Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00237307/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Produkcja i emisja audycji radiowych oraz spotów radiowych na temat Projektu Doradztwa Energetycznego w rozgłośniach radiowych na terenie województwa mazowieckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142148155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5/7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-893
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 504 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 504 41 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wfosigw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Produkcja i emisja audycji radiowych oraz spotów radiowych na temat Projektu Doradztwa Energetycznego w rozgłośniach radiowych na terenie województwa mazowieckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc6f3615-30c8-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017517/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Produkcja i emisja audycji radiowych oraz spotów radiowych na temat Projektu Doradztwa Energetycznego w rozgłośniach radiowych na terenie województwa mazowieckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE finansowanego przez UE ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś priorytetowa I, Poddziałanie 1.3.3"Zmniejszenie emisyjności gospodarki."2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237307/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-10/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130550,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkcja i emisja audycji radiowych oraz spotów radiowych na temat Projektu Doradztwa Energetycznego w rozgłośni radiowej obejmującej swym zasięgiem subregion warszawskiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 92211000-3 - Usługi produkcji radiowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 21758,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkcja i emisja audycji radiowych oraz spotów radiowych na temat Projektu Doradztwa Energetycznego w rozgłośni radiowej obejmującej swym zasięgiem subregion radomskiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 92211000-3 - Usługi produkcji radiowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 21758,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkcja i emisja audycji radiowych oraz spotów radiowych na temat Projektu Doradztwa Energetycznego w rozgłośni radiowej obejmującej swym zasięgiem subregion ciechanowski.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92211000-3 - Usługi produkcji radiowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 21758,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkcja i emisja audycji radiowych oraz spotów radiowych na temat Projektu Doradztwa Energetycznego w rozgłośni radiowej obejmującej swym zasięgiem subregion ostrołęcki.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 92211000-3 - Usługi produkcji radiowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 21758,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkcja i emisja audycji radiowych oraz spotów radiowych na temat Projektu Doradztwa Energetycznego w rozgłośni radiowej obejmującej swym zasięgiem subregion płocki.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 92211000-3 - Usługi produkcji radiowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 21758,33 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkcja i emisja audycji radiowych oraz spotów radiowych na temat Projektu Doradztwa Energetycznego w rozgłośni radiowej obejmującej swym zasięgiem subregion siedlecki.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 92211000-3 - Usługi produkcji radiowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 21758,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
dla tej części nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17712,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17712,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17712,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radio Plus Radom
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 040019089-00024
7.3.3) Ulica: Młyńska 23/25
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17712,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
dla tej części nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
dla tej części nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
dla tej części nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26568,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26568,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26568,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katolickie Radio Podlasie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005173923-00037
7.3.3) Ulica: Bpa I. Świrskiego 56
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26568,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju karate tradycyjnego
- Promocja miejskich działań z wykorzystaniem słupów reklamowych z tematycznymi zawieszkami
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Świnoujście
- Zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej akcji informacyjno - edukacyjnej skierowanej do osób powyżej 60 roku życia w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego Bezpieczni 60+
- Opracowanie dokumentu pn. "Kierunki Promocji Gospodarczej Województwa Kujawsko-Pomorskiego"
- Usługi w zakresie kompleksowej organizacji stoiska narodowego, misji przyjazdowych, raportów branżowych oraz kampanii info-promo w ramach Sektorowego Programu Promocji dla branży motoryzacyjnej
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.