Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00175460/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA WIAT PRZYSTANKOWYCH W GMINIE ŁABOWA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łabowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000545604
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 38
1.5.2.) Miejscowość: Łabowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-336
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@labowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.labowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/labowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA WIAT PRZYSTANKOWYCH W GMINIE ŁABOWA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20d9e48e-114c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279855
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004562/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja wiat przystankowych w Gminie Łabowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175460/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje:
- roboty montażowe konstrukcji drewnianej wiat zgodnie z dokumentacją
- montaż pokrycia dachu z blachy powlekanej (wraz z obróbkami blacharskimi) ułożonej na ołaconej konstrukcji dachu wiat zgodnie z dokumentacją
- montaż, ławki drewnianej, zestawu szklanego i obicia ścian z płyty hpl zgodnie z dokumentacją
- wykonanie ozdób drewnianej obudowy wiat wg. wzorów określonych w dokumentacji
Zamawiający dopuszcza zamianę materiałów wykończeniowych, które nie spowodują zmian w finalnym odbiorze wiaty przystankowej. Materiały inne niż określone w dokumentacji muszą spełniać oczekiwania Zamawiającego dotyczące:
- trwałości zastosowanych materiałów,
- odporności na zmienne warunki atmosferyczne,
- estetyki
- łatwość utrzymania czystości elementów wiaty.
Proponowane zmiany nie mogą spowodować zmiany konstrukcji wiaty tj. Wiata przystankowa ma być dalej o konstrukcji drewnianej.
Zdaniem Zamawiającego możliwa zamiana dotyczyła by montażu elementów wykończeniowych np. płyty HPL (zastosowane w dokumentacji jako element wykończeniowy w kolorze białym) mogłyby być zastąpione płytami z pleksy też w kolorze białym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 491385,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 494385,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 491385,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Mirek Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa "MIREK'
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340028372
7.3.4) Miejscowość: Łabowa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MIREK" Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Stanisław Mirek
jakie przetargi wygrała firma
"MIREK" Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Stanisław Mirek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 491385,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI ŁABOWA
więcej: przetargi ŁABOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku OSP w Kałkowie
- Prace remontowe w Przedszkolu "Smerfy" w Stężycy
- Gołaszyn: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku administracyjnym
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Rutka - Tartak"
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Skoczowie przy ul. Góreckiej 65A na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
- "Modernizacja sanitariatów damskich i męskich piętra pierwszego i drugiego w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.