Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00202102/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
- 2023/BZP 00212103/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia pracowni anatomicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Bialska im. Jana Pawła II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030310705
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sidorska 95/97
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.tymoszuk@akademiabialska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.akademiabialska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8dee3c46-ea5a-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia pracowni anatomicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8dee3c46-ea5a-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280754
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202102
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.390.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 432212,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni anatomicznej, szczegółowo opisana w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku ponownej analizy Zamawiający stwierdził, ze względu na błędny opis parametrów zawartych w poz. 7.109. i 7.132. Opisu przedmiotu zamówienia, dalej zwany OPZ, niemożliwy do skorygowania na etapie badania i oceny ofert, że niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zamawiający w poz. 7.109. i 7.132. OPZ wskazał wzajemnie wykluczające się parametry modeli oraz nieistnienie modeli anatomicznych spełniających określone parametry tym samym uniemożliwiające realizację potencjalnie zawartej umowy.
W zakresie poz. 7.109 OPZ Zamawiający wymagał dostawy modelu „Przekrój środkowy jamy nosowej, ustnej i gardła - model funkcjonalny w dwukrotnym powiększeniu”, jednocześnie w parametrach wymagał aby ww. przekrój przedstawiał zgodnie z poz. 7.109.1. OPZ „Model reliefowy przedstawiający bardzo szczegółowo wszystkie istotne struktury ludzkiej głowy.” oraz w poz. 7.109.3. OPZ „Model anatomiczny zapewniał bezpośredni dostęp do swojego cyfrowego bliźniaka na smartfonie, tablecie lub urządzeniu stacjonarnym.”. Kombinacja ww. parametrów stanowi połączenie parametrów dwóch różnych modeli anatomicznych nie występujących w żadnym istniejącym na rynku modelu.
W zakresie poz. 7.132. OPZ Zamawiający w trzech różnych pozycjach określił wielkość dostarczanego modelu przedstawiającego budowę odcinka odbytnicy i odbytu: w pkt. 7.132. wymagał dostarczenia „(…) w 10-krotnym powiększeniu, (…)”, w pkt. 7.132.1. „powiększony 1 i 1/2 model (…)”, w pkt. 7.132.2. wskazał konkretny wymiar jaki musi posiadać dostarczony model „Rozmiar modelu: 5,5 x 2,5 x 7 cali.”
Ww. zapisy bezspornie wskazują na zaistnienie wad w dokumentach zamówienia, które na skutek wzajemnych sprzeczności i niejasności uniemożliwiają rzetelne, przejrzyste i jednoznaczne wskazanie przedmiotu zamówienia i przyszłego przedmiotu umowy, która miałaby być zawarta między Zamawiającym a wyłonionym Wykonawcom. Zawarcie takiej umowy prowadziłoby do naruszenia zasad postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku czego umowa taka byłaby nieważna stosownie do treści art. 58 § 1 i 2 Kodeksu cywilnego, bądź też umowa taka byłaby umową o świadczenie niemożliwe, co również powoduje jej nieważność stosownie do art. 387 § 1 Kodeksu cywilnego a celem każdego wszczętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zawarcie ważnej i niepodlegającej unieważnieniu umowy.
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji do Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa odczynników niezbędnych do przygotowania bibliotek NSG z prób na potrzeby analizy mutacji powiązanych z chorobami hematologicznymi (...), w podziale na 20 części.
- Dostawa portów naczyniowych, systemów tubularnych do małoinwazyjnych, kontrolowanych dostępów do kręgosłupa (...), w podziale na 6 części.
- usługi utrzymania czystości pomieszczeń i części wspólnych budynków administrowanych przez ZGL Sp. z o.o.
- Dostawa komory kriogenicznej oraz montaż, instalacja, konfiguracja i przeszkolenie z jej obsługi
- "Budowa 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej w miejscowości Tuczna"
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział materiałoznawstwo
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Uczymy się dla siebie - nowoczesna edukacja w Gminie Krzanowice"- postępowanie drugie
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska.
- Doposażenie pracowni mechatronicznej dla Zespołu Szkół Zawodowych w Węgierskiej Górce w ramach projektu "Transformacja kształcenia branżowego w Powiecie Żywieckim - szkolenia i staże uczniowskie"
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.