Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00156122/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie 69 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, położonych na terenie miasta Lublin – IV części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie 69 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, położonych na terenie miasta Lublin – IV części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f29a478c-eeaa-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000329/73/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wyceny, inwentaryzacje i opinie dotyczące nieruchomości, ruchomości, nakładów, budowli i środków trwałych stanowiących własność lub współwłasność Skarbu Państwa
1.3.59 Wyceny, inwentaryzacje i opinie dotyczące nieruchomości, ruchomości, nakładów, budowli i środków trwałych stanowiących własność lub współwłasność Skarbu Państwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156122/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.72.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 24334,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Zakres zamówienia obejmuje:1.1. Część I
1.1.1. Wykonanie 23 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, położonych na terenie miasta Lublin, będących w użytkowaniu lub współużytkowaniu wieczystym osób prawnych – w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 8401,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Zakres zamówienia obejmuje:1.1,Część II:
1.1.1. Wykonanie 25 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, położonych na terenie miasta Lublin, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych i osób fizycznych – w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 9560,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Zakres zamówienia obejmuje:1.1. Część III:
1.1.1.Wykonanie 19 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, położonych na terenie miasta Lublin, będących w użytkowaniu lub współużytkowaniu wieczystym osób prawnych i osób fizycznych – w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 5794,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Zakres zamówienia obejmuje:1.1. Część IV:
1.1.1.Wykonanie 2 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, położonych na terenie miasta Lublin, będących w użytkowaniu lub współużytkowaniu wieczystym osób fizycznych – w celu ustalenia opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 579,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19803,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYCENA NIERUCHOMOŚCI WIESŁAWA KATARZYNA FIGURSKA - SITARSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5251500441
7.3.3) Ulica: ul. GEN. WŁ. ANDERSA 12 lok.4,
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 00-201
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYCENA NIERUCHOMOŚCI WIESŁAWA KATARZYNA FIGURSKA-SITARSKA
jakie przetargi wygrała firma
WYCENA NIERUCHOMOŚCI WIESŁAWA KATARZYNA FIGURSKA-SITARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) - cena oferty z najniższą ceną spośród pozostałych ofert w części II przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena oferty z najniższą ceną spośród pozostałych ofert w części II:
- wynosi 20 910,00 zł brutto natomiast kwota jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia to 11 758,92 zł brutto.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w części III na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) - wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem art. 263.
W dniu 27.10.2021 r. Zamawiający w części III przedmiotowego postępowania
dokonał wyboru oferty złożonej przez WYCENA NIERUCHOMOŚCI Wiesława Katarzyna Figurska-Sitarska, ul. Gen. Wł. Andersa 12 lok. 4, 00-201 Warszawa jako najkorzystniejszej (oferta uzyskała największą ilość punktów ze względu na przyjęte w SWZ kryteria oceny ofert i wezwał Wykonawcę WYCENA NIERUCHOMOŚCI Wiesława Katarzyna Figurska-Sitarska, ul. Gen. Wł. Andersa 12 lok. 4, 00-201 Warszawa do podpisania umowy, wyznaczając termin do jej zawarcia w części III w dniach 28.10.2021 – 29.10.2021 r. W dniu 29.10.2021 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego, że rezygnuję z podpisania umowy na część III. Wobec powyższego należy uznać, iż Wykonawca uchylił się od zawarcia przedmiotowej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Mając na uwadze powyższe postępowanie zostało unieważnione w części III na
podstawie art. 255 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) - wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem art. 263.
Zgodnie z treścią art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo
unieważnić postępowanie. W przedmiotowym stanie faktycznym, Zamawiający nie może zastosować, w celu dokonania skutecznego ponownego wyboru oferty, regulacji art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę w części III ponieważ oferta Wykonawcy który złożył najkorzystniejszą ofertę była jedyną złożoną ofertą w przedmiotowym postępowaniu w tej części. Mając na względzie powyższe postępowanie zostało unieważnione w części III na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy Pzp - wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) - wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja szkoleń z zakresu BHP dla członków - wolontariuszy Grup Pomocy Humanitarnej PCK
- Dostawa artykułów elektrycznych i hydraulicznych - 2 zadania
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości w obiektach należących do MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., tj. na Stadionie Lekkoatletycznym oraz Stadionie Żużlowym
- Wykonanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla Państwowego Muzeum na Majdanku
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (4 części) - edycja 2/2025
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 2
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (2 części) - edycja 1/2025
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Wykonanie wycen nieruchomości w 2025 roku dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami - lokale mieszkalne i użytkowe
- Wycena wartości aktywów na potrzeby sporządzenia bilansu otwarcia likwidacji, wycena możliwego do uzyskania czynszu za najem rzeczy oraz wycena rzeczy
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.