eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-DobrzyńDostawy energii elektrycznej do Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu na lata 2025-2026



Ogłoszenie z dnia 2024-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy energii elektrycznej do Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu na lata 2025-2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871552334

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. dr. Jerzego Gerarda Koppa 1 lokal E

1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalgolub.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalgolub.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy energii elektrycznej do Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu na lata 2025-2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65b292cb-dbd6-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243853

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DTZ.382.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – dostawy energii elektrycznej w roku 2025.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy (nie wcześniej niż od dnia 26 marca 2025 roku) do 3 punktów poboru energii elektrycznej do Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu.
P1. 87-400 Golub-Dobrzyń, ul. Dr J. G. Koppa 1E
• moc umowna – 800 kW
• grupa taryfowa – C22a
• grupa przyłączeniowa – III
• energia elektryczna będzie dostarczana linią kablową SN o napięciu 15kV do zacisków prądowych na odłączniku sekcyjnym SN-15kV od strony zasilania,
• układ pomiarowo – rozliczeniowy: pośredni, zainstalowany w rozdzielni nn stacji transformatorowej,
• szacunkowe zużycie roczne – około 320 MWh
• Nr PPE 590243895024366374

P2. 87-400 Golub-Dobrzyń, ul. Dr J. G. Koppa 1E
• moc umowna – 800 kW
• grupa taryfowa – C23
• grupa przyłączeniowa – III
• energia elektryczna będzie dostarczana linią kablową SN o napięciu 15kV do zacisków prądowych na odłączniku sekcyjnym SN-15kV od strony zasilania,
• układ pomiarowo – rozliczeniowy: pośredni, zainstalowany w rozdzielni nn stacji transformatorowej,
• szacunkowe zużycie roczne – około 170 MWh
• Nr PPE 590243895040343311

P3. 87-400 Golub-Dobrzyń, ul. Dr J. G. Koppa 1E
• moc umowna – 800 kW
• grupa taryfowa – C11
• grupa przyłączeniowa – III
• energia elektryczna będzie dostarczana linią kablową SN o napięciu 15kV do zacisków prądowych na odłączniku sekcyjnym SN-15kV od strony zasilania,
• układ pomiarowo – rozliczeniowy: pośredni, zainstalowany w rozdzielni nn stacji transformatorowej,
• szacunkowe zużycie roczne – około 10 MWh,
• Nr PPE 590243895024180819

Prognozowane szacunkowe zużycie energii elektrycznej dla całego Szpitala w okresie 12 miesięcy wyniesie około 500 MWh.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.5.) Wartość części: 349920,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – dostawy energii elektrycznej w roku 2026.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy do 3 punktów poboru energii elektrycznej do Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu. Termin realizacji zamówienia będzie miał początek w roku 2026 po zakończeniu trwania umowy na realizację Części 1, lecz nie wcześniej niż od 27 marca 2026 roku.
P1. 87-400 Golub-Dobrzyń, ul. Dr J. G. Koppa 1E
• moc umowna – 800 kW
• grupa taryfowa – C22a
• grupa przyłączeniowa – III
• energia elektryczna będzie dostarczana linią kablową SN o napięciu 15kV do zacisków prądowych na odłączniku sekcyjnym SN-15kV od strony zasilania,
• układ pomiarowo – rozliczeniowy: pośredni, zainstalowany w rozdzielni nn stacji transformatorowej,
• szacunkowe zużycie roczne – około 320 MWh
• Nr PPE 590243895024366374

P2. 87-400 Golub-Dobrzyń, ul. Dr J. G. Koppa 1E
• moc umowna – 800 kW
• grupa taryfowa – C23
• grupa przyłączeniowa – III
• energia elektryczna będzie dostarczana linią kablową SN o napięciu 15kV do zacisków prądowych na odłączniku sekcyjnym SN-15kV od strony zasilania,
• układ pomiarowo – rozliczeniowy: pośredni, zainstalowany w rozdzielni nn stacji transformatorowej,
• szacunkowe zużycie roczne – około 170 MWh
• Nr PPE 590243895040343311

P3. 87-400 Golub-Dobrzyń, ul. Dr J. G. Koppa 1E
• moc umowna – 800 kW
• grupa taryfowa – C11
• grupa przyłączeniowa – III
• energia elektryczna będzie dostarczana linią kablową SN o napięciu 15kV do zacisków prądowych na odłączniku sekcyjnym SN-15kV od strony zasilania,
• układ pomiarowo – rozliczeniowy: pośredni, zainstalowany w rozdzielni nn stacji transformatorowej,
• szacunkowe zużycie roczne – około 10 MWh,
• Nr PPE 590243895024180819

Prognozowane szacunkowe zużycie energii elektrycznej dla całego Szpitala w okresie 12 miesięcy dla części 2 wyniesie około 500 MWh.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 349920,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca złożył dziewiętnaście pytań do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Pytania zostały złożone w terminie przewidzianym w art. 284 ust. 2 ustawy PZP. W przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie w w/w terminie Zamawiający zobowiązany jest udzielić wyjaśnień nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, w przeciwnym razie, zgodnie z art. 284 ust. 3 w/w ustawy, należy przedłużyć termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia oferty. W zaistniałym stanie faktycznym Zamawiający nie dokonał czynności, do których był zobowiązany. Nieudzielenie wyjaśnień do treści SWZ ma niewątpliwie wpływ na krąg wykonawców zainteresowanych realizacją zamówienia. Powyższe okoliczności stanowią wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada ta z uwagi na upływ terminu składania ofert jest niemożliwa do usunięcia. W takim przypadku unieważnienie procedury jest w pełni uzasadnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399135,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423120,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca złożył dziewiętnaście pytań do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Pytania zostały złożone w terminie przewidzianym w art. 284 ust. 2 ustawy PZP. W przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie w w/w terminie Zamawiający zobowiązany jest udzielić wyjaśnień nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, w przeciwnym razie, zgodnie z art. 284 ust. 3 w/w ustawy, należy przedłużyć termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia oferty. W zaistniałym stanie faktycznym Zamawiający nie dokonał czynności, do których był zobowiązany. Nieudzielenie wyjaśnień do treści SWZ ma niewątpliwie wpływ na krąg wykonawców zainteresowanych realizacją zamówienia. Powyższe okoliczności stanowią wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada ta z uwagi na upływ terminu składania ofert jest niemożliwa do usunięcia. W takim przypadku unieważnienie procedury jest w pełni uzasadnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399135,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546120,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.