Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00230901/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
- 2022/BZP 00244497/01 - Wynik z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw, mocznika na potrzeby
Przedsiębiorstwa Komunalnego w Kruszwicy sp. z o.o. z podziałem na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090093448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Goplańska
1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (52) 35 16 476
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pk-kruszwica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pk-kruszwica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6332101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o., której właścicielem w 100% jest Gmina Kruszwica
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw, mocznika na potrzebyPrzedsiębiorstwa Komunalnego w Kruszwicy sp. z o.o. z podziałem na 2 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e673b591-f7a5-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279779
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014196/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa paliw i olejów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230901/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 669696,71 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw oraz mocznika na potrzeby Przedsiębiorstwa Komunalnego w Kruszwicy sp. z o.o. z podziałem na części;WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ
Kod CPV:
Część I
09134100-8 (olej napędowy); 09132100-4 (benzyna bezołowiowa); 09133000-0 (skroplony gaz ropopochodny LPG);
0910000-0 (paliwa);
2. Zakres dostaw i zasady wykonywania określają: Wzór umowy (Załącznik nr 4a do SWZ) oraz Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
4.5.5.) Wartość części: 662633,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw oraz mocznika na potrzeby Przedsiębiorstwa Komunalnego w Kruszwicy sp. z o.o. z podziałem na części;
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ
Kod CPV:
Część II
24960000-1 (różne produkty chemiczne)
2. Zakres dostaw i zasady wykonywania określają: Wzór umowy (Załącznik nr 4b do SWZ) oraz Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 24960000-1 - Różne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 7063,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 687450,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 687450,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 687450,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLKOP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 503-007-34-66
7.3.3) Ulica: Frydrychowo 54,
7.3.4) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie
7.3.5) Kod pocztowy: 87-410
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 687450,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-01 do 2023-07-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliwa do pojazdów służbowych SP ZOZ w Głubczycach na zasadzie indywidualnego, bezgotówkowego tankowania
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych dla KMPSP w Tychach
- SPRZEDAŻ I DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO W ILOŚCI ORIENTACYJNEJ 30 000 LITRÓW NA LATA 2025-2026
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Łaszczowie
- Dostawa oleju napędowego do ciągników i maszyn rolniczych do Zakładu Doświadczalnego ITP w Biebrzy oddział w Poznaniu
- Zakup paliw płynnych: oleju napędowego, benzyny Pb95 (E10) oraz dodatku AdBlue na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. we Wrześni
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.