eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówRemont zalanych pracowni wraz z odtworzeniem instalacji odgromowej oraz wykonaniem obróbki kominów w Zespole Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie - dwie części (znak sprawy: ZS1.021.03.2022)



Ogłoszenie z dnia 2022-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zalanych pracowni wraz z odtworzeniem instalacji odgromowej oraz wykonaniem obróbki kominów w Zespole Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie – dwie części
(znak sprawy: ZS1.021.03.2022)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM.EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W MYSZKOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: ZS nr 1 w Myszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5771366210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: E. Kwiatkowskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343132840

1.5.8.) Numer faksu: 343132840

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs1.kwiatkowski@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zs1kwiatkowski.com/news.php

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.zs1kwiatkowski.com/news.php

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont zalanych pracowni wraz z odtworzeniem instalacji odgromowej oraz wykonaniem obróbki kominów w Zespole Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie – dwie części
(znak sprawy: ZS1.021.03.2022)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-610b01c2-dce7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279707

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061841/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont zalanych pracowni wraz z odtworzeniem instalacji odgromowej oraz wykonaniem obróbki kominów - 2 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00178970/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS1.021.03.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 147406,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania, pn.: Remont zalanych pracowni wraz z odtworzeniem instalacji odgromowej oraz wykonaniem obróbki kominów w Zespole Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie
– Część 1: Remont pomieszczeń, odtworzenie instalacji odgromowej, wykonanie obróbki kominów
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
1.3.1. dla części 1 zamówienia – zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ – Przedmiar robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 43250,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania, pn.:
Remont zalanych pracowni wraz z odtworzeniem instalacji odgromowej oraz wykonaniem obróbki kominów w Zespole Szkół
Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie
– Część 2: Remont zalanych podłóg w pracowniach, wymiana szafek na ubrania.
Opis szafek ubraniowych.
Szafki w kolorze: różnokolorowe
Ilość: 44 sztuki
Parametry techniczne:
1. Szafka skrytkowa 8-drzwiowa (4 kolumny x2 drzwiczek w kolumnie)
2. Wymiary całkowite: 1950x820x550
3. Zamki na klucz w systemie klucza master
4. Do każdego zamka 2 kluczyki, regulowane 1-punktowe
5. W każdej skrytce drążek, 1x haczyk plastikowa na drążku, 2xhaczyk metalowy na ściance
6. Wentylacja nowoczesna (perforacja).
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1.3.2. dla części 2 zamówienia – zawiera Załącznik Nr 5 do SWZ – Przedmiar robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 104155,82 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71340 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71340 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71340 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUH OLDAR ŁUKASZ PRZYBOROWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771853111

7.3.3) Ulica: PSZENNA

7.3.4) Miejscowość: MYSZKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 42-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71340 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIKO FLOORING ŁUKASZ OSMÓLSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 64921322878

7.3.3) Ulica: RÓŻANA

7.3.4) Miejscowość: PUSTKOWIE LGOCKIE

7.3.5) Kod pocztowy: 42-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.