eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szudzia³owo"Budowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci £a¼nisko i Pod³a¼nisko, gmina Szudzia³owo"



Og³oszenie z dnia 2021-11-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci £a¼nisko i Pod³a¼nisko, gmina Szudzia³owo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Szudzia³owo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659645

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szudzia³owo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-113

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857221404

1.5.8.) Numer faksu: 857221441

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szudzialowo-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szudzialowo-gmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci £a¼nisko i Pod³a¼nisko, gmina Szudzia³owo”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-63dfb6c3-4c46-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00280342

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001525/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody, oczyszczalni ¶cieków, sieci wodoci±gowej oraz monta¿ zaworów redukcyjnych na terenie gminy Szudzia³owo - etap I

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

PROW 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.miniportal.pl http://bip.ug.szudzialowo.wrotapodlasia.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: poczty elektronicznej, miniPortalu dostêpnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostêpnego pod adresem
https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
2. Osoba uprawniona do komunikowania siê z wykonawcami: Renata Czaban-Tarasewicz tel. 85 72 21 404 wew. 25.
3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym
a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: miniportal, ePUAP oraz poczty elektronicznej. Korespondencja nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania.
4. Wymagania techniczne, organizacyjne wysy³ania, odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów, o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania
z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ
w miniPortalu wybieraj±c opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej
z zak³adki Postêpowania i wykorzystuj±c dostêpne filtry w szczególno¶ci tytu³/nazwê postêpowania lub nazwê zamawiaj±cego, czyli Gmina Szudzia³owo.
7. W celu skrócenia czasu udzielania wyja¶nieñ tre¶ci SWZ zamawiaj±cy zwraca siê z pro¶b± o przekazywanie wniosków w formie edytowalnej.
8. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 i art. 117 ust. 4 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, pe³nomocnictwo sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. W przypadku wyboru formy elektronicznej zaleca siê pliki w formacie .pdf opatrywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES wewnêtrzny, a pliki w formacie innym ni¿ .pdf kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES wewnêtrzny.
10. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody
z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Protokó³ postepowania wraz z za³±cznikami jest jawny.
Za³±czniki do protoko³u udostêpnia siê na wniosek po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub uniewa¿nieniu postêpowania, z tym ¿e oferty udostêpnia siê od chwili ich otwarcia. Zasada jawno¶ci, o której mowa w zdaniu pierwszym, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
2. Udostêpnianie protoko³u lub za³±czników do protoko³u odbywaæ siê bêdzie
w oparciu o rozporz±dzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie protoko³u postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szudzia³owo
z siedzib± w Szudzia³owie przy ul. Bankowej 1, kod 16-113;
b) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych s± nastêpuj±ce: inspektor.ochronydanych@szudzialowo-gmina.pl;
c) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia. Administrator danych nie przetwarza i nie planuje w przysz³o¶ci przetwarzaæ dane osobowe w celu innym, ni¿ cel do którego zosta³y zebrane.
d) odbiorcami ww. danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18,
art. 19, art. 74 Pzp oraz umowy dofinansowania (je¿eli dotyczy);
e) ww. dane osobowe bêd± przechowywane odpowiednio:
- przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez ca³y czas trwania umowy i okres jej rozliczania - je¿eli czas trwania i rozliczenia umowy przekracza 4 lata;
- przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego nr 1303/2013 z dnia 17.12.2013 r. w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE;
- do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w zakresie okre¶lonym w przepisach o archiwizacji,
f) obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego;
g) konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp,

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od
osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie
¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych osobowych (skorzystanie z prawa do
sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci
protoko³u oraz jego za³±czników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego. Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy
wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania
danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u, zamawiaj±cy nie udostêpnia
tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie
danych osobowych narusza przepisy RODO.
j) osobie fizycznej, której dane osobowe dotycz± nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4. W celu skorzystania z ww. praw nale¿y skontaktowaæ siê z administratorem lub inspektorem ochrony
danych, korzystaj±c ze wskazanych wy¿ej danych kontaktowych.
5. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umo¿liwienia
korzystania za ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.271.15.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 905961,59 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa sieci wodoci±gowej rozdzielczej z miejscowo¶ci Wierzchlesie do miejscowo¶ci £a¼nisko i Pod³a¼nisko. Sieæ zlokalizowano w drogach gminnych, w drodze powiatowej i na terenie dzia³ki le¶nej. Na sieci zaprojektowano hydranty przeciwpo¿arowe nadziemne DN80, odleg³o¶æ miêdzy hydrantami, w zakresie rejonu zabudowy, nie przekracza 150 m. Rozstaw hydrantów zgodnie z RM rozdz. 4 § 10 pkt 7 dostosowano do gêsto¶ci zabudowy wzd³u¿ zaprojektowanej sieci rozdzielczej. Wodoci±g zaprojektowano z rur PVC oraz rur PE dwu¶ciennych w miejscach przewiertów sterowanych pod ciekami wodnymi i drog± powiatow±.
Parametry wodoci±gu:
sieæ Ø 110 PVC L= ~4264,9 m,
odej¶cie do hydrantu nr HP13 - Ø 90 PVC L= ~2,5 m
w tym
Ø 110 PVC L= 4190,8 m
Ø 110 PE100 dwu¶cienna L=74,1 oraz 16 sztuk hydrantów przeciwpo¿arowych DN80. ,
Opis przedmiotu zamówienia szczegó³owo okre¶la za³±cznik nr 1 do SWZ oraz dokumentacja techniczna (projekt budowlany, przedmiar robót, szczegó³owa specyfikacja techniczna).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane zwi±zane z budow± ruroci±gów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Zamawiaj±cy oceni oferty sumuj±c punkty uzyskane z poszczególnych kryteriów. Jako najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów (suma punktów wynikaj±cych z powy¿szych kryteriów), obliczon± wed³ug wzoru:

P = C + G

P - punkty uzyskane przez ofertê ocenian±
C - punkty przyznane ofercie ocenianej w kryterium „cena”
G - punkty przyznane ofercie ocenianej w kryterium „okres gwarancji”

Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom okre¶lonym w ustawie Pzp, niniejszej SWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejsz± w oparciu o podane kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów - zamawiaj±cy nie stawia warunku
w powy¿szym zakresie;
2. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
2.1 wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie
co najmniej 2 zamówienia na roboty budowlane. Za jedn± robotê budowlan± zamawiaj±cy uzna wykonanie, na podstawie jednej umowy:
a) robót budowlanych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto, polegaj±cych na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci wodoci±gowej.
W przypadku, gdy warto¶æ robót budowlanych wykazanych przez wykonawcê wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ na walutê polsk± w oparciu o ¶redni kurs walut NBP z daty wszczêcia postêpowania. Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed dat± wszczêcia postêpowania.

W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców w ca³o¶ci.

W przypadku polegania przez wykonawcê na zasobach udostêpniaj±cych je podmiotów ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z tych podmiotów
w ca³o¶ci.

Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami (w Konsorcjum) wykaz o którym mowa w pkt VI.2.3.SWZ dotyczy robót budowlanych, w których wykonywaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

2.2 dysponuje lub bêdzie dysponowa³ do wykonania zamówienia minimum jedn± osob± posiadaj±c±:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci wodoci±gowych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci wodoci±gowych – bez ograniczeñ;

UWAGA:
Na podstawie art. 104 ustawy Prawo budowlane osoby które, przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnieñ budowlanych nale¿y odczytywaæ zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy bêd±ce podstaw± ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone
w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. W zwi±zku z powy¿szym zamawiaj±cy zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce uprawnieniom wymaganym przez zamawiaj±cego, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2020 poz. 220).
3. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
4. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1 w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
a) o¶wiadczenia wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy) o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w odpowiednim zakresie art. 108 ust. 1 Pzp – zgodnego z za³±cznikiem nr 7 do SWZ. Powy¿sze o¶wiadczenie sk³ada na wezwanie ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia;
b) odpisu lub informacji wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy) z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Powy¿szy dokument sk³ada na wezwanie ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) Pzp. Je¿eli w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê ww. dokumentów, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument lub dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.3 w celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych
z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz
z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie,
w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 6 do SWZ;

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj±
na wezwanie jeden wspólny wykaz.

b) wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 3 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy najpó¼niej do dnia podpisania umowy, w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej podanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy bêdzie s³u¿y³o pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy.
3. Zabezpieczenie mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach okre¶lonych w art. 450 ust. 1 Pzp.
4. Zabezpieczenie w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Urzêdu Gminy w Szudzia³owie nr 14 8093 0000 0020 0107 2000 0030 z dopiskiem „Zabezpieczenie – nr postêpowania”
5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi zabezpieczenie w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczenia, z tre¶ci tych gwarancji/porêczeñ musi w szczególno¶ci jednoznacznie wynikaæ:
a) nazwa beneficjenta porêczenia lub gwarancji;
b) nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
c) termin obowi±zywania gwarancji/porêczenia;
d) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³aty do wysoko¶ci okre¶lonej
w gwarancji/porêczeniu kwoty, nieodwo³alnie i bezwarunkowo, na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego (beneficjenta gwarancji/porêczenia) zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zaistnia³y okoliczno¶ci zwi±zane z niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem umowy;
e) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³aty do wysoko¶ci okre¶lonej
w gwarancji/porêczeniu kwoty, nieodwo³alnie i bezwarunkowo, na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego (beneficjenta gwarancji/porêczenia) zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e wykonawca nie wykona³ zobowi±zania, o którym mowa w art. 452 ust. 8 Pzp, (niniejszy zapis stosuje siê w przypadku, gdy okres na jaki ma zostaæ wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, a wykonawca wnosi zabezpieczenie w formie innej ni¿ w pieni±dzu, na okres nie krótszy ni¿ 5 lat);
6. Zasady zwrotu zabezpieczenia okre¶laj± art. 450 ust. 5 i art. 453 Pzp.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶la § 13 istotnych postanowieñ umownych

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnej na miniPortalu i udostêpnionego równie¿ na ePUAP. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-09 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-07

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.