Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00207985/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa budynku mieszkalnego dwulokalowego w Komorowie oraz zmiana sposobu użytkowania jego części z funkcji mieszkalnej na obiekt kultury”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Reguły
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 350 91 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5620da65-ee63-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa budynku mieszkalnego dwulokalowego w Komorowie oraz zmiana sposobu użytkowania jego części z funkcji mieszkalnej na obiekt kultury”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5620da65-ee63-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045881/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.28 Przebudowa budynku mieszkalnego dwulokalowego oraz zmiana sposobu użytkowania jego części (lokalu nr 1) z funkcji mieszkalnej na obiekt służący społeczności mieszkalnej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207985
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 514237,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie budynku mieszkalnego dwulokalowego oraz zmianę sposobu użytkowania jego części (lokal nr 1) z funkcji mieszalnej na obiekt kultury służący lokalnej społeczności.
2. Roboty budowlane Wykonawca wykonana w oparciu o następujące dokumenty Zamawiającego:
1) Decyzję Starosty Pruszkowskiego nr 1802/2022 z dnia 26.10.2022 r. zatwierdzającą projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany oraz udzielająca pozwolenia na przebudowę budynku mieszkalnego dwulokalowego oraz zmianę sposobu użytkowania jego części lokalu nr 1 z funkcji mieszkalnej na obiekt kultury służący lokalnej społeczności przy ul. Marii Dąbrowskiej 12/20 dz. nr ew. 1249 obr. Komorów Osiedle gm. Michałowice,
2) Decyzję MPWIS nr DE ZNS/01263/2022 z dnia 08.07.2022 r.,
3) Warunki przyłączenia do sieci dystrybucyjnej na 21-G1/WP/11789 z dnia 17.01.2022 r. (oraz zawartą umowę z gestorem sieci).
3. Zakres robót budowlanych dotyczy m. in.:
1) branży architektoniczno-budowlanej – przebudowa pomieszczeń, schodów zewnętrznych, podjazdu dla osób niepełnosprawnych, ocieplenia ścian zewnętrznych, położenia nowej warstwy papy termozgrzewalnej na dachu, powiększenia wejść, wymiany dwóch okien wraz z częściowym zamurowaniem otworów okiennych, wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych,
2) branży sanitarnej – wymiana instalacji zimnej i ciepłej wody oraz instalacji centralnego ogrzewania, montaż instalacji wentylacji mechanicznej,
3) branży elektrycznej – budowa nowej instalacji, budowa nowej wewnętrznej linii zasilającej do budynku, montaż oświetlenia.
oraz:
4) wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej i sporządzenie raportów z rozruchu urządzeń;
5) dokonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, sprawdzeń, zgłoszeń, niezbędnych do oddania obiektu do użytkowania i jego prawidłowego działania.
4. Pełen zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji robót Zamawiający określił w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ, na którą składają się wymienione poniżej dokumenty:
1) Przedmiar „Przebudowa budynku mieszkalnego Komorów, ul. Marii Dąbrowskiej 12/20”,
2) Przedmiar „Wymiana istniejących wlz-ów dla zasilania budynku mieszkalnego dwulokalowego”,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych (dalej: STWiORB) dla „Przebudowy budynku mieszkalnego dwulokalowego oraz zmiana sposobu użytkowania jego części lok. nr 1 z funkcji mieszkalnej na obiekt służący lokalnej społeczności,
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych (dalej: STWiORB) „Wymiana istniejących wlz-ów dla zasilania budynku mieszkalnego dwulokalowego”,
5) Projekt budowlany (architektoniczno-budowlany i zagospodarowania) „Przebudowa budynku mieszkalnego dwulokalowego oraz zmiana sposobu użytkowania jego części lok. nr 1 z funkcji mieszkalnej na obiekt służący lokalnej społeczności”,
6) Projekt techniczny (branża sanitarna i elektryczna),
7) Zmiany nieistotne do projektu budowlanego,
8) Projekt wykonawczy „Przebudowa budynku mieszkalnego dwulokalowego oraz zmiana sposobu użytkowania jego części lok. nr 1 z funkcji mieszkalnej na obiekt służący lokalnej społeczności”,
9) Projekt wykonawczy „Wymiana istniejących wlz-ów dla zasilania budynku mieszkalnego dwulokalowego”.
5. Obiekt po zrealizowaniu robót budowalnych na podstawie dokumentacji musi spełniać warunki ochrony przeciwpożarowej i higieniczno-sanitarnej.
6. Roboty budowalne będą częściowo prowadzone na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Komorowie (w zakresie wewnętrznej linii zasilającej), w okresie funkcjonowania szkoły, dlatego Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu robót z należytą starannością oraz do uzgodnienia z Zamawiającym i Dyrekcją Szkoły harmonogramu prac, a także do uprzedzenia z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem o wszelkich robotach, jakie mogą mieć wpływ na funkcjonowanie obiektu (np. nadmierny hałas, przerwa w dostawie energii elektrycznej itp.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386810,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725671,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386810,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Er-Ka Renata Kowalska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382613821
7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 46
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386810,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.