Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00211937/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
- 2022/BZP 00212749/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-17
- 2022/BZP 00212808/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz dezynfekujących, w ramach realizacji projektu pn. „Powiat Buski – STOP koronawirusowi!”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BUSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: POWIAT BUSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Adama Mickiewicza 15
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.busko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.busko.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz dezynfekujących, w ramach realizacji projektu pn. „Powiat Buski – STOP koronawirusowi!”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50299fcd-ec70-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056248/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa bramki dezynfekującej w ramach realizacji projektu pn. „Powiat Buski – STOP koronawirusowi!”
1.2.3 Dostawa masek, kombinezonów ochronnych, rękawiczek w ramach realizacji projektu pn. „Powiat Buski – STOP koronawirusowi!”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Powiat Buski – STOP koronawirusowi2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211937/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOZ.272.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 542969,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: dostawa bramki dezynfekującej – 1 szt.(Kurtyna (rama) wykonana ze stali nierdzewnej, pojemność zbiornika na środek do dezynfekcji: min. 5l, samoczynne uruchomienie po wykryciu ruchu: wyzwolenie działania dysz dozujących płyn za pomocą czujnika ruchu, bez konieczności używania przycisków, minimum 6 dysz spryskujących/ zamgławiających, zasilanie sieciowe lub akumulatorowe z możliwością ciągłego zasilania z sieci, możliwość montażu kółek (z blokadami), w celu wykorzystania jako urządzenie mobilne, stabilna konstrukcja uniemożliwiająca przewrócenie się urządzenia, wymiary w świetle przejścia: min. 900 x 2100, mata higieniczna w przejściu, brak progu w przejściu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne
4.5.5.) Wartość części: 20709,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: dostawa masek, kombinezonów ochronnych, rękawiczek1) maski FFP3 – 33 300 szt.
Półmaska filtrująca FFP3 zgodnie z EN 149:2001+ A1:2009, z zaworem, elastyczny sztywnik na nos, pianka uszczelniająca od strony wewnętrznej, regulowane gumki zapewniające szczelne przyleganie, zarejestrowana jako środek ochrony indywidualnej kategorii III. Opakowanie masek z naniesioną graficzną instrukcją zakładania.
2) maski medyczne – 180 000 szt.
Trójwarstwowe jednorazowego użytku w wersji na gumkach. Zgodne z normą PN-EN 14683:2006 - Maski chirurgiczne - Wymagania i metody badania (lub odpowiednio EN 14683:2005). Posiadające deklarację zgodności, na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo deklarację zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklarację zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745. Oznakowane znakiem CE.
3) kombinezony ochronne jednorazowe z kapturem - 13 000 szt.
Kombinezony ochronne wykonane z laminatu: polipropylen i polietylen - włóknina podfoliowana, o gramaturze min. 60 g/m², z oklejeniem taśmą wszystkich szwów. Wyposażony w kaptur z elastycznym wykończeniem (gumka), gumką w nadgarstkach i kostkach, zamek zakryty samoprzylepną patką. Środek ochrony indywidualnej kat. III, zgodnie z Rozporządzeniem PE i Rady (UE) 2016/425, typ 4B, 5B, 6B. Spełnione normy typ 4 wg EN 14605:2005 + A1:2009, typ 5 wg EN ISO 13982-1:2004 + A1:2010, typ 6 wg EN 13034:2005 + A1:2009, klasa 2 wg EN1073-2:2002, EN 14126:2003 + AC:2004 (klasa 6 Odporności na przenikanie skażonych cieczy pod wpływem ciśnienia hydrostatycznego, klasa 6 Odporności a przenikanie czynników infekcyjnych w wyniku mechanicznego kontaktu z substancjami zawierającymi skażone ciecze, klasa 3 odporności na przenikanie skażonych ciekłych aerozoli, klasa 3 odporności na przenikanie skażonych cząstek stałych, EN 1149-5:2008.) Produkt posiadający oznakowanie CE, deklarację zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425. Certyfikat badania typu UE z jednostki notyfikowanej. Rozmiary: L, XL, XXL.
4) rękawiczki nitrylowe bezpudrowe - 2 756 500 szt.
Rękawice nitrylowe, bezpudrowe, AQL<=1,5, obustronnie chlorowane, wyrób medyczny kat.I, środek ochrony osobistej kat. III, teksturowane końce palców, grubość na palcu min. 0,09mm, na dłoni min. 0,05mm, na mankiecie min. 0,05mm, spełniające normy EN 420:2003+A1:2009, EN ISO 374-1:2016 (Typ B), EN 374-2:2014, EN 16523-1:2015, EN 374-4:2013, EN ISO374-5:2016, EN 455-1:2000, EN 455-2:2009+A2:2013, EN 455-3:2006, EN 455-4:2009, odporne na przenikanie cytostatyków zgodnie z ASTM 6978, siła zrywu przed/po starzeniu min. 6N, dopuszczone do kontaktu z żywnością, pakowane po 100 szt. lub po 200 szt. Rozmiary: S, M, L, XL.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 522260,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, iż na zadanie 1 nie złożono żadnej oferty dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie unieważniono.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 656352,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1096751,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 656352,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EM POLAND sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8222369589
7.3.4) Miejscowość: Sulejówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-070
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 656352,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- "Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju"
- "Prace remontowo- modernizacyjne przy I Liceum Ogólnokształcącym w Busku-Zdroju wraz z utwardzeniem terenu"
- "Opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej rozbudowy Zespołu Placówek Oświatowych w Dobrowodzie"
- "Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju"
- Dostawa paliw płynnych dla MPGK Sp. z o.o. w Busku - Zdroju na 2025 rok
- "Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu Nr FEPW.02.02-IW.01-0003/23"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- "Zakup wraz z dostawą art. gospodarczych, środków czystości, środków ochrony indywidulanej, środków piorących i automatów dozujących do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp."
- Mazowsze bez smogu - zakup i dostawa pojazdu, zakup i dostawa drona antysmogowego, zakup i dostawa narzędzi do kontroli
- "Dostawy sprzętu epizootycznego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej województwa podkarpackiego"
więcej: Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.