Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00086803/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej na nową PCV o współczynniku (Uw max 0,9W/m²K) w budynkach, (...) w adm. ZGN Mokotów terenie: DOM: Służewiec, Wierzbno, Wiśniowa, Madalińskiego, Konduktorska i Polkowska.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010858407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Irysowa 19
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgnmokotow.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej na nową PCV o współczynniku (Uw max 0,9W/m²K) w budynkach, (...) w adm. ZGN Mokotów terenie: DOM: Służewiec, Wierzbno, Wiśniowa, Madalińskiego, Konduktorska i Polkowska.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d381228c-c0f5-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00280494
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031817/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086803
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ-PNK.UR.260.5.2024
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 1034737,50
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem niniejszego postępowania jest podpisanie umowy ramowej ustalającej warunki dotyczące zamówień publicznych jakie mają zostać udzielone w okresie trwania umowy ramowej na wykonanie prac polegających na sukcesywnej wymianie stolarki okiennej na nową stolarkę okienną PCV o współczynniku przenikania ciepła dla okna zainstalowanego – rozumianego jako okno i drzwi balkonowe PCV - Uw max 0,9W/m²K oraz o współczynniku przenikania ciepła dla pakietu szybowego Ug max 0,7W/m2K w pustostanach, lokalach i w budynkach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy na terenie: DOM „Służewiec”, DOM „Wierzbno”, DOM „Wiśniowa”, DOM „Madalińskiego”, DOM „Konduktorska” i DOM „Polkowska”, gdzie istnieje konieczność wykonania wymiany stolarki.
Pozostałe zawarte w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421120-1 - Instalowanie progów
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 745011,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 745011,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 745011,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TADEXIM sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141898633
7.3.3) Ulica: gen. Kleeberga 68
7.3.4) Miejscowość: Kock
7.3.5) Kod pocztowy: 21-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 745011,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-06INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- "Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Torzymiu"
- Malowanie klatek schodowych w Szkole Podstawowej nr 202 im. Kazimierza Górskiego przy ul. Jana Bytnara "Rudego" 19 w Warszawie
- Wymiana instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 9 przy ul. Seniorów Lotnictwa 5 w Krakowie
- Modernizacja klatki schodowej i parteru budynku gminnego przy ul. Głównej 9 w Domaniewicach
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.