eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce"Rozbudowa istniejącego budynku oświaty, nauki i kultury wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i instalacjami na działkach nr ewid. 1628/4 i 1628/6 w Ropczycach"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa istniejącego budynku oświaty, nauki i kultury wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i instalacjami na działkach nr ewid. 1628/4 i 1628/6 w Ropczycach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ropczyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581962

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krisego 1

1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 017 2210550

1.5.8.) Numer faksu: 017 2210555

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ropczyce@intertele.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ropczyce.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa istniejącego budynku oświaty, nauki i kultury wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i instalacjami na działkach nr ewid. 1628/4 i 1628/6 w Ropczycach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2da1da7-c107-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036337/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa sceny krytej (altany) przy budynku wielofunkcyjnym na ul. Leśnej 88 w Osiedlu Ropczyce-Granice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00088355

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Rozbudowa istniejącego budynku oświaty, nauki i kultury wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i instalacjami na działkach nr ewid. 1628/4 i 1628/6 w Ropczycach”, w ramach zadania budżetowego pn.: „Budowa sceny krytej (altany) przy budynku wielofunkcyjnym na ul. Leśnej 88, w Osiedlu Ropczyce-Granice”
2. W ramach zamówienia należy wykonać rozbudowę istniejącego budynku oświaty, nauki i kultury wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i instalacjami na działkach nr ewid. 1628/4 i 1628/6 w Ropczycach o pow. zabudowy, 67,98 m2, i kubaturze 311,98 m3.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1/ rozbudowę istniejącego budynku oświaty, nauki i kultury w raz z niezbędną infrastrukturą techniczną i instalacjami na działkach nr ewid. 1628/4 i 1628/6 w Ropczycach zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę nr 396/2018 z dnia 19.07.2018 r., dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,
2/ wykonanie remontu dwóch elewacji istniejącego budynku wielofunkcyjnego położonego na działkach nr ewid. 1628/4 i 1628/6 w Ropczycach, tj.:
- elewacji płd-zach. (boczna, od strony Borków Chechelskich),
- elewacji płn-zach. (tylna, od strony Ropczyc, część istniejącej, pozostałej po wybudowaniu przewiązki),
polegającego na:
- umyciu elewacji,
- zagruntowaniu powierzchni ścian,
- zabezpieczeniu ścian środkami biobójczymi,
- pomalowaniu ścian farbami silikatowymi z zachowaniem istniejącej kolorystyki elewacji
- oczyszczeniu i pomalowaniu istniejących obróbek blacharskich (parapety, rynny, rury spustowe, obróbki dachu) będących w obrębie danej elewacji lub do niej przylegających),
- demontażu, oczyszczeniu i ponownym montażu zadaszeń przeziernych,
- umyciu i zabezpieczeniu ścian środkami biobójczymi oraz odcinków chodników przylegających do danej elewacji,
- wykonaniu drobnych robót towarzyszących jak przełożenie urządzeń i tablic informacyjnych zainstalowanych na tych elewacjach.
4. Ze względów bezpieczeństwa w trakcie realizacji zadania należy teren na którym prowadzone będą roboty wyłączyć z użytkowania poprzez wygrodzenie i oznakowanie ostrzegające o prowadzonych robotach budowlanych.
5. Teren na którym będą prowadzone prace jest obiektem czynnym. Dlatego prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie uniemożliwiały ani nie utrudniały korzystania ze żłobka, ani nie kolidowały z zadaniami realizowanymi przez jednostkę OSP w Ropczycach.
6. Roboty, zwłaszcza dostawę materiałów masowych (kruszywa, beton) należy zorganizować w sposób bezpieczny dla istniejącej nawierzchni z kostki brukowej. Dojazd do miejsca realizacji ma szerokość ok. 3,30 i biegnie on wzdłuż jednej z przeznaczonych do remontu elewacji.
7. W przypadku zaistnienia niezidentyfikowanych kolizji terenowych, braku możliwości wykonania zadania w przyjętej technologii robót lub innych zdarzeń uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia według rozwiązań przyjętych w dokumentacjach projektowych, koszty ewentualnych rozwiązań zamiennych leżą po stronie Wykonawcy.
8. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany również m.in. do:
1/ zapewnienia obsługi geodezyjnej, w tym przed przystąpieniem do wykonania robót do geodezyjnego wytyczenia robót i zgłoszenia przedstawicielowi Zamawiającego i Inspektorowi Nadzoru do odbioru,
2/ wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przedmiotu umowy,
3/ wykonania niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych, wraz z opłatami jeżeli są wymagane,
4/ sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej,
5/ wykonania dokumentacji fotograficznej stanu miejsca prowadzenia robót przed rozpoczęciem robót, w trakcie prac i po ich zakończeniu w wersji elektronicznej oraz jej udostępnianie na żądanie Zamawiającego,
6/ utrzymania przejezdności ulic i dojazdów bezpośrednio przylegających do działki i w jej obrębie,
7/ odbudowy demontowanych czy uszkodzonych w trakcie realizacji robót dróg, ogrodzeń, chodników, itp. oraz przywrócenia terenu budowy do stanu poprzedniego,
8/ uzgadniania wszystkich robót związanych z mediami podziemnymi i nadziemnymi z ich właścicielami, uzyskiwanie protokołów wszystkich robót zanikowych (dotyczących mediów) podpisanych przez przedstawicieli ich właścicieli. W miejscach kolizji z infrastrukturą podziemną należy o robotach powiadomić odpowiednie służby,
9/ zapewnienia niezbędnych nadzorów i odbiorów właścicieli: sieci energetycznych, gazowych, telekomunikacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, pasów dróg wojewódzkich, gruntów Skarbu Państwa itp., wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych,
10/ prowadzenia dokumentacji budowy, rozliczenia według wymogów programu dofinansowania zadania, w tym przygotowania kosztorysu powykonawczego,
11/ przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia, w tym oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót o przyjęciu obowiązku kierowania budową, oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, przygotowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, itp. a także do wykonania niezbędnych prób, odbiorów, badań i sprawdzeń oraz do przygotowania dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia użytkowania przedmiotu umowy.
9. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają w kolejności ważności: niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ, w tym dokumentacje projektowe stanowiące załącznik nr 2 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 3 do SWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiary robót maja charakter pomocnicy, a ilości w nich zawarte mają charakter orientacyjny.
10. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.
11. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm.
12. Tam, gdzie w opracowaniach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu,
a nie konkretnego producenta.
13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót
i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
14. Wymagany okres gwarancji minimum 3 lata liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
15. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 630000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699925,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 630000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa ROSE Tomasz Leszczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191265072

7.3.3) Ulica: Bieszczadzka 16a

7.3.4) Miejscowość: Strzyżów

7.3.5) Kod pocztowy: 38-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 630000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.