Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00082255/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-31
- 2024/BZP 00102913/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-13
- 2024/BZP 00216032/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Krosnowie wraz z remontem budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbrówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BORZYTUCHOM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 56
1.5.2.) Miejscowość: Borzytuchom
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-141
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@borzytuchom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.borzytuchom.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08b88b05-bf43-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Krosnowie wraz z remontem budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbrówce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08b88b05-bf43-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00280498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027135/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Krosnowie wraz z remontem budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbrówce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00082255
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w Części 1 jest budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Krosnowie. Zaprojektowany został budynek parterowy, niepodpiwniczony bez poddasza użytkowego o powierzchni zabudowy budynku 196,0 m2 na działce ewidencyjnej nr 133/2 obręb geodezyjny Krosnowo, gmina Borzytuchom. Zakres prac w ramach budowy budynku remizy OSP w Krosnowie obejmować będzie budowę hali garażowej dla pojazdu straży pożarnej wraz z niezbędnymi pomieszczeniami socjalnymi oraz infrastrukturą techniczną.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Projektach technicznych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 1167719,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w Części 2 jest remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbrówce. W zakres robót budowlanych planowanych do wykonania w budynku jest remont w pomieszczeniu świetlicy oraz WC i kotłowni. Remont przewiduje m.in. ocieplenie i wykonanie nowej posadzki, z odnowieniem ścian i ułożeniem stosownych posadzek oraz płytek na ścianach i malowaniem pozostałych powierzchni. Przewiduje się również montaż pieca na pellet z zasobnikiem i zbiornikiem na cwu oraz wyposażenie WC. Zaplanowano również odtworzenia wcześniejszych otworów drzwiowych ze świetlicy do garażu jednostki bojowej oraz z kotłowni na zewnątrz budynku. W części remontowanej przewidziano również przeniesienie z magazynu rozdzielni elektrycznej oraz ułożenie nowej instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach.Budynek remizy znajdujący się w Dąbrówce uległ bardzo mocnej degradacji, jest to budynek stary wymagający pilnego remontu, tak by mógł być w pełni wykorzystany.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Projektach technicznych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 132228,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1130000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1710000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1130000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SELFNET Marcin Daglis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222116995
7.3.3) Ulica: Klonowa
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1130000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159711,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159711,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Remontowo-Budowlane Wojciech Cyrzan
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kompleksowa Obsługa Firm „MJ” Katarzyna Cyrzan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220143723
7.3.3) Ulica: Łabędzia
7.3.4) Miejscowość: Udorpie
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE WOJCIECH CYRZAN
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE WOJCIECH CYRZAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159711,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BORZYTUCHOM
więcej: przetargi BORZYTUCHOM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.