Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00225746/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodnika wzdłuż ulicy Gutenberga i Ślicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: MZD w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530546013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. płk. Witolda Pileckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-331
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopole.logintrade.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umopole.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodnika wzdłuż ulicy Gutenberga i Ślicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4c21fc5-d563-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00280367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019373/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa chodnika wzdłuż ulicy Gutenberga i Ślicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225746
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.260.07.2024.P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlano-montażowych, związanych z realizacją zadania „Budowa chodnika wzdłuż ulicy Gutenberga i Ślicznej’’ w zakresie:
- ETAP I wykonanie dokumentacji projektowej tj. projektu budowlanego i wykonawczego, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiaru oraz innych materiałów, które będą podstawą realizacji robót budowlanych i uzyskania zatwierdzenia dokumentacji projektowej w drodze pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót umożliwiających realizację robót.
- ETAP II wykonanie robót budowlano-montażowych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej wykonanej w Etapie I wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
Przedmiot zamówienia przewidziany do realizacji w systemie „projektuj i buduj” składa się z m.in.:
• wykonanie dokumentacji projektowej objętej zakresem zadania inwestycyjnego;
• wykonania robót budowlanych objętych zakresem niniejszego PFU.
• pełnienie nadzoru autorskiego w ramach ww. zadania.
Zamówienie obejmuje:
• Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi dla pieszych przy ul. Gutenberga i Ślicznej na odcinku od istniejącego chodnika przy ul. Gutenberga w rejonie posesji nr 8 do granicy działek nr 2135 i 1942 przy ul. Ślicznej;
• Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów niezbędnych do realizacji niniejszego zadania;
• Zgłoszenie robót budowlanych bądź uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej lub pozwolenia na budowę;
• Wykonanie robót ziemnych;
• Wykonanie nowej konstrukcji drogi dla pieszych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, podbudowy oraz doprowadzenie podłoża do kategorii nośności G1;
• Wykonanie nowych krawężników i obrzeży wzdłuż drogi dla pieszych;
• Wykonanie nowej konstrukcji zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, podbudowy oraz doprowadzenie podłoża do kategorii nośności G1;
• Wykonanie nowej konstrukcji zjazdów o nawierzchni bitumicznej, podbudowy oraz doprowadzenie podłoża do kategorii nośności G1;
• Wykonanie odwodnienia w postaci drenażu francuskiego (wraz z rurą drenażową karbowaną), studzienkami oraz przykanalikami z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej;
• Wymiana wpustów ulicznych na nowe;
• Likwidacja ewentualnych kolizji z innymi sieciami wraz z uzgodnieniami z właściwym zarządcą sieci, w tym przesunięcie 4 istniejących słupów energetycznych;
• Opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu oraz projektu stałej organizacji ruchu;
• Wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego;
• Wykonanie terenów zielonych wraz z obsianiem i ewentualnymi nasadzeniami;
• uwzględnienie w dokumentacji projektowej pozostawienia istniejących drzew, w takim przypadku należy zastosować zwężenie chodnika w tych miejscach. W przypadku braku możliwości zwężenia chodnika, należy uzyskać decyzję zezwalającą na wycinkę drzew;
• Wykonanie regulacji urządzeń obcych, w razie konieczności dostosowanie urządzeń obcych do obciążeń występujących w drodze;
• Wykonanie robót wykończeniowych;
• Odtworzenie konstrukcji jezdni w wyniku prowadzonych robót budowlanych.
Szczegółowy zakres zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy z załącznikami oraz zapisy umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 495056,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 503316,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 495056,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Protect Building Łukasz Mikoda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-257-18-20
7.3.3) Ulica: ul. Ozimska 1F
7.3.4) Miejscowość: Lędzin
7.3.5) Kod pocztowy: 46-053
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIKODA ŁUKASZ PROTECT BUILDING
jakie przetargi wygrała firma
MIKODA ŁUKASZ PROTECT BUILDING
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 495056,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa 3 używanych fortepianów dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Fryderyka Chopina przy ul. Strzelców Bytomskich 18 w Opolu
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- TP.D.AS.70.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Dostawy pieczywa i bułki tartej
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony budynków i urządzeń dot. nieruchomości położonej w miejscowości Opole, obręb Zakrzów, woj. opolskie, przy ul. Michała Korneckiego 140, z możliwością wznowienia.
- Zakup i dostawa osprzętu do zabiegów krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciekłego azotu wraz z użyczeniem konsoli na bieżące potrzeby Oddziału Urologii USK W Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - pompownia wód deszczowych"
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Powiatu Lwóweckiego przy ul. Ptasiej 3 we Lwówku Śląskim"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.