Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00114569/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Monitoringi przyrodnicze przedstawiające ocenę stanu zachowania poszczególnych przedmiotów ochrony obszarów Natura 2000 i rezerwatów przyrody w 2022 r. cześć II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141629131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-015
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@warszawa.rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/rdos-warszawa
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/rdos-warszawa/zamowienie-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Monitoringi przyrodnicze przedstawiające ocenę stanu zachowania poszczególnych przedmiotów ochrony obszarów Natura 2000 i rezerwatów przyrody w 2022 r. cześć II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30574d7a-b666-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053728/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Monitoringi przyrodnicze przedstawiające ocenę stanu zachowania poszczególnych przedmiotów ochrony obszarów Natura 2000 i rezerwatów przyrody w 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114569/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPN-II.261.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie prac monitoringowych w terenie oraz opracowanie ekspertyz przedstawiających ocenę stanu zachowania poszczególnych przedmiotów ochrony obszaru Natura 2000 Dolina Środkowego Świdra PLH140025 – siedliska przyrodnicze, płazy, mięczaki, owady. Obszar Natura 2000 Dolina Środkowego Świdra PLH140025 – szacowana powierzchnia 1 475,69 ha.4.5.3.) Główny kod CPV: 90720000-0 - Ochrona środowiska
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony
4.5.5.) Wartość części: 47500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie prac monitoringowych w terenie oraz opracowanie ekspertyz przedstawiających ocenę stanu zachowania poszczególnych przedmiotów ochrony rezerwatu przyrody Olszyny Rumockie i obszaru Natura 2000 Olszyny Rumockie PLH140010 – siedliska przyrodnicze, mięczaki. Rezerwat przyrody Olszyny Rumockie i obszar Natura 2000 Olszyny Rumockie PLH140010 – szacowana powierzchnia 149,66 ha.4.5.3.) Główny kod CPV: 90720000-0 - Ochrona środowiska
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony
4.5.5.) Wartość części: 32500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Badań i Analiz Przyrodniczych - Dariusz Płąchocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-264-51-09
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pracownia Badań i Analiz Przyrodniczych - Dariusz Płąchocki
jakie przetargi wygrała firma
Pracownia Badań i Analiz Przyrodniczych - Dariusz Płąchocki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-13Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Przyrodników OSTOJA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 663-188-42-53
7.3.4) Miejscowość: Płaczków - Piechotne
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE PRZYRODNIKÓW OSTOJA
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE PRZYRODNIKÓW OSTOJA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-20INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.