eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JuszkowoBUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI



Ogłoszenie z dnia 2022-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakątek 1

1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586929400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pruszczgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pruszcz_gdanski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f35f09f4-dc02-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280245

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021974/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Budowa oświetlenia ulicy Żabianka w Jagatowie

1.1.27 Budowa oświetlenia ulicy Dobrej w Juszkowie

1.1.30 Budowa oświetlenia drogowego w Mokrym Dworze

1.1.31 Budowa oświetlenia ulicy Jarzębinowej do ronda w Rotmance

1.1.35 Budowa oświetlenia ulicy Perłowej w Wiślinie

1.1.37 Budowa oświetlenia ulicy Osiedlowej w Wiślince

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00179033/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 684835,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

– 14 szt. słupów o wysokościach h=5m, h=7m, z oprawami LED o mocy 52W, 42 W, linia kablowa nn-0,4kV – YAKXS 4x25mm2
Uwaga!
Przedmiotem zadania jest wykonie części (etap I inwestycji) z zatwierdzonego projektu. W tym etapie należy wykonać sieć oświetleniową, zgodnie ze schematem zasilania rys. nr E-2.1 (etap I).

Moc źródła światła oraz poziom redukcji mogą się różnić w zakresie +/- 15% od mocy wskazanej w pkt. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, ale należy to potwierdzić obliczeniami w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych spełniającymi wymagania danej klasy oświetleniowej. Kategorie klas oświetleniowych należy przyjąć zgodnie z dokumentacją projektową. W przypadku redukcji mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki, przewidziano obniżenie klasy oświetleniowej o jeden stopień.

Oprawy drogowe powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw LED:
Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%
Od 21:30 do północy – 70%
Od północy do 2:00 – 50%
Od 2:00 do 3:00 – 70%
Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%

Oprawy LED - należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod oświetlenia drogowego wynosi nie więcej aniżeli 4500K. Dla przejść dla pieszych temperatura barwowa źródła światła powinna być nie mniejsza niż 5700K.Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta, w tym certyfikat ENEC+.
Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki.

Słupy oświetleniowe - należy stosować słupy stalowe o grubości blachy min. 3 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Należy zabezpieczyć dolną część słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość słupów i wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi. Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 100766,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

13 szt. słupów o wysokościach h=4m, h=5m, h=7m z oprawami LED o mocy 21,5W, 62,0W, 44,5W; linia kablowa nn-0,4kV – YAKXS 4x25mm2

Moc źródła światła oraz poziom redukcji mogą się różnić w zakresie +/- 15% od mocy wskazanej w pkt. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, ale należy to potwierdzić obliczeniami w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych spełniającymi wymagania danej klasy oświetleniowej. Kategorie klas oświetleniowych należy przyjąć zgodnie z dokumentacją projektową. W przypadku redukcji mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki, przewidziano obniżenie klasy oświetleniowej o jeden stopień.

Oprawy drogowe powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw LED:
Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%
Od 21:30 do północy – 70%
Od północy do 2:00 – 50%
Od 2:00 do 3:00 – 70%
Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%

Oprawy LED - należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod oświetlenia drogowego wynosi nie więcej aniżeli 4500K. Dla przejść dla pieszych temperatura barwowa źródła światła powinna być nie mniejsza niż 5700K.Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta, w tym certyfikat ENEC+.
Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki.

Słupy oświetleniowe - należy stosować słupy stalowe o grubości blachy min. 3 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Należy zabezpieczyć dolną część słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość słupów i wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi. Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 74822,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3 szt. słupów o wysokości h=8m oraz 13 szt. opraw LED o mocy 22W; linia kablowa nn-0,4kV – YAKXS 4x25mm2

Moc źródła światła oraz poziom redukcji mogą się różnić w zakresie +/- 15% od mocy wskazanej w pkt. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, ale należy to potwierdzić obliczeniami w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych spełniającymi wymagania danej klasy oświetleniowej. Kategorie klas oświetleniowych należy przyjąć zgodnie z dokumentacją projektową. W przypadku redukcji mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki, przewidziano obniżenie klasy oświetleniowej o jeden stopień.

Oprawy drogowe powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw LED:
Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%
Od 21:30 do północy – 70%
Od północy do 2:00 – 50%
Od 2:00 do 3:00 – 70%
Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%

Oprawy LED - należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod oświetlenia drogowego wynosi nie więcej aniżeli 4500K. Dla przejść dla pieszych temperatura barwowa źródła światła powinna być nie mniejsza niż 5700K.Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta, w tym certyfikat ENEC+.
Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki.

Słupy oświetleniowe - należy stosować słupy stalowe o grubości blachy min. 3 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Należy zabezpieczyć dolną część słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość słupów i wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi. Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 34549,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

32 szt. słupów o wysokościach h=8m, h=6m, h=7m z oprawami LED o mocy 58W, 28,8W, 38,8W; linia kablowa nn-0,4kV – YAKXS 4x25mm2
Uwaga!
Przedmiotem zadania jest wykonie części (etap I inwestycji) z zatwierdzonego projektu. W tym etapie należy wykonać sieć oświetleniową od istniejącej szafki oświetleniowej SO-26/05, zgodnie ze schematem zasilania rys. nr E-2.1.

Moc źródła światła oraz poziom redukcji mogą się różnić w zakresie +/- 15% od mocy wskazanej w pkt. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, ale należy to potwierdzić obliczeniami w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych spełniającymi wymagania danej klasy oświetleniowej. Kategorie klas oświetleniowych należy przyjąć zgodnie z dokumentacją projektową. W przypadku redukcji mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki, przewidziano obniżenie klasy oświetleniowej o jeden stopień.

Oprawy drogowe powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw LED:
Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%
Od 21:30 do północy – 70%
Od północy do 2:00 – 50%
Od 2:00 do 3:00 – 70%
Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%

Oprawy LED - należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod oświetlenia drogowego wynosi nie więcej aniżeli 4500K. Dla przejść dla pieszych temperatura barwowa źródła światła powinna być nie mniejsza niż 5700K.Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta, w tym certyfikat ENEC+.
Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki.

Słupy oświetleniowe - należy stosować słupy stalowe o grubości blachy min. 3 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Należy zabezpieczyć dolną część słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość słupów i wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi. Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 262789,98 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

11 szt. słupów o wysokościach h=6m, h=8m, h=4m z oprawami LED o mocy 19,5W, 45,5W, 31W; linia kablowa nn-0,4kV – YAKXS 4x25mm2; budowa szafki oświetleniowej SO„

Moc źródła światła oraz poziom redukcji mogą się różnić w zakresie +/- 15% od mocy wskazanej w pkt. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, ale należy to potwierdzić obliczeniami w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych spełniającymi wymagania danej klasy oświetleniowej. Kategorie klas oświetleniowych należy przyjąć zgodnie z dokumentacją projektową. W przypadku redukcji mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki, przewidziano obniżenie klasy oświetleniowej o jeden stopień.

Oprawy drogowe powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw LED:
Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%
Od 21:30 do północy – 70%
Od północy do 2:00 – 50%
Od 2:00 do 3:00 – 70%
Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%

Oprawy LED - należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod oświetlenia drogowego wynosi nie więcej aniżeli 4500K. Dla przejść dla pieszych temperatura barwowa źródła światła powinna być nie mniejsza niż 5700K.Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta, w tym certyfikat ENEC+.
Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki.

Słupy oświetleniowe - należy stosować słupy stalowe o grubości blachy min. 3 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Należy zabezpieczyć dolną część słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość słupów i wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi. Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 116889,76 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

9 szt. słupów o wysokości h=7m z oprawami LED o mocy 25,7W; linia kablowa nn-0,4kV – YAKXS 4x25mm2

Moc źródła światła oraz poziom redukcji mogą się różnić w zakresie +/- 15% od mocy wskazanej w pkt. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, ale należy to potwierdzić obliczeniami w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych spełniającymi wymagania danej klasy oświetleniowej. Kategorie klas oświetleniowych należy przyjąć zgodnie z dokumentacją projektową. W przypadku redukcji mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki, przewidziano obniżenie klasy oświetleniowej o jeden stopień.

Oprawy drogowe powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw LED:
Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%
Od 21:30 do północy – 70%
Od północy do 2:00 – 50%
Od 2:00 do 3:00 – 70%
Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%

Oprawy LED - należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod oświetlenia drogowego wynosi nie więcej aniżeli 4500K. Dla przejść dla pieszych temperatura barwowa źródła światła powinna być nie mniejsza niż 5700K.Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta, w tym certyfikat ENEC+.
Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki.

Słupy oświetleniowe - należy stosować słupy stalowe o grubości blachy min. 3 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Należy zabezpieczyć dolną część słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość słupów i wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi. Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 95015,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87330,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184295,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87330,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe ESAND Adam Piasecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 593-020-73-99

7.3.3) Ulica: Klonowa

7.3.4) Miejscowość: Przejazdowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-021

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87330,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe ESAND Adam Piasecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 593-020-73-99

7.3.3) Ulica: Klonowa

7.3.4) Miejscowość: Przejazdowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-021

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42742,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42742,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe ESAND Adam Piasecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 593-020-73-99

7.3.3) Ulica: Klonowa

7.3.4) Miejscowość: Przejazdowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-021

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42742,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Automix Energetyka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 957 108 31 71

7.3.3) Ulica: Narwicka

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-557

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90774,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190362,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90774,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe ESAND Adam Piasecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 593-020-73-99

7.3.3) Ulica: Klonowa

7.3.4) Miejscowość: Przejazdowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-021

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90774,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127708,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe ESAND Adam Piasecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 593-020-73-99

7.3.3) Ulica: Klonowa

7.3.4) Miejscowość: Przejazdowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-021

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.