eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleBudowa chodnika wzdłuż ulicy Gutenberga i Ślicznej



Ogłoszenie z dnia 2024-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodnika wzdłuż ulicy Gutenberga i Ślicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: MZD w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530546013

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. płk. Witolda Pileckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-331

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopole.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.umopole.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodnika wzdłuż ulicy Gutenberga i Ślicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4c21fc5-d563-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00280367

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019373/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa chodnika wzdłuż ulicy Gutenberga i Ślicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225746

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.260.07.2024.P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlano-montażowych, związanych z realizacją zadania „Budowa chodnika wzdłuż ulicy Gutenberga i Ślicznej’’ w zakresie:
- ETAP I wykonanie dokumentacji projektowej tj. projektu budowlanego i wykonawczego, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiaru oraz innych materiałów, które będą podstawą realizacji robót budowlanych i uzyskania zatwierdzenia dokumentacji projektowej w drodze pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót umożliwiających realizację robót.
- ETAP II wykonanie robót budowlano-montażowych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej wykonanej w Etapie I wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.

Przedmiot zamówienia przewidziany do realizacji w systemie „projektuj i buduj” składa się z m.in.:
• wykonanie dokumentacji projektowej objętej zakresem zadania inwestycyjnego;
• wykonania robót budowlanych objętych zakresem niniejszego PFU.
• pełnienie nadzoru autorskiego w ramach ww. zadania.

Zamówienie obejmuje:
• Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi dla pieszych przy ul. Gutenberga i Ślicznej na odcinku od istniejącego chodnika przy ul. Gutenberga w rejonie posesji nr 8 do granicy działek nr 2135 i 1942 przy ul. Ślicznej;
• Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów niezbędnych do realizacji niniejszego zadania;
• Zgłoszenie robót budowlanych bądź uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej lub pozwolenia na budowę;
• Wykonanie robót ziemnych;
• Wykonanie nowej konstrukcji drogi dla pieszych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, podbudowy oraz doprowadzenie podłoża do kategorii nośności G1;
• Wykonanie nowych krawężników i obrzeży wzdłuż drogi dla pieszych;
• Wykonanie nowej konstrukcji zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, podbudowy oraz doprowadzenie podłoża do kategorii nośności G1;
• Wykonanie nowej konstrukcji zjazdów o nawierzchni bitumicznej, podbudowy oraz doprowadzenie podłoża do kategorii nośności G1;
• Wykonanie odwodnienia w postaci drenażu francuskiego (wraz z rurą drenażową karbowaną), studzienkami oraz przykanalikami z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej;
• Wymiana wpustów ulicznych na nowe;
• Likwidacja ewentualnych kolizji z innymi sieciami wraz z uzgodnieniami z właściwym zarządcą sieci, w tym przesunięcie 4 istniejących słupów energetycznych;
• Opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu oraz projektu stałej organizacji ruchu;
• Wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego;
• Wykonanie terenów zielonych wraz z obsianiem i ewentualnymi nasadzeniami;
• uwzględnienie w dokumentacji projektowej pozostawienia istniejących drzew, w takim przypadku należy zastosować zwężenie chodnika w tych miejscach. W przypadku braku możliwości zwężenia chodnika, należy uzyskać decyzję zezwalającą na wycinkę drzew;
• Wykonanie regulacji urządzeń obcych, w razie konieczności dostosowanie urządzeń obcych do obciążeń występujących w drodze;
• Wykonanie robót wykończeniowych;
• Odtworzenie konstrukcji jezdni w wyniku prowadzonych robót budowlanych.
Szczegółowy zakres zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy z załącznikami oraz zapisy umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 495056,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 503316,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 495056,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Protect Building Łukasz Mikoda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-257-18-20

7.3.3) Ulica: ul. Ozimska 1F

7.3.4) Miejscowość: Lędzin

7.3.5) Kod pocztowy: 46-053

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 495056,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.