eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńŚwiadczenie usług przez psychoterapeutę w wymiarze 50 godzin zegarowych w okresie od momentu podpisania umowy do 20 grudnia 2021 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przez psychoterapeutę w wymiarze 50 godzin zegarowych w okresie od momentu podpisania umowy do 20 grudnia 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005721282

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego 118a

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mopr.torun.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przez psychoterapeutę w wymiarze 50 godzin zegarowych w okresie od momentu podpisania umowy do 20 grudnia 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-289ace28-4c3e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279953

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000882/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Świadczenie usług przez certyfikowanego psychoterapeutę uzależnień, psychoterapeutę i terapeutę

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna wszczęcia postępowania: art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr OA.2611.8.2021 prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez negocjacji pn.: świadczenie usług przez certyfikowanego psychoterapeutę uzależnień, psychoterapeutę i terapeutę w związku
z realizacją zadania „Wsparcie specjalistyczne rodzin i osób ze względu na niespójność celów, potrzeb, zachowań i dążeń” w ramach realizacji Gminnego Programu Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Narkomanii oraz Innych Uzależnień na 2021 rok., którego ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.10.2021r., pod nr 2021/BZP 00201586/01, nie złożono żadnej oferty na część II zamówienia - świadczenie usług przez psychoterapeutę w wymiarze 50 godzin zegarowych w okresie od momentu podpisania umowy do 20 grudnia 2021 r.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-18481e92-2500-11ec-b885-f28f91688073

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.2611.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez psychoterapeutę w wymiarze
50 godzin zegarowych w okresie od momentu podpisania umowy do 20 grudnia 2021 r..
2 Usługa świadczona będzie w ramach czasowych od godz. 8:00 do godz. 20:00, w każdym dniu tygodnia (także w niedzielę), w wymiarze 50 godzin zegarowych, wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności :
• identyfikacja problemów występujących w rodzinie,
• określenie oczekiwań i potrzeb całej rodziny oraz poszczególnych jej członków,
• prowadzenie terapii z zakresu seksuologii klinicznej,
• prowadzenie dokumentacji w zakresie powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami prawa,
• sporządzenie sprawozdania z realizacji zadania do dnia 20 grudnia 2021 r.,
• w okresie stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii podejmowanie działań realizowanych w formie kontaktów telefonicznych ewentualnie w innej uzgodnionej z uczestnikami formie, w tym przy zastosowaniu także innych środków komunikacji na odległość ze względu na ograniczenia wprowadzone zagrożeniem epidemicznym spowodowanym SARS CoV – 2;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKM Marta Małecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8882888019

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-12 do 2021-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.