Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00176760/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
- 2021/BZP 00187741/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-21
- 2021/BZP 00192954/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnowa pomnika i rewitalizacja terenu wokół pomnika "Odrodzenia"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO ELBLĄG NA PRAWACH POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 552393125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umelblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: elblag.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ i http://um-elblag.samorzady.pl/kat/id/571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odnowa pomnika i rewitalizacja terenu wokół pomnika "Odrodzenia"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a18f7fed-0f02-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280928
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176760/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.55.2021.KŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 405818,25
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomnika „Odrodzenia” wraz z wymianą nawierzchni wokół pomnika znajdującego się na Placu Konstytucji w Elblągu.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) remont cokołu pomnika,
2) oczyszczenie pomnika,
3) wymianę nawierzchni wokół pomnika,
4) remont ławek parkowych,
5) wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej.
Tablica musi być wykonana z materiałów odpornych na wpływ czynników atmosferycznych wg
wzoru Zamawiającego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 10 do SWZ oraz posiadać wymiary: szer.
400 mm x wys. 300 mm.
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w przedmiarze oraz specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót.
Dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
stanowią ZAŁĄCZNIK NR 9 do SWZ.
3. Wymagania i warunki wykonania zamówienia.
1) Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu
zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania.
2) Cena (brutto) oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające
wprost z przedmiaru robót, jak również nieujęte w przedmiarze robót, a niezbędne do wykonania
zadania, tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonywanych robót, roboty przygotowawcze,
porządkowe, utrzymanie zaplecza i terenu budowy, (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz
śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon,
dozorowanie itp.), koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót,
koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, jak również wszelkich opłat związanych z
odbiorem robót oraz dopuszczeniem inwestycji do użytkowania, np. opłat za czynności
odbiorowe itp.
3) Wykonane roboty będą rozliczane obmiarem powykonawczym, tj. za wykonane roboty
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ustalone w następujący sposób:
- dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek
przedmiarowych nie uległa zmianie w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym –zgodnie z kosztorysem ofertowym,
- dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek
przedmiarowych zmniejszyła się lub zwiększyła w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie
ofertowym – zgodnie z obmiarem powykonawczym, z zastosowaniem cen jednostkowych z
kosztorysu ofertowego,
- za roboty niewykonane, objęte kosztorysem ofertowym oraz Specyfikacją Warunków
Zamówienia, wynagrodzenie nie przysługuje.
4. W przypadku uzyskania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia
Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną
z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej
z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo-kontraktowa) oraz ubezpieczenia budowy
od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na
okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, przedłużony o jeden miesiąc,
obejmującego:
1) ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego
wynagrodzenia,
2) ubezpieczenie wobec osób trzecich.
Polisy muszą obejmować odpowiedzialność Wykonawcy.
5. W przypadku uzyskania zamówienia Wykonawca sporządzi szczegółowy harmonogram
rzeczowo-finansowy robót dla realizowanego zadania i przedłoży go Zamawiającemu
w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.
6. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji, licząc od daty odbioru
końcowego robót. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym
z kryteriów, na podstawie których Zamawiający będzie wybierał najkorzystniejszą ofertę.
7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm,
europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych.
8. Złom pochodzący z rozbiórek będzie stanowić własność Zamawiającego. Inne materiały
pochodzące z rozbiórek, które można w jakikolwiek sposób odzyskać, wykorzystać lub zbyć
stanowić będą własność Zamawiającego i od jego decyzji zależy, czy te materiały zatrzyma.
Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania tych materiałów i w razie dyspozycji o
niezatrzymywaniu ich przez Zamawiającego do ich wywiezienia i utylizacji na własny koszt.
9. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były
przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca
zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212314-0 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479528,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497911,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479528,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BiT Dariusz Brodziak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Szymon Juźków PRO ANTIC Konserwacja Zabytków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 281570165
7.3.3) Ulica: Konstantego I. Gałczyńskiego 12
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479528,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/34/2024 BUDOWA SYSTEMU PŁATNEGO PARKOWANIA W SZPITALU MIEJSKIM ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.