Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00199617/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
- 2022/BZP 00199736/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH W 2022 ROKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Czersk
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Czersk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Malachin, ul.Cisowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czersk@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czersk.torun.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_czersk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH W 2022 ROKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ca6a08a-e701-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00172046/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Bieżące utrzymanie dróg leśnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.2.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 423200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
NAZWA CZĘŚCI NR 1: „Bieżące utrzymanie dróg leśnych, w tym poprzez dostawę kruszywa naturalnego łamanego i wbudowanie w drogę, celem jej zagęszczenia.W zakres zamówienia dla części 1 wchodzi dostawa kruszywa w miejsce wbudowania oraz wbudowanie obejmujące:
1. Przygotowanie terenu robót,
2. Zabezpieczenie terenu robót,
3. Profilowanie remontowanego odcinka lub wykonanie koryta
4. Równomierne rozsypanie z mechanicznym lub ręcznym wyprofilowaniem na całej szerokości wskazanego odcinka przy grubości warstwy uzgodnionej z Zamawiającym albo uzupełnienie ubytków miejscowo, uzupełnienie pojedynczych wybojów lub kolein.
5. Zagęszczenie rozłożonego kruszywa z uzyskaniem wskaźnika zagęszczenia 1.
Zamawiający wymaga aby dostarczane kruszywa były dopuszczone do stosowania w budownictwie drogowym i posiadały niezbędne zgodne z przepisami prawa atesty i aprobaty.
Kruszywo nie może być zwietrzelinowe, musi nadawać się na warstwę mrozoodporną. Nie dopuszcza się domieszek kruszywa pochodzenia budowlanego. Zamawiający wymaga zastosowania wyłącznie materiału z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skały litej magmowej lub przeobrażonej. Dostarczone kruszywo naturalne musi spełniać wymagania dopuszczalności do zastosowania w robotach drogowych.
Wykonawca wyceniając dostawę kruszywa w cenie ofertowej dostarczanego kruszywa winien uwzględnić wszystkie elementy cenotwórcze tj. : cenę kruszywa, wbudowania, transportu.
Dostawy będą realizowane do wszystkich leśnictw położonych na całym terenie administrowanym przez Nadleśnictwo Czersk.
Wielkość dostawy na poszczególne obiekty będzie uzgadniana indywidualnie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Przewidywane ilości kruszywa wynosi: kruszywo frakcji 0-63,0 mm – 1900 m3
Jednostką rozliczeniową będzie 1m3 kruszywa przed wbudowaniem obmierzony na pojeździe. Ilość odebranego surowca będzie potwierdzana przez leśniczego na dokumencie Wz wystawionego przez Wykonawcę.
Potwierdzeniem wykonania roboty budowlanej będzie protokół odbioru prawidłowo wykonanych prac (zgodnie z opisem) przez przedstawicieli Zamawiającego.
Odbiór będzie obejmował ocenę prawidłowo wykonanych prac na ilość dostarczonego i wbudowanego materiału oraz ocenę jakości wykonanych prac.
Realizacja dostaw rozpocznie się po telefonicznym lub pisemnym zgłoszeniu nie później niż do 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia. Wykonawca zapewni możliwość kontroli ilości dostarczanych materiałów. Każdorazowo przy zleceniu prac zostanie ustalony cząstkowy termin realizacji robót budowlanych wiążący dla Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
NAZWA CZĘŚCI NR 2: „Profilowanie dróg leśnych gruntowych”W zakres zamówienia dla części 2 wchodzi profilowanie dróg leśnych obejmujące:
1. Przygotowanie terenu robót,
2. Zabezpieczenie terenu robót ,
3. Rozdrobnienie darniny za pomocą brony,
4. Profilowanie remontowanego odcinka równiarką,
5. Zagęszczanie wyrównanej drogi walcem samojezdnym.
Wykonawca wyceniając robotę budowlaną w cenie ofertowej winien uwzględnić wszystkie elementy cenotwórcze.
Roboty będą realizowane we wszystkich leśnictwach położonych na całym terenie administrowanym przez Nadleśnictwo Czersk.
Wielkość robót budowlanych na poszczególne obiekty będzie uzgadniana indywidualnie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Przewidywana długość dróg do równania wynosi 31 km.
Jednostką rozliczeniową będzie 1 km wyrównanej drogi o średniej szerokości 3,5 m. Potwierdzeniem wykonania roboty budowlanej będzie wystawiony przez Wykonawcę oraz potwierdzony przez przedstawicieli Zamawiającego protokół odbioru na ilość km wyrównanej drogi.
Realizacja dostaw rozpocznie się po telefonicznym lub pisemnym zgłoszeniu nie później niż do 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia. Wykonawca zapewni możliwość kontroli ilości wykonanych robót budowlanych. Każdorazowo przy zleceniu prac zostanie ustalony cząstkowy termin realizacji robót budowlanych wiążący dla Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 23200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 628653,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 628653,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 628653,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POZORSKI" s.c. Andrzej Pozorski Piotr Pozorski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551915896
7.3.3) Ulica: Złotowo, Klaskawska 23
7.3.4) Miejscowość: Złotowo
7.3.5) Kod pocztowy: 89-650
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POZORSKI" S.C. KATARZYNA POZORSKA, PIOTR POZORSKI
jakie przetargi wygrała firma
"POZORSKI" S.C. KATARZYNA POZORSKA, PIOTR POZORSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 628653,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W Postępowaniu, w zakresie zadania nr 2, cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż nie może zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty zawierającej najniższą cenę.
Zgodnie zaś z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36899,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41943,00 PLN
INNE PRZETARGI CZERSK
więcej: przetargi CZERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w m. Wojcieszów przy ul. Bolesława Chrobrego od nr 39 do nr 43c
- Przebudowa drogi gminnej nr 100314F - ul. Mickiewicza w m. Cybinka
- Przebudowa Drogi Gminnej nr 004504F w miejscowości Drzeńsko oraz Drogi Gminnej nr 00451OF w miejscowości Starościn
- Remont drogi powiatowej nr 1649K Łysa Polana - Morskie Oko w km od 3+680,00 do km 5+980,00 w miejscowości Brzegi, Powiat Tatrzański
- Bieżące utrzymanie chodników w sezonie 2025/2026 w części wschodniej miasta Rzeszowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.