eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze"Budowa i przebudowa dróg lokalnych w Biskupicach z podziałem na części. Część 1- Budowa łącznika ul. Kossaka z ul. Drzymały"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa dróg lokalnych w Biskupicach z podziałem na części. Część 1- Budowa łącznika ul. Kossaka z ul. Drzymały”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242783530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasprowicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.miastozabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.miastozabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bbda1d0f-c408-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa i przebudowa dróg lokalnych w Biskupicach z podziałem na części. Część 1- Budowa łącznika ul. Kossaka z ul. Drzymały”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbda1d0f-c408-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00280446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065929/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa i przebudowa dróg lokalnych w Biskupicach. Część 1 - budowa łącznika ul. Kossaka z ul. Drzymały

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096951

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DR.260.4.2023.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1316125,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi robota budowlana pn.: „Budowa i przebudowa dróg lokalnych w Biskupicach z podziałem na części. Część 1- Budowa łącznika ul. Kossaka z ul. Drzymały” realizowana w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez biuro projektów „ABS-Ochrona Środowiska” Sp. z o.o., zgodnie z Decyzją nr 160/2023 o zatwierdzeniu projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę łącznika ul. Kossaka z ul. Drzymały w Zabrzu w ramach inwestycji pn. „Budowa i przebudowa dróg lokalnych w Biskupicach z podziałem na części – część 1” obejmująca działki nr 66; 161; 472/65; 473/65; 637/162; 1230/65; 102; 115; 142/103; 228/110; 236/110; 247/101; 248/101; 249/101; 328/110; 334/91; 335/91; 337/110; 354/103; 367/114; 473/126; 506/93; 751/86; 802/110; 803/110; 804/110; 805/110; 935/93; 971/86; 975/86; 976/86; 977/86, z dnia 25.04.2023r. (WB.6740.115.2023.PG) wydaną przez Prezydenta Miasta Zabrze.
Przedmiotowe zadanie będzie objęte dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg pod tytułem ,,Budowa łącznika ul. Kossaka wraz z przebudową ul. Kossaka, Drzymały”.

Zakres zamówienia dla całego zamierzenia budowlanego:
a) wykonanie robót budowlanych składających się na przedmiot zamierzenia budowlanego:
- Budowa drogi ul. Kossaka w zakresie:
• budowy jezdni na długości ok. 155,0 m, szerokości 6,0 m od skrzyżowania z ul. Puszkina
• do skrzyżowania z ul. Drzymały) z nawierzchni asfaltowej (KR2);
• budowy 9 szt. miejsc postojowych na działce 473/65
• budowy chodnika po stronie północnej ul. Kossaka na długości ok. 155,0 m z kostki betonowej;
• budowy pobocza szerokości 0,75 m z kruszywa;
• przebudowy skrzyżowania ul. Kossaka z ul. Drzymały,
• budowy zjazdów indywidualnych;
• budowy i przebudowy odwodnienia DN 300 na długości ok. 80,0m.
• budowy nowego oświetlenia ulicznego typu LED,
• usunięcia drzew i krzewów
• zabezpieczenia sieci uzbrojenia infrastruktury technicznej.
- Budowa chodnika w ul. Drzymały w zakresie:
• budowy odcinka chodnika szerokości 2,0 m po stronie wschodniej ul. Drzymały długości
• ok. 256,0m na odcinku od ul. Bytomskiej do parkingu szpitalnego;
• przebudowy oświetlenia ulicznego;
• przebudowy sieci elektroenergetycznej,
• przebudowy zjazdów publicznych;
• usunięcia drzew i krzewów,
- zabezpieczenia sieci uzbrojenia infrastruktury technicznej.
- zabezpieczenie skrzyżowań istniejących sieci z projektowanymi obiektami budowlanymi;
- przebudowa i zabezpieczenie istniejących sieci elektroenergetycznych nN zgodnie z warunkami usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznych oraz porozumieniem kolizyjnym z Tauron Dystrybucja S.A.;
- montaż elementów bezpieczeństwa ruchu;
b) wykonanie następujących czynności:
- zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy;
- oznakowanie oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób niepowołanych;
- wykonanie robót przygotowawczych (obsługa geodezyjna, obsługa geotechniczna, nadzory branżowe z gestorami sieci), rozbiórkowych i tymczasowych;
- wykonanie robót wykończeniowych;
- odtworzenie terenów naruszonych podczas wykonywania robót;
- zagospodarowanie odpadów - Wykonawca jest zobowiązany do wywozu i utylizacji odpadów powstałych podczas prowadzonych robót budowlanych na legalne składowisko, zgodnie z Ustawą o odpadach i przepisami prawa. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów transportu, utylizacji odpadów;
- doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy i terenów przyległych wykorzystywanych w czasie budowy;
- likwidacja zaplecza budowy;
c) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zamówienia z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wraz z konstrukcją wsporczą. Tablica winna być wykonana zgodnie z wytycznymi w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych dla Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (Serwis Rzeczypospolitej Polskiej: https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych);
d) wprowadzenie i utrzymanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (wraz z wykonaniem i uzgodnieniem projektu tymczasowej organizacji ruchu);
e) wykonanie i wprowadzenie docelowej organizacji ruchu;
f) dostawę materiałów niezbędnych do wykonania robót;
g) przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla wykonanych budowli;
h) opracowanie dokumentacji powykonawczej;
i) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, z naniesieniem na mapy w Zasobie Geodezyjnym w UM w Zabrzu;
j) opracowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych budowli do użytkowania i dokonanie zgłoszenia zakończenia budowy właściwym organom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
k) stosowanie się do zapisów wszystkich decyzji, uzgodnień oraz warunków wydanych w ramach opracowywania dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim dotyczą one przedmiotu umowy;
l) stosowanie się do postanowień Decyzji nr 160/2023 o zatwierdzeniu projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę łącznika ul. Kossaka z ul. Drzymały w Zabrzu w ramach inwestycji pn. „Budowa i przebudowa dróg lokalnych w Biskupicach z podziałem na części – część 1” obejmująca działki nr 66; 161; 472/65; 473/65; 637/162; 1230/65; 102; 115; 142/103; 228/110; 236/110; 247/101; 248/101; 249/101; 328/110; 334/91; 335/91; 337/110; 354/103; 367/114; 473/126; 506/93; 751/86; 802/110; 803/110; 804/110; 805/110; 935/93; 971/86; 975/86; 976/86; 977/86, z dnia 25.04.2023r. (WB.6740.115.2023.PG) wydaną przez Prezydenta Miasta Zabrze.

Miejsce montażu tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zamówienia z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na obszarze objętym zamówieniem winno zostać uzgodnione i zaakceptowane przez Zamawiającego. Tablica informacyjna winna zostać umieszczona w rejonie ul. Kossaka i ul. Drzymały. Tablica informacyjna powinna być trwała, odporna na warunki atmosferyczne oraz na promienie UV, wykonana w powłoce antigraffiti, zapewniająca czytelne wyeksponowanie, montowana jako wolnostojąca na malowanej konstrukcji wsporczej z profilu zamkniętego stalowego, w sposób zapewniający bezpieczeństwo. Tablica informacyjna oraz konstrukcja wsporcza winny być wykonane z materiałów zgodnych z obowiązującymi normami i posiadającymi odpowiednie atesty. Całość konstrukcji winna zapewniać stabilność całej powierzchni zamontowanej na niej tablicy informacyjnej. Rozmiar tablicy 180cm x 120cm.
Zamawiający wymaga dokonania przez Wykonawcę uzgodnień i załatwienia wszelkich wymaganych spraw formalnych w imieniu i na rzecz Zamawiającego, tj. zaopiniowania lokalizacji tablic informacyjnych w Wydziale Infrastruktury Komunalnej Urzędu Miasta w Zabrzu oraz dokonania zgłoszenia wraz z wymaganymi załącznikami o zamiarze przystąpienia do umieszczenia tablicy informacyjnej w Wydziale Budownictwa Urzędu Miasta w Zabrzu. Treść informacji, które winny zostać zamieszczone na tablicy zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. Projekt graficzny tablicy należy przedłożyć do Miejskiego Zarządu Dróg celem uzyskania akceptacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1283093,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1454474,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1283093,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIL-BUD SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243315244

7.3.3) Ulica: Sikorskiego

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-103

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1283093,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.