Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00216464/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna Rady Powiatu i Starostwa Powiatowego w Stargardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stargardzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skarbowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 4804802/803
1.5.8.) Numer faksu: +48 91 4804801
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiatstargardzki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstargardzki.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstargardzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa prawna Rady Powiatu i Starostwa Powiatowego w Stargardzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6718d9e1-cfeb-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051517/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Obsługa prawna Rady Powiatu i Starostwa Powiatowego w Stargardzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216464
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.4.2024.WJ1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 651240,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna, świadczona na rzecz Rady Powiatu Stargardzkiego i Starostwa Powiatowego w Stargardzie.Obsługa prawna będzie polegała na świadczeniu pomocy prawnej, zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych, ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze oraz ustawą z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej.
Miejscem wykonywania usługi jest Starostwo Powiatowe w Stargardzie, ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard.
Zakres I części zamówienia obejmuje: świadczenie usług prawnych w łącznym wymiarze 6 godzin tygodniowo, w tym: 4 godziny stacjonarnie w poniedziałki w godz. 9:00-13:00 oraz 2 godziny zdalnie, w formie elektronicznej bądź telefonicznej w piątki w godz. 13:00-15:00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 130248,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna, świadczona na rzecz Rady Powiatu Stargardzkiego i Starostwa Powiatowego w Stargardzie.Obsługa prawna będzie polegała na świadczeniu pomocy prawnej, zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych, ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze oraz ustawą z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej.
Miejscem wykonywania usługi jest Starostwo Powiatowe w Stargardzie, ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard.
Zakres II części zamówienia obejmuje: świadczenie usług prawnych w łącznym wymiarze 12 godzin tygodniowo, w tym: 8 godzin stacjonarnie we wtorki i czwartki, w godz. 9:00-13:00 oraz 4 godziny zdalnie, w formie elektronicznej bądź telefonicznej w poniedziałki i środy w godz.13:00-15:00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 260496,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna, świadczona na rzecz Rady Powiatu Stargardzkiego i Starostwa Powiatowego w Stargardzie.Obsługa prawna będzie polegała na świadczeniu pomocy prawnej, zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych, ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze oraz ustawą z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej.
Miejscem wykonywania usługi jest Starostwo Powiatowe w Stargardzie, ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard.
Zakres III części zamówienia obejmuje: świadczenie usług prawnych w łącznym wymiarze 12 godzin tygodniowo, w tym: 8 godzin stacjonarnie w środy i piątki w godz. 9:00-13:00 oraz 4 godziny zdalnie, w formie elektronicznej bądź telefonicznej we wtorki i czwartki w godz.13:00-15:00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 260496,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3936,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3936,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3936,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Adwokacka Michał Pawłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 856 181 63 58
7.3.3) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 19/1
7.3.4) Miejscowość: Goleniów
7.3.5) Kod pocztowy: 72-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Adwokat Martyna Maciejewska– Przyłucka - prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Kancelaria Adwokacka Adwokat Martyny Maciejewskiej – Przyłuckiej, Martyna Maciejewska – Przyłucka, Mediator z siedzibą w Szczecinie, będąca jednocześnie podmiotem udostępniającym zasoby w zakresie zdolności zawodowej, na którego Wykonawca powoływał się składając ofertę celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA ADWOKACKA MICHAŁ PAWŁOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA ADWOKACKA MICHAŁ PAWŁOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141696,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8854,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8854,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8854,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Olejnik Kancelaria Adwokacka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 854 173 80 23
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 13/1
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Adwokat Elwira Augustyn – prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Adwokacka Elwira Augustyn Adwokat z siedzibą w Stargardzie, będąca jednocześnie podmiotem udostępniającym zasoby w zakresie zdolności zawodowej, na którego Wykonawca powoływał się składając ofertę celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBERT OLEJNIK KANCELARIA ADWOKACKA
jakie przetargi wygrała firma
ROBERT OLEJNIK KANCELARIA ADWOKACKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318771,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8610,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8610,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Grzegorz Wesołowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 852 230 24 02
7.3.3) Ulica: ul. bł. Królowej Jadwigi 43/3
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Adwokat Martyna Maciejewska–Przyłucka - prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Kancelaria Adwokacka Adwokat Martyny Maciejewskiej – Przyłuckiej, Martyna Maciejewska – Przyłucka, Mediator z siedzibą w Szczecinie, będącą jednocześnie podmiotem udostępniającym zasoby w zakresie zdolności zawodowej, na którego Wykonawca powoływał się składając ofertę celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO GRZEGORZ WESOŁOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO GRZEGORZ WESOŁOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI STARGARD
- Odbiór odpadów komunalnych
- Utrzymanie terenów zielonych
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych, opakowaniowych, kuchennych i wytworzonych w SPWZOZ w Stargardzie
- Usługa Ubezpieczenia Mienia Samodzielnego Publicznego Wielospecjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stargardzie
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług prawniczych dla Gminy Miasto Szczecin poprzez wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej obsługi prawnej
- Obsługa prawna Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- Świadczenie obsługi prawnej dla Centrum Usług Wspólnych w Katowicach i jednostek obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych w latach 2025-2028
- Stała obługa prawna na rzecz Gminy Goleniów oraz jednostek organizacyjnych gminy
- Obsługa prawna Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie RZGW Białystok z podziałem na części
- Obsługa prawna Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy w zakresie zarządzania pasem drogowym, realizacji inwestycji drogowych i obsługi wierzytelności SPP
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.