eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BraniceZaprojektowanie oraz dostawa i wymiana 2 dźwigów szpitalnych w istniejących szybach w budynku głównym w Regionalny Ośrodku Psychiatrii Sądowej w Branicach przy ul. Szpitalnej 19



Ogłoszenie z dnia 2023-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zaprojektowanie oraz dostawa i wymiana 2 dźwigów szpitalnych w istniejących szybach w budynku głównym w Regionalny Ośrodku Psychiatrii Sądowej w Branicach przy ul. Szpitalnej 19

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej

1.3.) Oddział zamawiającego: ROPS Branice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531645674

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 19

1.5.2.) Miejscowość: Branice

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-140

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@ropsbranice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropsbranice.biuletyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f95bc9bf-e4e1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie oraz dostawa i wymiana 2 dźwigów szpitalnych w istniejących szybach w budynku głównym w Regionalny Ośrodku Psychiatrii Sądowej w Branicach przy ul. Szpitalnej 19

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f95bc9bf-e4e1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00154787/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zaprojektowanie oraz dostawa i wymiana 2 wind szpitalnych w istniejących szybach w budynku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195555

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/03/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 317073,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Dokumentacji Projektowej, Wykonawczej wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz dostawa i montaż 2 dźwigów szpitalnych w miejscu istniejących (w istniejącym budynku),wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub pozytywnego przyjęcia zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych, rozruchem nowych dźwigów szpitalnych, rejestracją dźwigów w Urzędzie Dozoru Technicznego z uzyskaniem decyzji Urzędu Dozoru Technicznego dopuszczającej dźwigi do eksploatacji oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.Wymiana istniejących dźwigów szpitalnych Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Branicach na nowe dźwigi szpitalne zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami parametrów techniczno-użytkowych dźwigów dla osób o szczególnych potrzebach oraz z dostosowaniem do obowiązujących norm i przepisów bezpieczeństwa, zwiększenie efektywności pracy dźwigu (przepustowości, skrócenia czasu oczekiwania na przyjazd kabiny, ograniczenie przejazdów wolnej kabiny), poprawy wyglądu i estetyki. Powodem zlecanych prac jest zły stan techniczny dźwigów szpitalnych wynikający z ich zużycia

4.5.3.) Główny kod CPV: 43322000-6 - Urządzenia do demontażu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42416100-6 - Windy

45313100-5 - Instalowanie wind

50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 419799 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460020 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 419799 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Dzwigowo-Elektryczny DEZ Krzysztof Lisowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471268591

7.3.3) Ulica: Moniuszki

7.3.4) Miejscowość: Popielów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-090

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 419799 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.