eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa artykułów biurowych, kreatywnych i papieru kserograficznego do Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2022-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów biurowych, kreatywnych i papieru kserograficznego do Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011136395

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dbfoursynow@edu.um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfo.ursynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów biurowych, kreatywnych i papieru kserograficznego do Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bda36734-f874-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048025/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy art. biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla DBFO Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233466/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DBFO/SAZ/180/2022/W

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 246831,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów biurowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24910000-6 - Kleje

30141000-9 - Maszyny liczące

30192000-1 - Wyroby biurowe

30193000-8 - Organizatory i akcesoria

30197100-7 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie

30197200-8 - Skoroszyty kołowe i spinacze do papieru

30197320-5 - Zszywacze

30197330-8 - Dziurkacze

30197610-5 - Papier i tektura złożone

30197620-8 - Papier do pisania

30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne

30199000-0 - Papeteria i inne wyroby

37820000-2 - Wyroby artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 128530,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Artykuły kreatywne

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24910000-6 - Kleje

30197330-8 - Dziurkacze

30197610-5 - Papier i tektura złożone

37820000-2 - Wyroby artystyczne

44812300-8 - Farby do celów szkolnych

4.5.5.) Wartość części: 42843,49 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Papier kserograficzny

4.5.3.) Główny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.5.) Wartość części: 75457,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu w części I do dnia składania ofert, tj. do 8 lipca 2022 r. do godz. 10:00, złożono następujące oferty:
1) Lyreco Polska S.A., Sokołów, ul. Sokołowska 33, 05-806 Komorów, odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp w związku z niezgodnością treści oferty z warunkami zamówienia;
2) Paperlink Sp. z o.o., ul. Lwowska 22B, 05-092 Łomianki, odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp w związku z niezgodnością treści oferty z warunkami zamówienia.
Wszystkie oferty złożone w części I przedmiotowego postępowania zostały odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu w części I do dnia składania ofert, tj. do 8 lipca 2022 r. do godz. 10:00, złożono następującą ofertę:
1) Paperlink Sp. z o.o., ul. Lwowska 22B, 05-092 Łomianki, odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp w związku z niezłożeniem przedmiotowego środka dowodowego oraz art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp w związku z niezgodnością treści oferty z warunkami zamówienia.
Wszystkie oferty złożone w części II przedmiotowego postępowania zostały odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu w części III do dnia składania ofert, tj. do 8 lipca 2022 r. do godz. 10:00, złożono następujące oferty:
1) Eko Biuro MKicinski i Wspólnicy Spółka Jawna ul. Łopuszanska 36/4, 02-220 Warszawa, po poprawieniu omyłki rachunkowej, z ceną 54 354,19 zł;
2) Lyreco Polska S.A., Sokołów, ul. Sokołowska 33, 05-806 Komorów, po poprawieniu omyłki rachunkowej, z ceną 64 474,68 zł;
3) Paperlink Sp. z o.o., ul. Lwowska 22B, 05-092 Łomianki, odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp w związku z błędnym obliczeniem ceny.
Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 49 008,30 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54354,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64474,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.