Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00171754/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Garnku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Bolesława Prusa w Garnku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001204963
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 18
1.5.2.) Miejscowość: Garnek
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-270
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343281649
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolagarnek@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klomnice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/klomnice/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Garnku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9dd8db7-d867-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00170781/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Garnku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171754
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/DOW/SPG/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Bolesława Prusa w Garnku w okresie od 29.04.2023 do 31.12 2023, zgodnie z organizacją roku szkolnego i bieżącym planem lekcji. Usługa świadczona będzie w dni powszednie, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r w sprawie organizacji roku szkolnego (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna oraz dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych ustalonych zgodnie a § 5 rozporządzenia Rady Ministrów z 05 października 2010r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji roku szkolnego Dz. U. Nr 186, poz. 1245).
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci z miejscowości Rzeki Wielkie, Rzeki Małe, Karczewice, Chmielarze, Piaski, Kajetanowice, Kuźnica i Garnek do Szkoły Podstawowej w Garnku. Przewóz winien odbywać się według harmonogramu uzgodnionego z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Garnku ustalanego w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z organizacją roku szkolnego oraz obowiązującym w danym czasie planie lekcji.
Dowóz dzieci ma odbywać się na trasach:
Trasa nr 1 - Garnek (Szkoła Podstawowa) – Piaski (skrzyżowanie ul. Gidelskiej z ul. Miodową ) - Kajetanowice – Kuźnica (ul. Wolności) - Garnek (Szkoła Podstawowa) w ciągu dnia przywóz i 1 odwóz
Trasa nr 2 – Garnek (Szkoła Podstawowa) – Karczewice (ul. Polna) – Rzeki Wielkie (skrzyżowanie ulic Kłomnicka i Polna) – Rzeki Wielkie (przedszkole) - Rzeki Małe ( Karczewicka) - Karczewice ( centrum) - Garnek ( Szkoła Podstawowa) w ciągu dnia przywóz i 2 odwozy,
Trasa nr 3 - Garnek ( Szkoła Podstawowa ) - Chmielarze - Garnek ( Południowa) - Garnek II (pętla) – Garnek ( Szkoła Podstawowa), w ciągu dnia przywóz i 1 odwóz
Środek transportu niezbędny do wykonania usługi - pojazd przystosowany do przewozu co najmniej 55 osób (nie wliczając kierowcy).
Maksymalna przewidywana liczba punktów zatrzymania (poza postojem przy szkole):
Maksymalna przewidywana liczba przystanków (poza postojem przy szkole):
Na trasie nr 1 – 9
Na trasie nr 2 – 7
Na trasie nr 3 – 4
3. W przypadku gdy z przyczyn niezależnych od szkoły lub w związku ze zmianą organizacji pracy szkoły nie będzie koniecznym wykonywanie jakiegokolwiek kursu, Wykonawca nie będzie dokonywał obciążenia za taki niezrealizowany przejazd. Informację o braku kursu Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy na co najmniej 48 godzin przed jego planową realizacją.
4. W przypadku zawieszenia w szkole zajęć w formie stacjonarnej, wynikającego z zagrożenia epidemiologicznego lub innych przyczyn losowych powodujących brak możliwości zapewnienia właściwych i bezpiecznych warunków w placówce dla uczniów i wychowanków, powodujących całkowite zawieszenie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca obciąży Zamawiającego wyłącznie wynagrodzeniem równoważnym obciążeniu za 1 kurs dziennie na trasach nr 1, 2 i 3 oraz według stawek określonych w formularzu ofertowym, tytułem zachowania gotowości do realizacji przedmiotu umowy po wznowieniu pracy szkoły w trybie stacjonarnym. Obciążenie takie może być dokonywane za 20 dni roboczych takich przestojów w całym okresie obowiązywania umowy.
5. Warunki dotyczące realizacji usługi:
1) Zamawiający wymaga, aby w realizacji przedmiotu zamówienia, na stanowisku kierowcy zatrudnione były osoby posiadające uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 06 września 2001r o transporcie drogowym oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997r Prawo ruchu drogowym
2) Wykonawca musi posiadać wszelkie uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego, stosownie do treści ustawy z dnia 06 września 2001r o transporcie drogowym a ponadto pojazdy muszą posiadać aktualną i ważną polisę ubezpieczenia OC i NW
3) Przewóz dzieci musi odbywać się pojazdami spełniającymi wymagania w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia przewidziane przepisami prawa. Dodatkowo wszelkie pojazdy muszą być prawidłowo oznakowane w obowiązujące tablice informacyjne o przewozie dzieci i spełniać przepisy z zakresu bhp oraz ppoż.
4) Przewóz może być wykonywany wyłącznie przy obecności opiekuna wskazanego przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Garnku, odbieranego przez przewoźnika z siedziby szkoły przed rozpoczęciem trasy. Zatrudnienie opiekuna leży po stronie szkoły.
5) Dowóz dzieci winien odbywać się następująco: poranne dowozy do Szkoły Podstawowej w Garnku do godziny 7:50, natomiast popołudniowe odwozy w zależności od zakończenia zajęć szkolnych - szczegółowy harmonogram zostanie uzgodniony z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Garnku. W szczególnych przypadkach, uzależnionych m. in. od organizacji pracy szkoły Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany dziennej ilości kursów.
6) Koszt dojazdu pojazdu z bazy do punktu startowego oraz z punktu końcowego do bazy winien być skalkulowany w stawce za kurs.
7) Do prawidłowego wykonania zamówienia wymagany jest środek transportu - 1 pojazd, który posiada co najmniej 55 miejsc siedzących (nie wliczając kierowcy). Pojazd powyższy musi spełniać warunki wskazane w § 22 ust. 1, 2 i 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia /Dz.U.2016.2022 z późn.zm./ oraz art.57 ust. 1 Ustawy Prawo o ruchu drogowym /t.j.Dz.U.2020.110 z późn.zm./.
8) Wykonawca w przypadku awarii pojazdu zorganizuje transport zastępczy w czasie wskazanym w ofercie, przy czym konieczne jest w takim przypadku powiadomienie Dyrektora Szkoły Podstawowej w Ganku oraz wykonywanie zamówienia pojazdem sprawnym technicznie, spełniającym wymogi stawiane przez Zamawiającego w SWZ. Transport zastępczy nie jest podstawą do zwiększenia stawki za obsługę tras.
9) Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) zapewnienie punktualnego, bezpiecznego i bezawaryjnego przewozu dzieci w godzinach ustalonych według rozkładu jazdy;
b) przestrzeganie przepisów prawnych w zakresie czasu pracy kierowców oraz przestrzeganie ogólnych warunków przewozu;
c) w przypadku awarii pojazdu przed wyjazdem Wykonawca zobowiązany jest podstawić niezwłocznie sprawny pojazd zastępczy; wszelkie koszty związane z podstawieniem pojazdu zastępczego obciążą Wykonawcę;
d) przestrzeganie bezpieczeństwa wszystkich przewożonych osób;
e) zapewnienie sprawnego ogrzewania i stosowanie go przy stosowych warunkach pogodowych,
f) utrzymanie pojazdu w należytym porządku i czystości,
g) zachowania kultury osobistej przez kierowcę,
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50845,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98310,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50845,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Drogowy Kotitrans Łukasz Kotyla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732033504
7.3.3) Ulica: ul. Rumiankowa 91, Cykarzew Północny
7.3.4) Miejscowość: Stary Cykarzew
7.3.5) Kod pocztowy: 42-231
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Transport Drogowy "Kotitrans" Łukasz Kotyla
jakie przetargi wygrała firma
Transport Drogowy "Kotitrans" Łukasz Kotyla
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50845,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół na terenie Miasta i Gminy Bierutów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych
- Świadczenie usługi przewozu uczniów do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Lipsko
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
- "TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Fogga w Złotokłosie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.