Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00292111/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-30
- 2021/BZP 00300350/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-06
- 2022/BZP 00040150/01 - Wynik z dnia 2022-01-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO OBEJMUJĄCA SPRZEDAŻ I DYSTRYBUCJĘ DO OBIEKTÓW ZAMAWIAJĄCEGO.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141226775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Garbarska 55/57
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483835748
1.5.8.) Numer faksu: 483835749
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@bip.mzlradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzlradom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO OBEJMUJĄCA SPRZEDAŻ I DYSTRYBUCJĘ DO OBIEKTÓW ZAMAWIAJĄCEGO.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43ce38bf-4c47-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000376/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż i dystrybucję do obiektów Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.mzlradom.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, . rtf. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z przepisów RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE znajduje się w Rozdziale XIX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z przepisów RODO znajduje się w Rozdziale XIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/002/10/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 909022,63 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E obejmująca sprzedaż i dystrybucję do obiektów Zamawiającego wg. wykazu stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
2. Prognozowany wolumen – w okresie 12 miesięcy – wynosi 2 528 000 kWh do 14 punktów poboru (zamówienie podstawowe). W celu ustalenia prognozowanego łącznego zużycia gazu w kWh przyjęto współczynnik konwersji 11,238 dla szacowanej ilości: 236 198,61 m3 (224 951,06 m3 zamówienie podstawowe + 11 247,55 m3 prawo opcji.)
3. Niniejsze zamówienie objęte jest prawem opcji – realizacja kompleksowej dostawy i dystrybucji gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E dla obiektów Zamawiającego. Oznacza to, iż Zamawiający zamówi kompleksowe dostawy gazu dla wszystkich punktów poboru określonych w załączniku Nr 6 do SWZ w terminie określonym w rozdziale IV SWZ, zaś kompleksowe dostawy gazu i dystrybucji dla MZL w Radomiu mogą zostać rozpoczęte na żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy.
4. Dla potrzeb wyceny przedmiotowego zamówienia, należy obliczyć cenę z uwzględnieniem prawa opcji.
5. Wskazane powyżej prognozowane zużycie gazu ziemnego ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej ilości w okresie trwania umowy. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości gazu nie pociąga dla Zamawiającego żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość gazu oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora.
6. Dostarczane paliwo gazowe musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz aktami wykonawczymi.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi.
8. Sprzedaż paliwa gazowego jest realizowana przez Wykonawców (Sprzedawców) na podstawie uregulowań wynikających z ustawy Prawo energetyczne i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. Każdy ze Sprzedawców musi w jednakowy sposób realizować procedury wynikające ze sprzedaży zgodnie z uregulowaniami prawnymi.
9. Parametry jakościowe gazu i standardy sprzedażowe są uregulowane i ustalone w rozporządzeniach wykonawczych do ustawy Prawo energetyczne. Za dotrzymanie tych parametrów nie są odpowiedzialni Sprzedawcy gazu lecz Operator Systemu Przesyłowego i Operator Systemu Dystrybucyjnego, którzy świadczą usługi przesyłania gazu na podstawie taryf zatwierdzanych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
10. Szczegóły dotyczące grupy taryfowej, szacowanego zużycia gazu w okresie świadczenia umowy, mocy umownej w odniesieniu do poszczególnych punktów odbioru zostały określone w załączniku Nr 6 do SWZ.
11. Wykonawca w oparciu o udzielone pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do:
1) Zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiającego umów kompleksowych właściwemu OSD w celu przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) Reprezentowania Zamawiającego przed OSD w procesie zmiany sprzedawcy.
12. Dane dotyczące numerów punktu poboru gazu u dotychczasowego dostawcy, w odniesieniu do poszczególnych punktów odbioru, zostały określone w załączniku Nr 6 do SWZ.
13. W chwili obecnej Zamawiający posiada zawartą umowę kompleksową sprzedaży paliwa gazowego nr 01/PN/001/10/20/2020 z PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Jana Kazimierza 3 na czas oznaczony do 31.01.2022 r. Operatorem systemu dystrybucji gazu jest Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o z siedzibą w Tarnowie, ul. Wojciecha Bandrowskiego 16, 33-100 Tarnów , wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000374001, NIP: 5252496411, REGON: 142739519.
14. Warunkiem rozpoczęcia dostaw w terminie określonym przez Zamawiającego jest skuteczne rozwiązanie obowiązujących umów oraz skuteczne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, (jeśli dotyczy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi
65210000-8 - Przesył gazu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W toku realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia w zakresie do -30% lub zwiększenia do 5% łącznej ilości zakupionego gazu, względem ilości określonej w §2 ust. 2 wzoru umowy dla zamówienia podstawowego. Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania zamówienia podstawowego, (o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1) wzoru umowy. Zwiększenie ilości zakupionego gazu i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić wyłącznie z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw gazu na warunkach zawartej umowy o 5% ilości zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru lub zwiększenia zapotrzebowania na gaz do punktów poboru objętych umową. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.Dla potrzeb wyceny przedmiotowego zamówienia, należy obliczyć cenę z uwzględnieniem prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocenie poddane zostaną oferty nie podlegające odrzuceniu.
2) Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium „CENA OFERTY" na następujących zasadach:
a) Podstawą oceny ofert w tym kryterium będzie cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Liczba punktów przyznanych poszczególnym ofertom wyliczona zostanie wg. następującej formuły: cena oferty (waga 100 %) - oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów - 100, pozostałe oferty za kryterium cena otrzymają ilość punktów odpowiadających cenie proporcjonalnej wg następującej formuły:
Wskaźnik ceny = (Najniższa cena / Cena badana) x 100% x 100
1% = 1pkt.
c) Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy, dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek , jeżeli wykaże, iż posiada:1) uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami gazowymi, na podstawie aktualnie obowiązującej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – podstawa prawna art.32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.2021 poz.716 ze zm.),
2) uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie dystrybucji paliw gazowych na podstawie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu - w przypadku sprzedawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
lub
posiada umowę generalną z OSD na świadczenie usług dystrybucyjnych gazu odpowiednio na obszarze, na którym znajdują się miejsca - punkty poboru gazu.
W sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dwa lub więcej podmioty), warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda: oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, czyli art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu gazem wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
2) aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej
lub
oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) lub promesy umowy na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze na którym znajduje się miejsce dostarczenia gazu ziemnego – w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) odpis lub informację z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Jeżeli możliwe jest pozyskanie takich dokumentów bezpośrednio przez Zamawiającego za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, Wykonawca nie musi ich składać o ile wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.2) pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu, o którym mowa powyżej.
Szczegółowe informacje na temat oświadczeń i dokumentów zawarto w SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w przypadku ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wzór, załącznik nr 3 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 445 Pzp.2. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć:
1) Zmian cen uwzględnionych do rozliczenia realizacji umowy oraz łącznego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
a) zmiany ceny netto paliwa gazowego, w związku ze zmianą kwalifikacji w zakresie podatku akcyzowego;
b) zmiany stawek i cen za usługi dystrybucji w przypadku zatwierdzenia przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zmiany Taryfy na usługi przesyłu gazu OSD, które miałyby obowiązywać w okresie obowiązywania Umowy;
c) zmiany obowiązujących przepisów w zakresie podatku akcyzowego,
d) zmiany obowiązujących przepisów w zakresie stawki podatku VAT od dnia wejścia w życie ustawowej zmiany
- o kwotę wynikającą ze zmiany tych stawek.
2) Zmiany ilości punktów odbioru wskazanych w załączniku nr 1 do Umowy, przy czym zmiana wynikać może np. z likwidacji punktu odbioru, zmiany stanu prawnego lub technicznego punktu odbioru, zmiany w zakresie odbiorcy, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, w tym w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych przeszkód uniemożliwiających rozwiązanie dotychczas obowiązujących umów.
3) Zmiany mocy umownej w związku ze zmianą zapotrzebowania na paliwo gazowe, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Operatora.
4) Zmiany terminu rozpoczęcia dostaw gazu ziemnego do poszczególnych punktów odbioru jeżeli zmiana ta wynika z przedłużającej się procedury zmiany sprzedawcy lub procesu rozwiązania dotychczasowych umów kompleksowych lub z przyczyn niezależnych od Stron.
5) Zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego.
6) Zmian w stanie prawnym któregokolwiek z obiektów – punktów odbioru objętych zamówieniem tj. utratę tytułu prawnego do zajmowania nieruchomości.
7) Przedłużenia terminu obowiązywania umowy o czas niezbędny do zrealizowania minimum 70% ilości, o której mowa w § 2 ust. 2. Przedłużenie terminu obowiązywania Umowy może nastąpić na wniosek każdej ze stron. W przypadku braku zgody jednej ze stron na przedłużenie obowiązywania Umowy, Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia Zamówienia
8) Zmiany łącznego wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w § 7 ust. 1, o ile zajdą okoliczności (łącznie lub rozdzielnie) opisane w pkt 1) i pkt 3) ust 2 niniejszego paragrafu .
3. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i uzasadnienie. Wykonawca może przekazać Zamawiającemu pisemny wniosek o dokonanie zmian, o których mowa w ust.2 pkt. 1. umowy najwcześniej w dniu wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa ust.2 pkt. 1. Wniosek powinien zawierać propozycję zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany, o których mowa w ust.2 pkt. 1 mają lub będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Sprzedawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia Sprzedawcy określonego w niniejszej umowie.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 5 oraz § 14 ust. 2.
5. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt. 1b,) obowiązują od dnia wejścia życie Taryfy i nie wymagają dla swej ważności aneksu, przy czym o zmianie Taryfy Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego w formie pisemnej oraz wskazać, które opłaty i w jakich wysokościach ulegają zmianie w odniesieniu do Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-02 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu , w szczegółach danego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-02 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-31
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu na rok 2025
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
- Dostawę zastawek do zabiegów kardiochirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. Z O.O. w Radomiu
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Gołębiowskiej.
- "Zakup i dostawa urządzenia Email Secure Gateway wraz z pakietem szkolenia" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Gminy Szczucin i innych jednostek
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie
- WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ DOSTAWY GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU E NA POTRZEBY GMINY KIETRZ I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wysokometanowego typ E(GZ-50) dla obiektów jednostek organizacyjnych Gminy Oborniki Śląskie
- Kompleksowe świadczenie przez Wykonawcę na rzecz USK w Opolu dostawy gazu ziemnego wysokometanowego grupy E przeznaczonego na cele opałowe wraz z usługą dystrybucji.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Gminy Rytwiany
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.