Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00032209/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa soli kamiennej drogowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36
1.5.2.) Miejscowość: Karczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/4227801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa soli kamiennej drogowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed70ae29-adfd-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00280924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00032209
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-02/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 262700
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:
a) Soli drogowej gruboziarnistej niezbrylowanej do posypywania nawierzchni dróg – sól kamienna gat. DR z antyzbrylaczem.
b) soli kamiennej drogowej gat. DA workowana po 25 kg.
2. Zamówienie podstawowe:
a) sól drogowa gruboziarnista niezbrylona do posypywania nawierzchni dróg – sól kamienna gat. DR w ilości 100 ton,
3. Zamawiający korzysta z prawa opcji, przedmiot zamówienia może się zwiększyć maksymalnie o ilość:
a) sól drogowa gruboziarnista nie zbrylona do posypywania nawierzchni dróg – sól kamienna gat. DR. – 500 ton,
b) sól kamienna drogowa gat. DA workowana po 25 kg- 25 ton
4. Łączna ilość soli drogowej w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wraz z prawem opcji nie przekroczy:
a) sól drogowa gruboziarnista nie zbrylona do posypywania nawierzchni dróg – sól kamienna gat. DR. – 600 ton,
b) sól kamienna drogowa gat. DA workowana po 25 kg – 25 ton
5. Uruchomienie prawa opcji następuje poprzez złożenie oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia potrzeb Zamawiającego wynikających z panujących warunków atmosferycznych. Zamawiający oświadcza, iż z prawa opcji może skorzystać przez cały okres realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji wielokrotnie nie przekraczając sumarycznie ilości przewidzianej w prawie opcji.
6. Realizacja prawa opcji nastąpi w terminie następnego dnia od złożenia pisemnego zamówienia.
7. Informacje:
1) Zamawiana sól musi spełniać wymagania określone w Polskiej Normie PN-86/C84081/02
2) Dostarczana sól musi spełniać niżej podane parametry:
sól drogowa gat. DR (pochodzenia kamiennego) i DA:
a) Opakowanie luzem oraz worki,
b) Wygląd produktu krystaliczny, sypki,
c) Zawartość NaCl 90%÷99%,
d) Zawartość K4Fe(CN)6 20 ÷40 mg/ kg,
e) Zawartość H2O do 1,5 %,
f) Zawartość siarczanów SO4 maks. 3%,
g) Zawartość części nierozpuszczalne w wodzie do 4 – 8 %,
h) Uziarnienie 0,5÷6 mm w ilości min 70%,
i) Antyzbrylacz K4Fe(CN)6 –20,0 ÷ 40,0 mg/kg,
3) Dostarczana sól musi posiadać atest higieniczny i badania techniczne aktualne na rok 2023
4) Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego ul. Bohaterów Westerplatte 36,05-480 Karczew
5) Koszt transportu za dostarczenie zamówionej soli ponosi Dostawca - musi być wliczony w cenę.
6) Zamówienia będą dokonywane sukcesywnie w miarę rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
7) Dostawy będą realizowane transportem Dostawcy po pisemnym zamówieniem przesłanym e- mailem lub faksem.
8) Minimalne jednorazowe ilości materiałów jakie Dostawca musi dostarczyć w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia: sól luzem – 70 ton ± 1 tona, sól workowana –
10 ton ± 0,5 tony.
9) Do każdej partii odbieranego towaru powinien być dostarczony dokument WZ i kwit wagowy, atest higieniczny, badanie techniczne soli.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania kontrolnych ważeń pojazdu na wadze atestowanej zlokalizowanej od miejsca rozładunku w odległości 15 km. Koszt dojazdu obciąża Dostawcę.
11) Fakturowanie za odbierany produkt będzie się odbywało raz w miesiącu. Do każdej faktury należy dołączyć kopie WZ oraz zestawienie miesięczne pobranej soli z podaniem daty dostawy oraz zestawienie ilości dostarczonej soli.
12) Opcja zostanie uruchomiona po wykorzystaniu zamówienia podstawowego.
8. Zamawiający w przypadku upływu terminu realizacji dostaw tj. 15.06.2024 r. a niewykorzystania przedmiotu umowy w odniesieniu do zamówienia podstawowego oraz opcji w tym okresie przewiduje wznowienie dostaw od 16 czerwca 2024 r. do 30.11.2024 r. lub wcześniejszego wykorzystania przedmiotu umowy po cenach określonych w formularzu ofertowych oraz umowie – cena nie ulega zmianie. Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o wznowieniu dostaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323121 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371767,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323121 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usłubowe Budownictwa "TRASA" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5370000822
7.3.3) Ulica: Żeromskiego
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE BUDOWNICTWA "TRASA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE BUDOWNICTWA "TRASA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323121,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-15INNE PRZETARGI Z KARCZEWA
więcej: przetargi w Karczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem soli drogowej niezbrylającej w stanie luźnym do zwalczania śliskości zimowej
- "Zakup wraz z dostawą materiału drogowego"
- Dostawa soli drogowej kamiennej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych
- Zakup i dostawa soli drogowej drobnej na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie III
- Dostawa soli drogowej białej gruboziarnistej o granulacji 0,25mm÷4mm z dodatkiem antyzbrylacza w ilości około 625 ton do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2024/2025
- Sukcesywna dostawa soli przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg i chodników
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.