Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00260231/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
- 2022/BZP 00307857/01 - Wynik z dnia 2022-08-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup, dostawa i montaż mebli w ramach pierwszego wyposażenia budynku przy al. Modrzewiowej 25 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków
1.2.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Józefińska 14
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 30-529
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280179
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00260231/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1) przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie:
a) 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100) w terminie do dnia 1.08.2022 roku, do godz. 8:00 – dotyczy CZĘŚCI I,
b) 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100) w terminie do dnia 1.08.2022 roku, do godz. 8:00 – dotyczy CZĘŚCI II,
c) 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) w terminie do dnia 1.08.2022 roku, do godz. 8:00 – dotyczy CZĘŚCI III.
2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy.
Szczegóły w SWZ.
Po zmianie:
1) przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie:
a) 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100) w terminie do dnia 4.08.2022 roku, do godz. 8:00 – dotyczy CZĘŚCI I,
b) 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100) w terminie do dnia 4.08.2022 roku, do godz. 8:00 – dotyczy CZĘŚCI II,
c) 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) w terminie do dnia 4.08.2022 roku, do godz. 8:00 – dotyczy CZĘŚCI III.
2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy.
Szczegóły w SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-08-01 08:00
Po zmianie:
2022-08-04 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-08-01 08:30
Po zmianie:
2022-08-04 08:30
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i biologicznych oraz środków zużywalnych na potrzebę realizacji projektu FIRST TEAM FENG
- Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 119, przy ul. Czerwieńskiego 1 w Krakowie - wymiana istniejących nawierzchni na nowe wraz z elementami towarzyszącymi w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- "Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- dostawa komputera przenośnego (laptopa)- nowy lub fabrycznie odnowiony lub używany dla ACMiN AGH-DE-dzp.272-200/25
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Ośrodka Ruczaj - filii Centrum Kultury Podgórza przy ul. Jana Kantego Przyzby w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli dla szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski
- Dostawa krzeseł i foteli do SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Dostawa i montaż kuchni ze stali nierdzewnej w ramach realizacji projektu "Budowa budynku centrum opiekuńczo - mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu w Grudnej Kępskiej".
- Dostawa mebli biurowych
- Zakup wyposażenia oraz urządzeń na potrzeby Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Antoniego Kenara w Zakopanem
- Zakup mebli biurowych w trzech Częściach: Części I - "Zakup mebli biurowych" Części II - "Zakup foteli ergonomicznych" Części III - "Zakup specjalistycznych foteli biurowych..."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.