Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00226522/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opon bieżnikowanych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o.o. w Krakowie przy ul. Nowohuckiej 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350641392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowohucka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-580
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 64 62 202
1.5.8.) Numer faksu: +48 12 64 62 350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wolnik@mpo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpo.krakow.pl/pl/main
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpo krakow.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opon bieżnikowanych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o.o. w Krakowie przy ul. Nowohuckiej 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e05b8fa-f63e-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226522
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ/TT/12/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 507615,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opon bieżnikowanych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o.o. w Krakowie przy ulicy Nowohuckiej 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SWZ.
Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na przedmiot niniejszego zamówienia zgodnie z zał. nr 1 do SWZ
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
- Baza Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o.o., ul. Nowohucka 1, 31 - 580 Kraków oraz
- Centrum Ekologiczne Barycz, ul. Krzemieniecka 40, 30-694 Kraków
4.5.3.) Główny kod CPV: 34913200-2 - Opony regenerowane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 601174,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 601174,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 601174,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURTOWNIA OPON „MISZTAL” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276191256
7.3.3) Ulica: ul. Chorzowska 114
7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-605
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA OPON MISZTAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA OPON MISZTAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 601174,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
22.06.2024 r. - z zastrzeżeniem postanowień zawartych § 10 ust. 4 Umowy, tj. Zamawiający przewiduje możliwość zmian:
1) terminu realizacji przedmiotu Umowy w sytuacji, gdyby Zamawiający w okresie obowiązywania Umowy nie złożył Wykonawcy zapotrzebowania na łączną kwotę równą cenie oferty, o której mowa w § 7 ust. 1 Umowy;
2) w zakresie ograniczenia ilości zamówionego asortymentu o 30 % względem ilości wskazanej w załączniku nr 1 do Umowy;
3) w zakresie prawa do zwiększenia ilości zamawianych opon jednego typu/rodzaju kosztem zmniejszenia ilości
zamawianych opon innego typu/rodzaju, przy czym łączna wartość zamówionego asortymentu nie przekroczy ceny oferty Wykonawcy;
4) w zakresie zmiany opony na równoważną w przypadku wstrzymania lub wycofania z produkcji opon danego rodzaju bieżnika.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 roku
- Dostawa materiałów medycznych (2 części) - 35/MMED/2024
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
- 54. Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego budynków będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie w latach 2025-2027 r.
- Dostawa pompy próżniowej wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby WIMiC
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.