Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00151848/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-17
- 2021/BZP 00185543/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-20
- 2021/BZP 00197981/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00198061/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„BUDOWA BUDYNKU WARSZTATU SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W ZABRZU SP. Z O.O.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W ZABRZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272735162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 10
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/373-23-46
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik.zamowienia@klinika-zabrze.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.klinika-zabrze.med.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„BUDOWA BUDYNKU WARSZTATU SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W ZABRZU SP. Z O.O.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0752ec6-ff53-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/05 TP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1196766,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis zadania i zakres czynności niezbędnych do wykonania:
1) Złożenie do Urzędu Miejskiego w Zabrzu (Wydział Budownictwa) wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla planowanej inwestycji pn. „Budowa budynku warsztatu w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o.”.
2) Złożenie do Urzędu Miejskiego w Zabrzu (Biuro Planowania Przestrzennego, Zespół Miejskiego Konserwatora Zabytków) wniosku w sprawie wydania zaleceń konserwatorskich dla planowanej inwestycji pn. „Budowa budynku warsztatu w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o.” (o ile zachodzić będzie taka konieczność).
3) Prace przedprojektowe, projektowe wraz z obsługą formalno-prawną w imieniu inwestora oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę w/w inwestycji.
4) Wykonanie obiektu „pod klucz” budynku warsztatu wraz z obsługą formalno-prawną w imieniu Inwestora oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
5) Podjęcie wszelkich niezbędnych czynności w imieniu Inwestora nie ujętych w pkt.1-4, a ewentualnie koniecznych do przeprowadzenia pełnej realizacji inwestycji „pod klucz” pn. „Budowa budynku warsztatu w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o.”
Warunkiem podpisania przez Inwestora protokołu końcowego jest wykonanie całej inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i uzyskaniem prawomocnej zgody na użytkowanie obiektu budowlanego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wytyczne projektowe stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1531350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1531350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1531350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Semper Plus S.C. Krzysztof Hadaś, Beata Hadaś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631-22-81-472
7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 239
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SEMPER PLUS S.C. KRZYSZTOF HADAŚ, BEATA HADAŚ
jakie przetargi wygrała firma
SEMPER PLUS S.C. KRZYSZTOF HADAŚ, BEATA HADAŚ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1531350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Bieżące remonty kanalizacji deszczowej na terenie miasta Zabrze.
- Dostawa opału i paliw do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. w latach 2024/2025 r.
- Sukcesywna dostawa napojów bezalkoholowych na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
- DOSTAWA OSPRZĘTU DO KRIOTERAPII W UROLOGII
- NAJEM SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
- ,,Sukcesywne dostawy paliw do pojazdów i urządzeń na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w latach 2025-2026".
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Boczkach Chełmońskich"
- Modernizacja boiska do piłki nożnej w Korzennej poprzez montaż trybun.
- Wymiana sufitów na hali basenowej w Parku Wodny w Tarnowskich Górach
- Remont pomieszczeń w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Janów Lubelski
- Remont pomieszczeń budynku A - zaplecze sportowe Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie
- Przebudowa ulicy Konopnickiej w Golubiu-Dobrzyniu o nr 110617C (0+000,00 km - 0+369,96 km) w ramach zadania pn. "Przebudowa ulicy Konopnickiej"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.