Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00153682/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-19
- 2021/BZP 00159880/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-25
- 2021/BZP 00162372/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-27
- 2022/BZP 00332593/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-05
- 2021/BZP 00233237/01 - Wynik z dnia 2021-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a928164-ff41-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000518/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Urządzenia i artykuły medyczne i laboratoryjne oraz leki.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153682/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 31/2021/TP/SŁ. ZDR.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200367,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 11 (jedenaście) części:część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – stetoskopy, ciśnieniomierze,
część II zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt ratowniczy,
część III zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część IV zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część V zamówienia – Rękawice jedno razowe,
część VI zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część VII zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VIII zamówienia – Opatrunki,
część IX zamówienia – Produkty farmaceutyczne - Leki,
część X zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XI zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki,
18424300-0 Rękawice jednorazowe,
33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33141800-8 Wyroby stomatologiczne,
3315500-1 Przyrządy do fizykoterapii,
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
33631600-8 Srodki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33680000-0 Wyroby farmaceutyczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.11, 5 do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy .
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 9466,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 11 (jedenaście) części:część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – stetoskopy, ciśnieniomierze,
część II zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt ratowniczy,
część III zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część IV zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część V zamówienia – Rękawice jedno razowe,
część VI zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część VII zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VIII zamówienia – Opatrunki,
część IX zamówienia – Produkty farmaceutyczne - Leki,
część X zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XI zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki,
18424300-0 Rękawice jednorazowe,
33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33141800-8 Wyroby stomatologiczne,
3315500-1 Przyrządy do fizykoterapii,
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
33631600-8 Srodki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33680000-0 Wyroby farmaceutyczne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.11, 5 do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy .
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 16676,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PPrzedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”,z podziałem na 11 (jedenaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – stetoskopy, ciśnieniomierze,
część II zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt ratowniczy,
część III zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część IV zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część V zamówienia – Rękawice jedno razowe,
część VI zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część VII zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VIII zamówienia – Opatrunki,
część IX zamówienia – Produkty farmaceutyczne - Leki,
część X zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XI zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki,
18424300-0 Rękawice jednorazowe,
33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33141800-8 Wyroby stomatologiczne,
3315500-1 Przyrządy do fizykoterapii,
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
33631600-8 Srodki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33680000-0 Wyroby farmaceutyczne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.11, 5 do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy .
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 23999,49 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”,z podziałem na 11 (jedenaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – stetoskopy, ciśnieniomierze,
część II zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt ratowniczy,
część III zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część IV zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część V zamówienia – Rękawice jedno razowe,
część VI zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część VII zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VIII zamówienia – Opatrunki,
część IX zamówienia – Produkty farmaceutyczne - Leki,
część X zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XI zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki,
18424300-0 Rękawice jednorazowe,
33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33141800-8 Wyroby stomatologiczne,
3315500-1 Przyrządy do fizykoterapii,
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
33631600-8 Srodki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33680000-0 Wyroby farmaceutyczne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.11, 5 do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy .
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 18892,85 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”,z podziałem na 11 (jedenaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – stetoskopy, ciśnieniomierze,
część II zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt ratowniczy,
część III zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część IV zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część V zamówienia – Rękawice jedno razowe,
część VI zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część VII zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VIII zamówienia – Opatrunki,
część IX zamówienia – Produkty farmaceutyczne - Leki,
część X zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XI zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki,
18424300-0 Rękawice jednorazowe,
33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33141800-8 Wyroby stomatologiczne,
3315500-1 Przyrządy do fizykoterapii,
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
33631600-8 Srodki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33680000-0 Wyroby farmaceutyczne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.11, 5 do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy .
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 6828,96 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”,z podziałem na 11 (jedenaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – stetoskopy, ciśnieniomierze,
część II zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt ratowniczy,
część III zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część IV zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część V zamówienia – Rękawice jedno razowe,
część VI zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część VII zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VIII zamówienia – Opatrunki,
część IX zamówienia – Produkty farmaceutyczne - Leki,
część X zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XI zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki,
18424300-0 Rękawice jednorazowe,
33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33141800-8 Wyroby stomatologiczne,
3315500-1 Przyrządy do fizykoterapii,
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
33631600-8 Srodki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33680000-0 Wyroby farmaceutyczne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.11, 5 do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy .
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 20930,86 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”,z podziałem na 11 (jedenaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – stetoskopy, ciśnieniomierze,
część II zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt ratowniczy,
część III zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część IV zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część V zamówienia – Rękawice jedno razowe,
część VI zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część VII zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VIII zamówienia – Opatrunki,
część IX zamówienia – Produkty farmaceutyczne - Leki,
część X zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XI zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki,
18424300-0 Rękawice jednorazowe,
33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33141800-8 Wyroby stomatologiczne,
3315500-1 Przyrządy do fizykoterapii,
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
33631600-8 Srodki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33680000-0 Wyroby farmaceutyczne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.11, 5 do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy .
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 11651,97 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PrPrzedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”,z podziałem na 11 (jedenaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – stetoskopy, ciśnieniomierze,
część II zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt ratowniczy,
część III zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część IV zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część V zamówienia – Rękawice jedno razowe,
część VI zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część VII zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VIII zamówienia – Opatrunki,
część IX zamówienia – Produkty farmaceutyczne - Leki,
część X zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XI zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki,
18424300-0 Rękawice jednorazowe,
33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33141800-8 Wyroby stomatologiczne,
3315500-1 Przyrządy do fizykoterapii,
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
33631600-8 Srodki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33680000-0 Wyroby farmaceutyczne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.11, 5 do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy .
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 27793,67 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”,z podziałem na 11 (jedenaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – stetoskopy, ciśnieniomierze,
część II zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt ratowniczy,
część III zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część IV zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część V zamówienia – Rękawice jedno razowe,
część VI zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część VII zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VIII zamówienia – Opatrunki,
część IX zamówienia – Produkty farmaceutyczne - Leki,
część X zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XI zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki,
18424300-0 Rękawice jednorazowe,
33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33141800-8 Wyroby stomatologiczne,
3315500-1 Przyrządy do fizykoterapii,
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
33631600-8 Srodki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33680000-0 Wyroby farmaceutyczne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.11, 5 do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy .
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 34664,42 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”,z podziałem na 11 (jedenaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – stetoskopy, ciśnieniomierze,
część II zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt ratowniczy,
część III zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część IV zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część V zamówienia – Rękawice jedno razowe,
część VI zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część VII zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VIII zamówienia – Opatrunki,
część IX zamówienia – Produkty farmaceutyczne - Leki,
część X zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XI zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki,
18424300-0 Rękawice jednorazowe,
33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33141800-8 Wyroby stomatologiczne,
3315500-1 Przyrządy do fizykoterapii,
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
33631600-8 Srodki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33680000-0 Wyroby farmaceutyczne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.11, 5 do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy .
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 1678,52 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”,z podziałem na 11 (jedenaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – stetoskopy, ciśnieniomierze,
część II zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt ratowniczy,
część III zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część IV zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część V zamówienia – Rękawice jedno razowe,
część VI zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część VII zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VIII zamówienia – Opatrunki,
część IX zamówienia – Produkty farmaceutyczne - Leki,
część X zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XI zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki,
18424300-0 Rękawice jednorazowe,
33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33141800-8 Wyroby stomatologiczne,
3315500-1 Przyrządy do fizykoterapii,
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
33631600-8 Srodki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33680000-0 Wyroby farmaceutyczne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.11, 5 do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 27783,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, RONOMED Sp. z o.o. Sp. k., ul. Przyjaźni 52/1U, 53-030 Wrocław, w dniu 29.10.2021 r. (pismo nr 21789/21) poinformował Zamawiającego o odmowie podpisania umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10214,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10214,93 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14087,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14087,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14087,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOXMET MEDICAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822038205
7.3.3) Ulica: Piskorzów 51
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14087,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, MEDEIR Przemysław Fila, ul Olcha - Niedźwiedzia 8, 66-006 Zielona Góra, w dniu 08.11.2021 r. poinformował Zamawiającego o odmowie podpisania umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29039,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29039,10 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18948,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18948,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18948,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18948,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22444,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22444,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22444,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOXMET MEDICAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822038205
7.3.3) Ulica: Piskorzów 51
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22444,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20315,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20315,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20315,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOXMET MEDICAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822038205
7.3.3) Ulica: Piskorzów 51
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20315,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36351,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36351,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36351,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOXMET MEDICAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822038205
7.3.3) Ulica: Piskorzów 51
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36351,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39388,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39388,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39388,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERCANT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270125442
7.3.3) Ulica: Obywatelska 152
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-104
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39388,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2038,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2038,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2038,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOXMET MEDICAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822038205
7.3.3) Ulica: Piskorzów 51
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2038,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20060,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20060,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20060,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIALMED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48 lok. 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20060,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie akcelerometrów do badań naukowych w Instytucie Nauk o Zdrowiu
- Dostawa zestawów do wykonywania zabiegów leczenia migotania przedsionków metodą PFA wraz z dzierżawą konsoli oraz zamykaczy tętniczych dla potrzeb O/Kardiologii wg zadań 1-2
- Dostawa wyrobów medycznych (kontrastów) na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Produkty lecznicze.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- dostawa urządzeń medycznych i laboratoryjnych w tym m. in: cyklotron, tomograf PET-CT, laboratorium produkcji radiofarnaceutyków, laboratorium kontroli jakości produckji radiofarmaceutyków, gamma- kamera SPECT -CT, mikroskopy, komora laminarana.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.