eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie remontu w budynku Szkoły Podstawowej nr 387 przy ul. Kasprzaka 1/3 w Warszawie - numer postępowania: 42/ZP/21



Ogłoszenie z dnia 2021-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu w budynku Szkoły Podstawowej nr 387 przy ul. Kasprzaka 1/3 w Warszawie – numer postępowania: 42/ZP/21

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu w budynku Szkoły Podstawowej nr 387 przy ul. Kasprzaka 1/3 w Warszawie – numer postępowania: 42/ZP/21

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39c84378-2b4b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001481/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Wykonanie remontu w budynku Szkoły Podstawowej nr 387 przy ul. Kasprzaka 1/3 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230458/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 42/ZP/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 310693,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83907,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem udzielanego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku
Szkoły Podstawowej nr 387 przy ul. Kasprzaka 1/3 w Warszawie, w szczególności:
a) naprawy (zszycia) spękanych ścian z zastosowaniem prętów spiralnych oraz iniekcja spękań,
b) naprawy poziomych i pionowych dylatacji za pomocą profili maskujących,
c) naprawy zarysowań na stykach różnych elementów bez istniejących dylatacji,
d) naprawy spękań i szczelin pomiędzy ścianami działowymi a stropem,
e) naprawy stropu (likwidacja zarysowań) w miejscu belek stalowych,
f) naprawy poziomych bruzd po starej instalacji CO,
g) naprawa rys skośnych i poziomych niezakwalifikowanych do zszycia,
h) inne drobne prace naprawcze,
i) roboty malarskie pomieszczenia przy Sali gimnastycznej nr: 1, 1a, 1b, 7, 8,
j) roboty malarskie pomieszczenia pielęgniarki nr 4 i korytarza nr 5,
k) roboty malarskie pomieszczenia technicznego – zejście do węzła.


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
2.1) dokumentacja, w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty:
a) dokumentacja techniczna na wykonanie robót remontowych;
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) przedmiar robót, mający charakter pomocniczy/informacyjny,
ww. dokumentacja stanowi załącznik nr 9 do SWZ,
2.2) projektowane postanowienia umowy - wzór umowy, zwane dalej także wzorem umowy, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.

2.3) Uwaga!
Ww. w ppkt 2.1) lit. a)-b) dokumentacja techniczna obejmuje swoim zakresem także
1) wymienione w pkt. 2.9.3 dokumentacji technicznej roboty malarskie pomieszczeń kuchennych nr: 6, 6a, 10-18,
2) wymienione w pkt. 2.9.4 dokumentacji technicznej roboty malarskie korytarza na III piętrze,
3) wymienione w pkt. 2.9.5 dokumentacji technicznej roboty malarskie korytarza na II piętrze (tylko w zakresie ściany z oknami między dwiema klatkami).

Roboty te nie są objęte niniejszym zamówieniem, nie zostały uwzględnione w projekcie umowy i w przedmiarze robót.
Robót tych nie należy wyceniać i uwzględniać w cenie oferty.


3. Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający nie dokonuje podziału niniejszego zamówienia na części gdyż taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, ponieważ przedmiot zamówienia jest jednorodny i brak jest możliwości wydzielenia jego części. Dodatkowo wartość zamówienia wskazuje, że o jego udzielenie mogą ubiegać się Wykonawcy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

4. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.

5. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 103.205,70 zł.

6. Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy.
Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy.
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ.
Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy - § 11 ust. 3 wzoru umowy.

7. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.

8. Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262690-4 - Remont starych budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100510,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216913,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188629,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane „ELBIS” sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272684570

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Stanisława Maczka 62, Janów,

7.3.4) Miejscowość: Stare Babice

7.3.5) Kod pocztowy: 05-082

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188629,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.