eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻywiecWykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia pojazdów



Ogłoszenie z dnia 2021-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia pojazdów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żywiecki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Żywcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasińskiego 13

1.5.2.) Miejscowość: Żywiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 033/860-50-00

1.5.8.) Numer faksu: 033/860-50-83

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zywiec.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.powiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://bip-pzzywiec.finn.pl/na-podstawie-ustawy-pzp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia pojazdów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22c3dac7-25b2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003355/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia pojazdów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00206026/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.272.43.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia pojazdów:
1) tablice samochodowe – 65 000 szt.;
2) tablice motocyklowe – 6 000 szt.;
3) tablice motorowerowe – 6 000 szt.;
oraz odbiór i likwidacja wycofanych i zużytych tablic rejestracyjnych.
2. Miejsce dostawy tablic oraz odbioru do likwidacji wycofanych i zużytych tablic: Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Żywcu mieszczący się przy Al. Wolności 2 w Żywcu.
3. Podana w pkt 1 ilość tablic jest wyłącznie szacunkowa i służy tylko do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Faktyczna ilość zamawianych tablic może odbiegać od w/w i będzie zależna od faktycznych potrzeb Zamawiającego wynikających z ilości rejestrowanych pojazdów oraz aktualnych przepisów prawa. Wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście dostarczonych tablic i zaoferowanych cen.
4. Realizacja zamówienia będzie następować sukcesywnie, na podstawie zamówień Zamawiającego złożonych pisemnie, drogą elektroniczną, pocztą lub faxem, określających ilość, rodzaj, serie tablic i termin dostawy danych tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego (pkt 2), a także odbiór do kasacji tablic wycofanych i zużytych.
5. Termin dostawy tablic do siedziby Zamawiającego nie może nastąpić później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia przez Wykonawcę od Zamawiającego pisemnie, drogą elektroniczną, pocztą lub faxem, a w awaryjnych sytuacjach – w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia w jednej z wyżej wskazanych form.
6. Wykonawca każdorazowo przy dostawie nowych tablic zobowiązany jest do odbioru tablic przeznaczonych do złomowania, bądź na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Wykonawca zobowiązany jest w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia odebrać tablice do złomowania.
7. Wycofane i zużyte tablice rejestracyjne przekazywane będą wykonawcy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca winien niezwłocznie zlikwidować wycofane i zużyte tablice, uniemożliwiając ponowne ich użycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8. Dostawa wtórników tablic odbywać się będzie w terminie do 5 dni od dnia otrzymania zamówienia drogą elektroniczną, pocztą lub faxem.
9. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był zgodny z wymogami zawartymi w n/w aktach prawnych:
1) ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.;
2) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019r. poz. 547);
3) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019r. poz. 546);
4) załącznik nr 13 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017r. poz. 2355 z późn. zm.).
10. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za wady – minimum 36 miesięcy.
11. Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania zamówienia określone zostały w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423400-5 - Znaki i podobne elementy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1114330,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1136520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1104318,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurotab Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-00-18-376

7.3.3) Ulica: Skarbimierzyce 16

7.3.4) Miejscowość: Dołuje

7.3.5) Kod pocztowy: 72-002

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1104318,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.