl
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym;
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP;
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PINB/ZP/76/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 207745,92 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2023-01-02
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert w/g kryteriów:
1) Ocena w/g kryterium Nr 1 - „C”- cena” bêdzie dokonywana na podstawie wype³nionego przez Wykonawcê Formularza oferty. W kryterium tym oferta mo¿e uzyskaæ do 60 pkt.
Cena okre¶la koszt brutto (tj. z VAT) wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcê wynikaj±cy z uwzglêdnienia wszystkich kosztów, jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia. Oferta z³o¿ona przez danego Wykonawcê otrzyma w kryterium „cena” zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku liczbê punktów wynikaj±c± z nastêpuj±cego dzia³ania:
Cmin
C= ------------------ x 60 pkt.
Cb
gdzie:
C - liczba punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium „cena”.
Cmin - najni¿sza cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia spo¶ród wszystkich wa¿nych i nie odrzuconych ofert.
Cb - cena brutto ofert badanej.
2) Ocena w/g kryterium Nr 2 – „R -reakcja na zagro¿enie- czas przyjazdu patrolu interwencyjnego” - ocena bêdzie dokonywania na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcê w Formularzu oferty czasu przybycia Patrolu na zg³oszenie pracownika ochrony.
Czas przyjazdu nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 20 minut.
- najkrótszy mo¿liwy do oceny kryterium czas reakcji: 10 minut,
- najd³u¿szy mo¿liwy do oceny kryterium czas reakcji: 20 minut.
W tym kryterium mo¿na otrzymaæ maksymalnie 40 pkt. Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona w nastêpuj±cy sposób:
a) Wykonawca, który zaoferowa³ w Formularzu ofertowym czas reakcji: 10 minut – otrzyma 30 pkt. w tym kryterium.
b) Wykonawca, który zaoferowa³ w Formularzu ofertowym czas reakcji: 20 minut – otrzyma 10 pkt. w tym kryterium.
Uwaga: je¶li Wykonawca nie wska¿e w ofercie czasu przyjazdu Patrolu Interwencyjnego na zg³oszenie pracownika ochrony lub zaoferuje czas inny ni¿ 10 czy 20 minut, jego oferta jako niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia nie bêdzie wziêta pod uwagê przy ocenie ofert.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwy¿sza liczbê punktów na podstawie w/w kryteriów oceny ofert tj.:
P = C + R
P – suma punktów przyznanych ofercie w dwóch kryteriach.
C – liczba uzyskanych punktów w kryterium nr 1
W przypadku, gdy nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
5. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób o którym mowa powy¿ej, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Reakcja na zagro¿enie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga spe³nienia n/w warunków, w zakresie:1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
a) Wykonawca musi posiadaæ uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w za-kresie us³ug ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej -koncesja MSWiA na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia. (tj.: Dz.U. z 2020r., poz. 838 z pó¼n. zm.)
W przypadku wykonawców wystêpuj±cych wspólnie warunek zostanie spe³niony, je¿eli co naj-mniej jeden z wykonawców posiada uprawnienia i zrealizuje us³ugê do realizacji której te uprawnienia s± wymagane.
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) do¶wiadczenia:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ lub wykonuje co najmniej dwie us³ugi ochrony osób i mienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000,00 z³ brutto, która ¶wiadczona by³a ca³odobowo nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 m-cy w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej np.: urzêdy, banki, budynki socjalne, biurowe, szko³y, szpitale, muzea, z wy³±czeniem magazynów, hal, wiat, parkingów o powierzchni obiektu min. 2.000m2.
Za wykonan± us³ugê Zamawiaj±cy rozumie tak± która zosta³a zrealizowana nale¿ycie w ramach jednej umowy.
W przypadku us³ug powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych warunek dot. kwoty, o której mowa w Dziale VI ust. 1 pkt. 4 lit. a) SWZ zostanie spe³niony gdy zakres zrealizowanej dotychczas us³ugi wynosi min. 200.000,00 z³ brutto.
W przypadku wykonawców wystêpuj±cych wspólnie warunek zostanie spe³niony, je¿eli polegaæ bêd± za zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± us³ugê do realizacji której te uprawnienia s± wymagane.
b) osoby skierowane do realizacji zamówienia:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje minimum 3-ma osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu bezpo¶redniej ochrony fizycznej, wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadaj±cych co najmniej 12 miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe, polegaj±ce na wykonywania us³ug ochrony fizycznej osób i mienia oraz minimum 2-ma pojazdami przeznaczonymi do dzia³ania Patrolu interwencyjnego.
W przypadku wykonawców wystêpuj±cych wspólnie warunek zostanie spe³niony, je¿eli polegaæ bêd± za zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± us³ugê do realizacji której te uprawnienia s± wymagane.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. koncesja MSWiA na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia. (tj.: Dz.U. z 2020r., poz. 838 z pó¼n. zm.)
2)Wykazu us³ug wykonanych a przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych - w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem warto¶ci, przedmiotu i dat wykonania oraz podmio-tu na rzecz, którego us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, zgodnie z warunkiem okre-¶lonym w Dziale VI ust. 1 pkt.4 lit.a SWZ wraz z dowodami okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, a
je¿eli wykonawca z przyczyny niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy.
W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy - w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
3) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówieni publicznego a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci wraz z informacj± o prawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z warunkiem okre¶lonym w Dziale VI ust. 1 pkt.4 lit.b SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz ofertySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Oferta wspólna:1) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania oferty przez dwóch lub wiêcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy)
2) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3) Dokument pe³nomocnictwa musi byæ za³±czany do oferty, w postaci elektronicznej, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w ust. 1.
4) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z Pe³nomocnikiem, który w imieniu wykonawców wystêpuj±cych wspólnie z³o¿y ofertê w systemie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony dopuszczaj± dokonanie istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT.2. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT zmianie ulegnie wysoko¶æ wynagrodzenia netto wchodz±cego w sk³ad ³±cznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 projektowanych warunków umowy, za³±czonych do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-03 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: sk³adanie ofert elektronicznie poprzez miniportal i ePuap na skrzynkê elektroniczn± Zamawiaj±cego: pinb-warszawa/skrytka ESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-03 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-01
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposa¿enie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i monta¿u systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi nr 30 im. Powstañców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych do siedzib ZGN Wola.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zak³adu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na ¶wiadczenie us³ug ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zak³adu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mys³owicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okrêgowej w Przemy¶lu oraz w podleg³ych jednostkach rejonowych.
- Us³uga bezpo¶redniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okrêgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podleg³ych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeñstwa na terenie sk³adowiska odpadów innych ni¿ niebezpieczne i obojêtne w ¦wiêtoch³owicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.