eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChmielnikDostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Chmielnik i jej jednostek organizacyjnych oraz Zakładu Usług Komunalnych w Chmielniku Sp. z o.o. w I kwartale 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Chmielnik i jej jednostek organizacyjnych oraz Zakładu Usług Komunalnych w Chmielniku Sp. z o.o.
w I kwartale 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009745

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413543273

1.5.8.) Numer faksu: 413542278

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@chmielnik.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7cdaba5b-331d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: 2) Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego , Filia w Suchowoli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572531581

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 7

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413542113

1.5.8.) Numer faksu: 413542113

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeromszczaki@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spchmielnik.superszkolna.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572531581

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dygasińskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413544383

1.5.8.) Numer faksu: 413544383

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@chmielnik.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opschmielnik.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Przedszkole w Chmielniku Oddział zamiejscowy w Suchowoli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572531581

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413542266

1.5.8.) Numer faksu: 413542266

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@chmielnik.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkolechmielnik.edupage.org

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: 5) Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi i Niepełnosprawnych Intelektualnie w Chmielniku z siedzibą w Zreczu Dużym 22

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572949524

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: nie dotyczy

1.5.2.) Miejscowość: Zrecze Duże 22

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413542420

1.5.8.) Numer faksu: 413542420

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds@chmielnik.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: 6) Zakład Usług Komunalnych w Chmielniku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z/s w Zreczu Dużym 1A

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572438901

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: nie dotyczy

1.5.2.) Miejscowość: Zrecze Duże 1A

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413544430

1.5.8.) Numer faksu: 413544430

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zuk.chmielnik@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukchmielnik.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Chmielnickie Centrum Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551316452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Starobuska 10

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413542397

1.5.8.) Numer faksu: 413542397

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: chmielnickie@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chck.chmielnik.com

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572279727

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kielecka 18

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413542944

1.5.8.) Numer faksu: 413542944

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@spzozchmielnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozchmielnik.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Chmielnik i jej jednostek organizacyjnych oraz Zakładu Usług Komunalnych w Chmielniku Sp. z o.o.
w I kwartale 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cdaba5b-331d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280832

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000824/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Chmielnik i jej jednostek organizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242759/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPS.271.33.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 324710,90 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 263992,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego w okresie od dnia 01.01.2022 r. do 31.03.2022 r. z zastrzeżeniem nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy :
- moc umowna oświetlenia ulicznego – 562,2 [ kW ]
- szacowane zużycie w okresie obowiązywania umowy 127,171 [MWh],
- ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną - 100 punktów.
1. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 i 868) i zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi i Polskimi Normami.

2. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia opisane są w:
a) ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 716 i 868),
b) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz.623 z późn. zm.),
c) rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 06 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 503 ).

3. Dostawa energii elektrycznej będzie się odbywała na podstawie umów:
- Zamawiającego – Gminy Chmielnik oraz wybranego Wykonawcy określających zasady sprzedaży energii elektrycznej - Załącznik Nr 4a do SWZ ( dotyczy energii na potrzeby oświetlenia drogowego)
- Zamawiającego – Gminy Chmielnik oraz wybranego Wykonawcy określających zasady sprzedaży energii elektrycznej - Załącznik Nr 4b do SWZ ( dotyczy energii na potrzeby oświetlenia lokali i obiektów) oraz
- odrębnych umów sprzedaży energii elektrycznej zawartych przez poszczególne jednostki – Płatników/Odbiorców wskazanych w Załączniku do umowy – Załącznik nr 4c do SWZ.
4. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen jednostkowych określonych w dokumentacji przetargowej.
5. Szczegółowe zestawienie szacowanego zużycia energii elektrycznej w poszczególnych taryfach oraz wykaz punktów poboru energii elektrycznej zawiera Załącznik nr 2 do SWZ (Zał 2.1 - Część 1 zamówienia oraz Załącznik nr 2.2 - Część 2 zamówienia).
6. Zamawiający/odbiorcy posiadają tytuł prawny do wszystkich punktów poboru objętych
postępowaniem.
7. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającymi (odbiorcami/płatnikami) a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) PGE Dystrybucja S.A. Świadczenie usług dystrybucji nie jest przedmiotem niniejszego postępowania. Zamawiający ma zawarte umowy na świadczenie usług dystrybucyjnych na czas nieokreślony oraz zapewni ich utrzymanie w mocy przez cały okres trwania umowy.
8. Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne.
9. Zamawiający najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże wszystkie niezbędne dane w wersji elektronicznej Excel i dokumenty potrzebne do skutecznego przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza. Dokument zawierający niezbędne dane stanowić będzie załącznik do umowy. Zamawiający upełnomocni Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy - wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
10. Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
11. Zamawiający nie ma zawartych umów/ aneksów w ramach akcji promocyjnych lojalnościowych, które uniemożliwiają zawarcie nowej umowy sprzedażowej w terminach przewidzianych w SWZ.
12. Zamawiający dysponuje tytułem prawnym, który upoważnia Zamawiającego do swobodnego dysonowania obiektami opisanymi w przedmiocie zamówienia.
13. Zamawiający nie wyraża zgody na przekazywanie faktur VAT za pośrednictwem kanałów elektronicznych na podany adres poczty elektronicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 79774,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby:
a) oświetlenia drogowego oraz
b) oświetlenia lokali i obiektów.
Gmina Chmielnik – Zamawiający w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz podmiotów wymienionych poniżej ( Odbiorców) - podstawa prawna art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021, poz. 1129):

1) Urząd Miasta i Gminy w Chmielniku, Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik
2) Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego ul. Szkolna 7, 26-020 Chmielnik Filia w Suchowoli,
3) Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku, ul. A. Dygasińskiego 12,
26-020 Chmielnik
4) Samorządowe Przedszkole w Chmielniku Oddział zamiejscowy w Suchowoli,
ul. Sienkiewicza 8, 26-020 Chmielnik
5) Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi i Niepełnosprawnych Intelektualnie w Chmielniku z siedzibą w Zreczu Dużym 22, 26-020 Chmielnik,
6) Zakład Usług Komunalnych w Chmielniku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
z/s w Zreczu Dużym 1A, 26-020 Chmielnik
7) Chmielnickie Centrum Kultury, ul. Starobuska 10, 26-020 Chmielnik
8) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kielecka 18, 26-020 Chmielnik

Wspólny Słownik Zamówień ( CPV ):
09310000-5 – Energia elektryczna

2. Postępowanie prowadzone jest w częściach z następującym podziałem:

Część 1 – Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego,

Część 2 – Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia budynków i obiektów.

Liczba części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć ofertę, lub maksymalną liczbę
części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy, oraz kryteria
lub zasady, mające zastosowanie do ustalenia, które części zamówienia zostaną udzielone
jednemu wykonawcy, w przypadku wyboru jego oferty w większej niż maksymalna liczbie
części: 2

3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 i 868) i zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi i Polskimi Normami.

4. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia opisane są w:
a) ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 716 i 868),
b) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz.623 z późn. zm.),
c) rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 06 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 503 ).

5. Dostawa energii elektrycznej będzie się odbywała na podstawie umów:
- Zamawiającego – Gminy Chmielnik oraz wybranego Wykonawcy określających zasady sprzedaży energii elektrycznej - Załącznik Nr 4a do SWZ ( dotyczy energii na potrzeby oświetlenia drogowego)
- Zamawiającego – Gminy Chmielnik oraz wybranego Wykonawcy określających zasady sprzedaży energii elektrycznej - Załącznik Nr 4b do SWZ ( dotyczy energii na potrzeby oświetlenia lokali i obiektów) oraz
- odrębnych umów sprzedaży energii elektrycznej zawartych przez poszczególne jednostki – Płatników/Odbiorców wskazanych w Załączniku do umowy – Załącznik nr 4c do SWZ.

6. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od dnia 01.01.2022r. do 31.03.2022 r. o:
- łącznym szacowanym wolumenie 507,927 [MWh],
- mocy umownej ogółem: 1 956,20 [ kW] z zastrzeżeniem nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy,
- łączna ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 191 szt.,

Zakres rzeczowy poszczególnych części zamówienia:
6.1. Część 1 – Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego w okresie od dnia 01.01.2022 r. do 31.03.2022 r. z zastrzeżeniem nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy :
- moc umowna oświetlenia ulicznego – 562,2 [ kW ]
- szacowane zużycie w okresie obowiązywania umowy 127,171 [MWh],
- ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną - 100 punktów.

6.2. Część 2 – Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia budynków i obiektów w okresie od dnia 01.01.2022 r. do 31.03.2022 r. z zastrzeżeniem nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy:
- moc umowna oświetlenia lokali i obiektów – 1 394 [ kW ]
- szacowane zużycie w okresie obowiązywania umowy 380,756 [MWh],
- ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną - 91 punktów.

7. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen jednostkowych określonych w dokumentacji przetargowej.
8. Szczegółowe zestawienie szacowanego zużycia energii elektrycznej w poszczególnych taryfach oraz wykaz punktów poboru energii elektrycznej zawiera Załącznik nr 2 do SWZ (Zał 2.1 - Część 1 zamówienia oraz Załącznik nr 2.2 - Część 2 zamówienia).
9. Zamawiający/odbiorcy posiadają tytuł prawny do wszystkich punktów poboru objętych
postępowaniem.
10. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającymi (odbiorcami/płatnikami) a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) PGE Dystrybucja S.A. Świadczenie usług dystrybucji nie jest przedmiotem niniejszego postępowania. Zamawiający ma zawarte umowy na świadczenie usług dystrybucyjnych na czas nieokreślony oraz zapewni ich utrzymanie w mocy przez cały okres trwania umowy.
11. Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne.
12. Zamawiający najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże wszystkie niezbędne dane w wersji elektronicznej Excel i dokumenty potrzebne do skutecznego przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza. Dokument zawierający niezbędne dane stanowić będzie załącznik do umowy. Zamawiający upełnomocni Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy - wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
13. Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
14. Zamawiający nie ma zawartych umów/ aneksów w ramach akcji promocyjnych lojalnościowych, które uniemożliwiają zawarcie nowej umowy sprzedażowej w terminach przewidzianych w SWZ.
15. Zamawiający dysponuje tytułem prawnym, który upoważnia Zamawiającego do swobodnego dysonowania obiektami opisanymi w przedmiocie zamówienia.
16. Zamawiający nie wyraża zgody na przekazywanie faktur VAT za pośrednictwem kanałów elektronicznych na podany adres poczty elektronicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 244936,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79774,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91975,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79774,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010379536

7.3.3) Ulica: Skierniewicka 10A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79774,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244936,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275377,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244936,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010379536

7.3.3) Ulica: Skierniewicka 10A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244936,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.