Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00073357/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
- 2024/BZP 00098104/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-08
- 2024/BZP 00099437/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-09
- 2024/BZP 00104063/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta Otwocka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36
1.5.2.) Miejscowość: Karczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/4247361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta Otwocka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c329d5a2-bc48-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00280993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041662/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta Otwocka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00073357
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-01/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6389949,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta Otwocka”
2) W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane polegające na rozbudowie pasa drogowego ul. Reymonta na odcinku od ul. Żeromskiego do ul. Tatrzańskiej w Otwocku – wraz z budową ronda na skrzyżowaniu ul. Reymonta z ul. Żeromskiego w Otwocku tj. :. strona zachodnia od ronda od km 0+000 do km 0+049,30 oraz po stronie wschodniej ronda od km 0+000 do km 0+913,06 - do ul. Tatrzańskiej w tym należy wykonać między innymi:
a) roboty przygotowawcze,
b) karczowanie drzew,
c) Budowa, przebudowa i rozbudowa nawierzchni dróg wraz z budową, przebudową i rozbudową ich odwodnienia,
d) budowa i przebudowa chodników, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych,
e) budowa ronda na skrzyżowaniu ulicy Żeromskiego i Reymonta,
f) przebudowa/ budowa zjazdów,
g) regulacja wysokościowa studni i włazów sieci wod-kan,
h) założenie terenów zielonych,
i) wprowadzenie stałej organizacji ruchu i urządzeń BRD,
j) budowa zatok autobusowych
k) przebudowa kanalizacji teletechnicznej i elektroenergetycznych,
l) roboty rozbiórkowe w tym również rozbiórka budynku
m) wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej,
n) wykonać inwentaryzację powykonawczą,
o) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
p) ustawienie tablicy informacyjnej zgodnie z wzorem ustalonym z Zamawiającym,
q) Zamawiający informuje, że jest w posiadaniu czasowej organizacji ruchu przy czym Wykonawca może opracować własny projekt czasowej organizacji ruchu, Wykonawca zobowiązany jest do zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu oraz skutecznego powiadomienia o wprowadzeniu czasowej organizacji ruchu Zmawiającego, policję oraz inżyniera ruchu,
r) Oznakowanie poziome podczas wprowadzania stałej organizacji ruchu należy wykonać w technologii grubowarstwowej,
s) Wszelkie oznakowanie pionowe oraz urządzenia BRD wskazane w projekcie jako istniejące lub do przestawienia należy wymienić na nowe,
3) UWAGA zakres zamówienia nie obejmuje rozbudowy drogi na odcinku od km 0+049,30 do km 0+530,47
4) UWAGA Wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia zgodności opracowania geodezyjnego nr P.1417.2022.5085 do stanu faktycznego tj. wykonanie opracowania geodezyjnego weryfikującego rozbieżności w zakresie działek nr 23 i 17/5 obr. 53 w Otwocku występujące w opracowaniu przyjętym do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w dniu 09.12.2022 r. pod nr P.1417.2022.5085, decyzją w zakresie podziału ww. działek.
5) UWAGA Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, zatwierdzenia oraz wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu umożliwiającej sprawne i bezpieczne funkcjonowanie wykonanej inwestycji oraz jej powiązanie z nierozbudowanym fragmentem drogi powiatowej
6) UWAGA Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przedmiotowej inwestycji w imieniu Zamawiającego
7) UWAGA na Wykonawcy ciąży obowiązek zawarcia w imieniu Zamawiającego umów na usunięcie kolizji z gestorami sieci. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem kolizji i zawarciem umów na usunięcie kolizji
8) UWAGA na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonanie rozbiórki obiektów budowlanych, w tym budynków oraz dopełnienie wszystkich formalności związanych z dokonaniem prac rozbiórkowych. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem prac rozbiórkowych.
9) UWAGA na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonanie rozbiórki ogrodzeń, w przypadku rozbiórki ogrodzeń Wykonawca zobowiązany jest od wykonania nowych ogrodzeń w systemie panelowym na podmurówce.
10) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej opracowanej zadania „Rozbudowa ul. Reymonta na odcinku od ul. Samorządowej do
ul. Tatrzańskiej w Otwocku” opracowanej przez MM PROJEKT Projektowanie o Konsulting w Inżynierii Lądowej Michał Michniewicz
Dopuszczenie rozwiązań równoważnych opisywanym w przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
Zamawiający informuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wskazania równoważności leży po stronie wykonawcy.
W odniesieniu do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności np. karty katalogowe producentów. W odniesieniu do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił wraz z ofertą dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację przedmiotowego zadania Powiat Otwocki uzyskał dofinansowanie zRządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, a zgodnie z
warunkami uzyskania dofinansowania kwota środków własnych nie może być niższa niż 5%
wartości umowy na wykonanie zadania. Biorąc pod analizę tylko ofertę z najniższą ceną
kwota wkładu własnego (tj. 5% ceny brutto) musiałaby opiewać na kwotę 392 981,87 zł, zaś
w planie wydatków majątkowych na rok 2024 r. została zabezpieczona kwota w wysokości
350 000,00 zł.
W związku z powyższym Zamawiający nie spełnia warunków określonych w
promesie o dofinansowanie zadania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji
Strategicznych, co wpływa na brak możliwości uzyskania ostatecznej promesy uprawniającej
do realizacji zadania i wypłaty środków przez Bank Gospodarstwa krajowego.
Zgodnie z pkt. 6.7.) ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający przewidział
unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7859637,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10405800,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KARCZEWA
więcej: przetargi w Karczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.