Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00122802/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski na budowie skrzyżowania ul. Przyczółkowej/ Branickiego/ Vogla wraz z włączeniem ul. A. Branickiego oraz przebudowie niezbędnej infrastruktury technicznej – Etap II i III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski na budowie skrzyżowania ul. Przyczółkowej/ Branickiego/ Vogla wraz z włączeniem ul. A. Branickiego oraz przebudowie niezbędnej infrastruktury technicznej – Etap II i III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6b067ea-b9d0-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279720
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030661/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową skrzyżowania ul. Przyczółkowej/Branickiego/Vogla
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122802
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/WIR/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych polegających na budowie skrzyżowania ul. Przyczółkowej
z ul. A. Branickiego i ul. Z. Vogla wraz z włączeniem ul. A. Branickiego oraz przebudowie niezbędnej infrastruktury technicznej – Etap II i III.
Zakres robót określa dokumentacja projektowa autorstwa biura projektowego Polska Inżynieria sp. z o.o., 02-002 Warszawa, ul. Nowogrodzka 62B, lok. 19, z którą można zapoznać się na platformie zakupowej Urzędu m.st. Warszawa Marketplanet OnePlace pod adresem:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/81684/details
Numer postępowania 63/WIR/2022
Klasyfikacja robót według wspólnego słownika zamówień:
71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego.
Kompleksowy nadzór inwestorski obejmuje między innymi:
1) wyegzekwowanie od wykonawcy robót bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych do zaplecza Budowy i przyległego terenu;
2) wyegzekwowanie od wykonawcy robót prawidłowej obsługi geodezyjnej;
3) przestrzeganie warunków umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót;
4) kontrolę zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo-finansowego pod kątem realizacji, identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania robót, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno-organizacyjnych, kontrolę rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych robót i ostatecznego zakończenia poszczególnych etapów;
5) sprawowanie kontroli zgodności realizacji prac z zatwierdzoną dokumentacją projektową
w zakresie wszystkich branż, pozwoleniem na budowę (decyzja ZRID), zgłoszeniem robót, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami prawa budowlanego;
6) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonywania prób lub badań, a także odkrywek;
7) wstrzymanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub ZRID;
8) wykonywanie stałego nadzoru, stosownie do wymagań technologicznych prowadzonych robót oraz zapewnienie odpowiedniej dyspozycyjności osób wykonujących czynności nadzoru na Budowie;
9) organizowanie i prowadzenie cotygodniowych narad koordynacyjnych, sporządzanie z nich protokołów oraz przekazywanie Zamawiającemu tych protokołów w terminie 3 dni roboczych po dacie odbycia narady lub spotkania komisji;
10) zapewnienie udziału wszystkich inspektorów branżowych w co tygodniowych naradach koordynacyjnych;
11) systematyczne organizowanie i przewodniczenie dodatkowym roboczym naradom, a także sporządzanie z nich protokołów i ich przekazywanie Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych po dacie odbycia narady;
12) sprawdzanie jakości i ilości wykonanych robót, wbudowywanych wyrobów i urządzeń,
a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu
i stosowania w budownictwie, bądź niezgodnych z wymaganiami zawartymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót;
13) dokonywanie odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie czynności odbioru gotowych obiektów budowlanych w celu przekazania ich do użytkowania;
14) pisemne potwierdzanie faktycznie wykonanych robót zgodnie z umową o roboty budowlane
i harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz usuniętych wad;
15) nadzorowanie wprowadzanych zmian w dokumentacji projektowej w trakcie budowy, wymagających zatwierdzenia przez Zamawiającego;
16) zawiadamianie organu nadzoru budowlanego o przypadkach naruszania prawa budowlanego, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska i rażących uchybień technicznych;
17) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych (nieprzewidzianych lub koniecznych), zamiennych
i uzupełniających, sporządzanie komisyjnego protokołu konieczności (w tym: sprawdzanie kalkulacji lub kosztorysów przedkładanych przez wykonawcę robót), będącego podstawą do rozpoczęcia procedury zgodnie z wymogami prawa zamówień publicznych;
18) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę na placu budowy przepisów ppoż. i bhp. oraz egzekwowanie utrzymania ogólnego porządku na Budowie;
19) bieżące informowanie Zamawiającego o przebiegu i stopniu zaawansowania robót;
20) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dzienników budowy;
21) nadzór nad poprawnością sporządzania dokumentacji powykonawczej i potwierdzenie wymaganych dokumentów przez Inspektorów nadzoru;
22) skuteczne rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót;
23) monitorowanie realizacji robót budowlanych, sporządzanie i przechowywanie dokumentacji technicznej i związanej z realizacją robót;
24) stałą współpracę i doradztwo fachowe na rzecz Zamawiającego;
25) kontrolę kosztów we wszystkich fazach realizacji inwestycji;
26) kontrolę dokumentów rozliczeniowych przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych pod względem merytorycznym i rachunkowym, w tym:
a) sprawdzanie kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych,
b) sprawdzanie poprawności rzeczowej wystawionych faktur na roboty budowlane,
c) weryfikacja zgodności przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów
z aktualnym postępem prac;
27) kontrolę i aprobatę dokumentów zatwierdzających sposób prowadzenia prac przez wykonawcę robót,
28) kontrolę i aprobatę dokumentów zatwierdzających materiały, sprzęt dostarczany i wbudowany przez wykonawcę robót;
29) kontrolę dokumentów roszczeniowych wykonawcy robót;
30) zapewnienie możliwości kontroli wykonywanych robót przez przedstawicieli Zamawiającego;
31) uwzględnianie uwag przedstawicieli Zamawiającego do wykonawstwa i stosowanych materiałów;
32) sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem w rejonie prac budowlanych (a w szczególności: określanie sposobu należytego zabezpieczenia prac, przerywanie prac mogących być przyczyną katastrofy, pożaru itp.), o wszelkich zagrożeniach Inspektor obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego;
33) pisemne potwierdzenie przez inspektorów branżowych gotowości całej inwestycji do końcowego odbioru robót;
34) wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych dostarczenia, a następnie sprawdzenie pod względem kompletności i zgodności z obowiązującym prawem dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, deklaracjami zgodności lub certyfikatami zgodności wbudowanych materiałów i urządzeń, protokołów z przeprowadzonych instalacji, instrukcji i atestów; termin przekazania ww. dokumentów Zamawiającemu wynosi 7 dni roboczych licząc od dnia potwierdzenia zakończenia robót budowlanych;
35) opracowanie oraz przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów do planowania
i finansowania inwestycji, w tym podpisanych przez ustanowionych Inspektorów nadzoru robót protokołów odbiorów częściowych i odbioru końcowego z udziałem przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego.
ODBIÓR ROBÓT I PRZEKAZANIE INWESTYCJI DO UŻYTKOWANIA
zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132840 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394924 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185669,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213829311
7.3.3) Ulica: Czerska 18 lok. 418
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-732
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185669,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 185 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu drogi krajowej nr 15 na odcinku Miłosław - Skotniki
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Nadzór Inwestorski wielobranżowy konstrukcyjno-budowlany, sanitarny oraz elektryczny dot. zadania pn.: "Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół w Wołominie, ul. Legionów 85"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.