eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębnoDostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 58

1.5.2.) Miejscowość: Dębno

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-debno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.debno.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_debno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c98b3819-d9e0-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279966

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228605

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 492407,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie.:
1 kompres gazowy niejałowy 5cm x 5cm 100 2700 op
8W 13 N przeznaczony
do celów
inwazyjnych
2 kompres gazowy niejałowy 7,5cmx7,5cm j.w. 100szt 1500 op
8W 13 N
3 kompres gazowy niejałowy 10 cm x 10 cm 100 szt 1200 op
8W 13 N
4 gaza jałowa 17N 1 m2 1 400 szt
5 gaza jałowa 13N 0,5 m2 1 500 szt
6 gaza niejałowa 13N 0,5 m2 1 200 szt
7 gaza niejałowa 13 N 1 m2 1 60 szt
8 kompres jałowy gazowy,bawełniany 17-nitkowy pakowany w sterylne torebki 5cmx5cm 20x 3szt. 20 op.
9 kompres jałowy gazowy,bawełniany 17-nitkowy pakowany w sterylne torebki 7,5cmx7,5cm 20x 3szt. 30 op
10 kompres jałowy gazowy,bawełniany 17-nitkowy, bez nitki RTG, pakowany w sterylne torebki tytu folia-papier 10cmx10cm 50x 3szt 50 op
11 chusta trójkątna włókninowa 1 420 szt
12 lignina arkusze 40cmx60cm 1kg 1000 kg
13 opaska dziana 5cmx4m 1-poj. Pakow. 600 szt
14 opaska dziana 10cmx4m 1-poj. Pakow. 2000 szt
15 opaska dziana 15cmx4m 1-poj. Pakow. 2000 szt
16 opaska elastyczna tkana 15cmx5m 1-poj. Pakow. 2000 szt
z zapinką
17 opaska kohezyjna 4cm x 4 m 1 2500 szt
podtrzymująca
18 gazik włókninowy, nasączony 70% alkoholem, 50 szt.
pakowany pojedynczo do dezynfekcji powierzchni. 30mm x 32,5mmm 100
19 gaza niejałowa opatrunkowa 13N 100mb 100mb 300 op.
20 Osłonki lateksowe nawilżające na głowice USG 144 20 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 78121,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie:
1 opaska gipsowa 12cmx3m 2szt 80 op
2 opaska gipsowa 14cmx3m 2szt 60 op
3 siatka opatrunkowa – mb głowa/udo/biodro 10m w stanie swobodnym 10 op
4 siatka opatrunkowa – mb klatka piersiowa/brzuch 10m w stanie swobodnym 10 op
5 wata opatrunkowa 500g 3 op
6 podkład podgipsowy 3 m x 12cm 12szt. 50 op
7 siatka opatrunkowa – mb dłoń/palce 10m w stanie swobodnym 10 op.
8 siatka opatrunkowa – mb podudzie/kolano/stopa/łokieć 10m w stanie swobodnym 10 op
9 siatka opatrunkowa – mb dłoń, stopa 10m w stanie swobodnym 10 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 3834,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie:
1 przylepiec bez opatrunku na tkaninie 1.25cmx5m 24 5 op
2 przylepiec bez opatrunku 2,5cmx5m 12 100 op
na tkaninie
3 przylepiec bez opatrunku 5cmx5m 6 30 op
na tkaninie
4 przylepiec bez opatrunku 2,5cmx5m 12 20 op
na włókninie
5 przylepiec bez opatrunku na 2,5cmx5m 12 30 op
porowatej przezroczystej folii
6 przylepiec chirurgiczny włókn. 2,5cmx10m 1 20 op
7 przylepiec chirurgiczny włókn. 5cmx10m 1 50 op
8 przylepiec chirurgiczny włókn. 15cmx10m 1 40 op
9 przylepiec z opatrunkiem na tkaninie 6cm x 1m 1 20 op
10 plaster z opatrunkiem jałowy 7,2 cm x 5 cm 100 70 op
11 plaster z opatrunkiem jałowy 10cmx8cm 30 80 op
12 plaster z opatrunkiem jałowy 10cmx10cm 30 50 op
plaster z opatrunkiem jałowy 15cmx10cm 30 50 op
13 plaster z opatrunkiem jałowy 15cmx8cm 30 50 op
14 plaster z opatrunkiem jałowy 20 cm x 10 cm 25 20 op
15 plaster z opatrunkiem jałowy 25cmx10cm 25 50 op
16 plaster z opatrunkiem jałowy 35cmx10cm 25 20 op
17 plastry do mocowania kaniul 5-6 x 7-8 cm 100 szt 200 op
18 plaster foliowy, przezroczysty, hipoalergiczny,przepuszczający powietrze do mocowania kaniul 6cm x 8cm 50szt. 10 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 14828,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie:
pianka do czyszczenia skóry
1 zawierająca absorbent. 500 ml 1 150 op
pochłaniający zapach
2 pieluchomajtki dla dorosłych (bez lateksu) z osłonkani skierowanymi na zewnątrz roz. M 30 szt 640 op
3 pieluchomajtki dla dorosłych (bez lateksu) z osłonkani skierowanymi na zewnątrz roz. L 30 szt 900 op
4 pieluchomajtki dla dorosłych (bez lateksu) z osłonkani skierowanymi na zewnątrz roz. XL 30szt 20 op
5 pieluchy anatomiczne 690mm x 370mm 30szt 1200 op
6 majtki chłonne dla dorosłych rozm. L 30 szt 10 op
7 majtki chłonne dla dorosłych rozm.XL 30 szt 10 op
8 podkłady higieniczne z wkładem chłonnym 60x90 30szt 1200 op
pieluchomajtki dla dzieci 8 -18kg 46 szt. 5 op
9 pieluchomajtki dla dzieci 2 -5 kg 78 szt 90 op
10 podkład ginekologiczny 34cmx9cm 10 szt 900 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 210885,75 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie:
1 antybakteryjny opatrunek z 10cmx20cm 10 szt 30 op.
maścią zawierający jony srebra
2 antybakteryjny opatrunek z 10cmx10cm 10 szt 70 op.
maścią zawierający jony srebra
3 opatrunek z włókien 10 cm x 10 cm 10 szt 30 szt
alginianów wapnia
4 opatrunek z włókien alginianów wapnia
10 cm x 20 cm 5 szt 20 szt

7 opatrunek hydrokoloidowy 10cm x 10cm 1szt 200 szt
8 opatrunek hydrokoloidowy 20 cm x 20 cm 1 60 szt
9 opatrunek hydrokoloidowy 10 cm x 10 cm 10 szt 5 op.
Extra Thin
10 przezroczysty opatrunek
hydrożelowy 10 cm x 10 cm 10 szt 20 szt
11 przezroczysty opatrunek 20 cm x 20 cm 10 szt 20 szt.
hydrożelowy
12 opatrunek parafinowy 10 cm x 10 cm 10 szt 30 szt
13 Samoprzylepny opatrunek chłonny z silikonową warstwą kontaktową; 10 x 8 cm 25szt. 5 op.

14 "Jałowy samoprzylepny opatrunek do mocowania
kaniul z wcięciem, " 6x5cm i.v. 100szt. 10 op.
15 Czterowarstwowy opatrunek o niezwykle wysokiej chłonności. Dolna warstwa włókniny o właściwościach hydrofobowych, Warstwa wewnętrzna, z włókien celulozowych. Warstwa chłonna zawiera pulpę celulozową oraz superabsorbent o bardzo dużej chłonności. 10cm x 10cm 10szt. 5 op.
16 Czterowarstwowy opatrunek o niezwykle wysokiej chłonności. Dolna warstwa włókniny o właściwościach hydrofobowych, Warstwa wewnętrzna, z włókien celulozowych. Warstwa chłonna zawiera pulpę celulozową oraz superabsorbent o bardzo dużej chłonności. 10cm x 20cm 10szt. 5 op.
17 Transparentny, samoprzylepny opatrunek z folii poliuretanowej 10cm x 2m 1szt 5 op.
18 "Opaska o rozciągliwości 160%do bardzo silnego ucisku,
z zapinką" 10cm x 7m 1szt 10 op.
19 Opatrunek do ran wymagających aktywnego oczyszczania, aktywowany roztworem Ringera, który może pozostać na ranie do 72 godzin, gotowy do natychmiastowego użytku 7,5cm x 7,5cm 10szt. 3 op.
20 Hydroaktywny opatrunek wspomagający kumulację czynników wzrostu. Opatrunek utrzymuje optymalnie wilgotne środowisko w ranie zarówno suchej jak i sączącej. Warstwa pianki poliuretanowej wchłania nadmiar wydzieliny, zatrzymując ją w swojej strukturze. Od strony zewnętrznej opatrunek pokryty jest membraną poliuretanową, która chroni ranę przed wnikaniem drobnoustrojów chorobotwórczych, nie utrudnia jednak przepływu powietrza i pary wodnej.
15cm x 15cm 1szt. 5 szt.

21 Opatrunek piankowy, jałowy do zaopatrywania sztucznych przetok, głównie tchawiczej. 8cmx8cm 10szt. 3 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 25206,66 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie:
1 Opatrunek piankowy z silikonową warstwą kontaktową 10 cm x 10 cm 10 szt 10 op
2 Opatrunek piankowy warstwowy, nieprzylepny.
Oparty na technologii hydrofiber / włókna 10 cm x 10 cm 10 szt 10 op
karbometylocelulozy.

3 Opatrunek hydrofiber niszczący biofilm z jonami srebra. 10 cm x 10 cm 10 szt 15 op
Zawiera kwas wersenowy, chlorek benzetoninowy.
Wzmocniony przeszyciami.
Opatrunek hydrofiber niszczący biofilm z jonami srebra.
4 Zawiera kwas wersenowy, chlorek benzetoninowy. 15 cm x 15 cm 5 szt 10 op
Wzmocniony przeszyciami.
Przeźroczysty niejałowy opatrunek samoprzylepny z folii
5 poliuretanowej na rolce. 15 cm x 10 m 1 szt 10 op
Opatrunek hydrożelowy w postaci żelu składający się z:
6 80% wody, 15% glikolu propylenowego, 15 g 1 szt 60 op
5% pektyny.
7 Opatrunek Superabsorber przylepny zbudowany z superchłonnego rdzenia polimerowego z silikonowa warstwa kontaktową z raną, do ran intesywnie wydzielających 10cm x 10 cm 10 szt 3 op
8 Opatrunek Superabsorber przylepny zbudowany z superchłonnego rdzenia polimerowego, z silikonowa warstwą kontaktową z raną, do ran intesywnie wydzielających 15 cm x 15 cm 10 szt 3 op
9 Opatrunek Superabsorber nieprzylepny zbudowany z superchłonnego rdzenia polimerowego do ran intesywnie wydzielających 10cm x 20 cm 10 szt 3 op
10 Opatrunek z wastwą kontaktową hydrofiber, piankowy, antybakteryjny z jonami srebra, wielowarstwowy, chłonny, przylepny. Technologia hydrofiber. 12,5cm x 12,5 cm 10 szt 15 op
11 Opatrunek z warstwą kontaktową hydrofiber, piankowy, antybakteryjny z jonami srebra, wielowarstwowy, chłonny, przylepny. Technologia hydrofiber. 17,5cmx 17,5cm 10 szt 20 op
12 Opatrunek z warstwą kontaktową hydrofiber, piankowy, antybakteryjny z jonami srebra, wielowarstwowy, chłonny, przylepny. Wykonany w technologi hydrofiber. 21cm x 21cm 5 szt 20 op
13 Opatrunek piankowy, wielowarstwowy,chłonny, przylepny. Warstwa kontaktowa z raną hydrofiber, dodatkowa warstwa pianki zwiększa chłonność opatrunku, warstwa zewnętrzna odparowuje nadmiar wilgoci i jest wodoodporna. 17,5cmx 17,5cm 10 szt 20 op
Opatrunek piankowy, wielowarstwowy,chłonny, nieprzylepny. Warstwa kontaktowa z raną hydrofiber, dodatkowa warstwa pianki zwiększa chłonność opatrunku, warstwa zewnętrzna odparowuje nadmiar wilgoci i jest wodoodporna. 10cm x 10cm 10szt 10 op
14 Opatrunek piankowy, wielowarstwowy,chłonny, przylepny. Warstwa kontaktowa z raną hydrofiber, dodatkowa warstwa pianki zwiększa chłonność opatrunku, warstwa zewnętrzna odparowuje nadmiar wilgoci i jest wodoodporna. 12,5cmx 12,5cm 10 szt 10 op
15 Opatrunek piankowy, wielowarstwowy,chłonny, przylepny. Warstwa kontaktowa z raną hydrofiber, dodatkowa warstwa pianki zwiększa chłonność opatrunku, warstwa zewnętrzna odparowuje nadmiar wilgoci i jest wodoodporna. 21cm x 21cm 5 szt 10 op
16 Opatrunek hydrokoloidowy zbudowany z 3 hydrokoloidów, okluzyjny, wodoodporny. Zapewnia optymalne wilgotne środowisko gojenia oraz izoluje termicznie ranę. 10cm x 10cm 10 szt 10 op
17 Opatrunek hydrokoloidowy zbudowany z 3 hydrokoloidów, okluzyjny, wodoodporny. Zapewnia optymalne wilgotne środowisko gojenia oraz izoluje termicznie ranę. 20cmx 20 cm 5 szt 5 op
Cienki i przezroczysty opatrunek hydrokoloidowych zbudowany z 3 hydrokoloidów. 10cm x 10cm 5szt. 15 op
18 Cienki i przezroczysty opatrunek hydrokoloidowych zbudowany z 3 hydrokoloidów. 15 cm x 15 cm 5 szt 15 op
19 Opatrunek alginowowo- wapniowyna, rany wydzielające, podkrwawiające w postaci sterylnego kompresu. 7,5cm x 12 cm 10 szt 2 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 57464,10 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie:
1 Siatka chir. przepuklinowa jałowa wykonana
z monofilamentowej przędzy polipropylenowej 65x125mm 1szt. 80 op
o porowatosci -65% Thin Light- mikropory
Siatka chir. przepuklinowa jałowa wykonana
2 z monofilamentowej przędzy polipropylenowej 150x200mm 1szt. 30 op
o porowatosci -65% Thin Light- mikropory
3 seton z gazy jałowy z nitką radiacyjną 2mx7,5cm 5 szt 20 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 7819,20 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie:
1 Rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe.Testowane dermatologicznie na ludziach potwierdzone certyfikatem niezależnej jednostki badawczej,białe, grubość na palcach 0,1 +/-0,01 mm, mikroteksturowane z dodatkową teksturą na palcach. AQL 1,5. Zgodność z normą EN 455, potwierdzone certyfikatem europejskiej jednostki notyfikowanej. Otwór dozujący opakowania wyposażony w folię zabezpieczającą przed kontaminacją ze środowiska. Oznakowane jako wyrób medyczny Klasy I i środek ochrony indywidualnej Kategorii III Zgodne z normą ISO 13485, ISO 9001, ISO 14001 i OHSAS 18001 potwierdzone certyfikatami jednostki notyfikowanej dostęp do pełnej rozmniarówki 100 szt 2500 op.
2 "Rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe grubość na palcu 0,1 +/-0,01 mm, bez zawartości chlory bez akceleratorów, zielone. Mikroteksturowane z dodatkową teksturą na palcach, AQL 1,5, zgodność z normą EN 455 potwierdzona przez europejską jednostkę notyfikowaną, oznakowane jako wyrób medyczny Klasy I i środek ochrony indywidualnej Kategorii III Otwór dozujący opakowania wyposażony w folię zabezpieczającą przed kontaminacją ze środowiska. Zgodne z normą ISO 13485, ISO 9001, ISO 14001 i OHSAS 18001 potwierdzone certyfikatami jednostki notyfikowanej. Produkt polecany dla alergików.
" dostęp do pełnej rozmiarówki 200szt. 1500 op.
3 Rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe do mycia narzędzi z przedłużonym mankietem, z dodatkową teksturą na palcach, długość minimalna 300 mm (fabrycznie naniesiona informacja na opakowaniu), AQL 1,5 Siła zrywania min. 8,7 N potwierdzona raportem jednostki notyfikowanej zgodne z normą ISO 13485, ISO 9001, ISO 14001 i OHSAS 18001 potwierdzone certyfikatami jednostki notyfikowanej dostęp do pełnej rozmiarówki 100 szt 300 op.
4 Rękawice chirurgiczne bezpudrowe z wewnętrzną warstwą polimerową o strukturze sieci, grubość na palcu 0,27 mm, AQL max. 0,65, sterylizowane radiacyjnie, anatomiczne z poszerzoną częścią grzbietową dłoni, średni poziom protein < 10 ug/g rękawicy długość min. 270-285 mm dopasowana do rozmiaru Certyfikat CE jednostki notyfikowanej dla środka ochrony osobistej kategorii III. Zgodne z normą ISO 13485, ISO 9001, ISO 14001 i OHSAS 18001 potwierdzone certyfikatami jednostki notyfikowanej. dostęp do pełnej rozmiarówki 100szt. 200 op.
5 Rękawice lateksowe pudrowane o zewnętrznej powierzchni mikroteksturowanej;kształt anatomiczny z przeciwstawnym kciukiem,AQLmax 0,65, średnia grubość na palcu 0,20mm, na dłoni 0,17mm,na mankiecie 0,15mm,sterylizowane radiacyjnie, sredni poziom protein <20mcg/g rękawicy, mankiet rolowany;opak.zewn. papier-folia,badania na przenikalność wirusów zgodnie z ASTM F 1671 oraz EN ISO 374-5;wyrób medyczny klasy IIai środek ochrony indywidualnej kategorii III,typ B wg EN ISO 374-1; zgodnie z normą ISO13485, ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 dostęp do pełnej rozmiarówki 140szt 200 op.
6 Rękawice chirurgiczne, ortopedyczne, lateksowe, pudrowane o podwyższonej chwytności z powłoką polimeru akrylowo-hydrożelowego ułatwiającą zakładanie, dodatkowo silikonowane, pokryte przeciwdrobnoustrojowym CPC; średnia grubośćna palcu 0,34mm, na dłoni 0,24mm, na mankiecie 0,21mm, średnia siła zrywania min. 34N; AQL 0,65, sterylizowane radiacyjnie, anatomiczne mankiet rolowany; wyrób medyczny klasu IIa i środek ochrony indywidualnej kategorii III,typ B wg EN ISO 374-1; odporność na przekłucia > 5N, produkowane zgodnie z ISO 13485,ISO 14001, ISO 45001 potwierdzone certyfikatami jedn.notyfikowanej rozm. 7,5; 8,0; 8,5 80szt. 10 op.
7 Rękawice chirurgiczne bezlateksowe poliizoprenowe bezpudrowe z wewnętrzną warstwą polimerową o strukturze sieci, powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana, grubość na palcu 0,27 mm AQL max. 0,65, sterylizowane radiacyjnie, anatomiczne z poszerzoną częścią grzbietową dłoni, mankiet rolowany, długość min. 270-285 mm dopasowana do rozmiaru,Certyfikat CE jednostki notyfikowanej dla środka ochrony osobistej kategorii III. Zgodne z normą ISO 13485, ISO 9001, ISO 14001 i OHSAS 18001 potwierdzone certyfikatami jednostki notyfikowanej. dostęp do pełnej rozmiarówki 50 par 120 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 142074,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie:
1 opatrunek parafinowy z chlorhexydyną 5cm x 5cm 50szt. 10 op
2 opatrunek parafinowy z chlorhexydyną 15cmx 20cm 10szt. 25 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 1841,40 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie:
1 Opatrunek z włókien monofilamentowych, jałowy. Zastosowanie rany z martwicą, rany ziarninujace. 10 cm x 10 cm 5 szt 3 op.
2 Opatrunek siatkowy z żelująca warstwą kontaktową 10 cm x 10 cm 10 szt 3 op.
4 Opatrunek z alginianu wapnia, jałowy. Chłonie duże ilości wysięku. 10 cm x 10 cm 10 szt 5 op.
8 Hydroaktywny opatrunek włóknisty, jałowy. Możliwość przycinania i składania, można stosować jako opatrunek wypełniający ranę. 5 cm x 5 cm 10 szt 10 op.
9 Przeciwbakteryjny opatrunek z pianki poliuretanowej, jałowy. Substancja czynna PHMB zapewnia szybkie i długo trzymające się działanie p/bakteryjne. 9cn x 9cm 5 szt 10 op
10 Przeciwbakteryjny opatrunek z pianki poliuretanowej, jałowy. Substancja czynna PHMB zapewnia szybkie i długo trzymające się działanie p/bakteryjne. 14 cm x 20 cm 5 szt 6 op
11 Opatrunek z superabsorbentem, jałowy. 10cm x 10 cm 10 szt 6 op
12 Opatrunek z superabsorbentem, jałowy. 12,5cm x 12,5cm 10 szt 6 op
13 Opatrunek z superabsorbentem, jałowy. 12,5cm x 22,5cm 10 szt 6 op
14 Opatrunek chłonny z węglem aktywowanym, jałowy. 10 cm x 10 cm 20 szt. 5 op
15 Opatrunek chłonny z węglem aktywowanym, jałowy. 10 cm x 20cm 20 szt. 5 op
16 Opatrunek do mocowania kaniul 6cm x 7,5cm 50 szt. 30 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 12819,60 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie:
serwety operacyjne 45cmx45cm 15 x 3 szt. 100 op
1 jałowe, poddane praniu wstępnemu z elementem 17 nitkowe
RTG z tasiemką 4 warstwowe
serwety operacyjne 45cmx70cm
2 jałowe, poddane praniu wstępnemu z elementem 17 nitkowe 15 x 3 szt. 30 op
RTG i tasiemką 4 warstwowe
Kompresy gazowe 17 nitkowe 10 szt. 50 op
3 jałowe, w blistrze ze wskaźnikiem 12 warstwowe
wysterylizowania produktu 10cm x 10cm
Kompresy gazowe, jałowe, z nitką RTG, 10 cm x 10 cm, 12W17N, pakowane po 10 szt. Opakowanie jednostkowe pojedyncze papier-folia. Na opakowaniu samoprzylepna naklejka do umieszczenia w dokumentacji medycznej.
4 10cm x 10 cm 16 x 10 szt. 150 op

Tupfer jałowy, o kształcie fasolki, średni z gazy 24-nitkowej mocno zwinięty z jednego kawałka gazy z nitką RTG. Rozmiar gazy przed zwinięciem 8 cm x 8 cm, pakowane po 10 szt. Na opakowaniu jednostkowym zewnętrznym typu papier-folia, samoprzylepna kontrolna etykieta dla pielęgniarki. Na opakowaniu jednostkowym wewnętrznym (jałowym) w postaci wysuwanego pudełka dodatkowa kontrolna etykieta dla instrumentariuszki. Sterylizowane parą wodną.
5 8 cm x 8 cm 30 x 10 szt. 15 op

Tupfer jałowy o kształcie kuli z gazy 20-nitkowej, zwinięty z jednego kawałka gazy z nitką RTG. Rozmiar gazy przed zwinięciem 47 cm x 40 cm, pakowane po 10 szt. Opakowanie jednostkowe pojedyncze papier-folia. Na opakowaniu samoprzylepna naklejka do umieszczenia w dokumentacji medycznej.
6 47 cm x 40 cm 7 x 10 szt. 80 op

Tupfer jałowy o kształcie kuli z gazy 20-nitkowej, zwinięty z jednego kawałka gazy z nitką RTG. Rozmiar gazy przed zwinięciem 24 cm x 24 cm, pakowane po 10 szt. Opakowanie jednostkowe pojedyncze papier-folia. Na opakowaniu samoprzylepna naklejka do umieszczenia w dokumentacji medycznej.
7 24 cm x 24 cm 18 x10 szt. 60 op
8 Tupfer miękki z gazy bawełnianej , niesterylny, rozm. Jajka 24 x 24cm 4 x250 szt. 3 op
9 Tupfer miękki z gazy bawełnianej , niesterylny, rozm. śliwki 20 x 20cm 2 x500 szt. 3 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 50766,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62547,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71922,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62547,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans- Med Medical Sp, z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262461868

7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 20P

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62547,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2744,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2744,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2744,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o.o. sp.k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2744,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13570,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13570,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13570,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13570,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198338,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198338,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198338,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Szczecin sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851-207-26-33

7.3.3) Ulica: Rolna 4

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-730

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198338,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23305,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23305,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23305,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUL HARTMANN Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 731-000-49-93

7.3.3) Ulica: Stefana Żeromskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23305,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48086,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48086,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48086,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-298-08-36

7.3.3) Ulica: Częstochowska 38/52,

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-121

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48086,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8213,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8213,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8213,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Szczecin sp. z o.o.-

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851-207-26-33

7.3.3) Ulica: ul. Rolna 4

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-730

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8213,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171018,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171018,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171018,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-298-08-36

7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 38/52

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-121

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171018,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1727,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2640,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1727,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1727,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10706,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10706,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10706,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lohmann & Rauscher Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252517202

7.3.3) Ulica: Moniuszki 14

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10706,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45804,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45804,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45804,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAUL HARTMANN Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 731-000-49-93

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45804,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.