Og³oszenie z dnia 2022-07-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00290066/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-03
- 2022/BZP 00343705/01 - Wynik z dnia 2022-09-12
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa komputerów dla potrzeb Urzêdu Gminy Dar³owo w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Dar³owo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920914
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jana Henryka D±browskiego 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dar³owo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 943446301
1.5.8.) Numer faksu: 943142007
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@ugdarlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://gminadarlowo.pl/; http://ug.darlowo.ibip.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów dla potrzeb Urzêdu Gminy Dar³owo w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-05afcbde-0e46-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00281022
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00009451/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Dostawa serwera oraz komputerów dla potrzeb Urzêdu Gminy Dar³owo w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://ug.darlowo.ibip.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, w postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, ePUAPu oraz poczty elektronicznej na adres poczta@ugdarlowo.pl.
2) korespondencja przekazana Zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie, mailem na inny adres ni¿ wskazany w ppkt 1) nie bêdzie brana pod uwagê;
3) adresy: https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://epuap.gov.pl/wps/portal.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy i wymagane zapisami SWZ sk³ada siê w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy;
4) je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y ten plik zaszyfrowaæ;
5) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”;
6) wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP);
7) maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanego: „Formularza z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” wynosi 150 MB;
8) za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania odpowiednio na ePUAP lub na adres e-mail Zamawiaj±cego wskazany w rozdziale II pkt 1 ppkt 1 SWZ;
9) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ przez miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/ ).
10) sposób z³o¿enia ofert, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/;
11) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferta), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Zamawiaj±cego wskazany w rozdziale II pkt 1 ppkt 1 SWZ.
Z uwagi na limit znaków pozosta³e
wymagania zawarte s± w Rozdziale II SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem a w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE (je¿eli dotyczy) równie¿ podmiotem przetwarzaj±cym wszelkie dane osobowe osób fizycznych zwi±zanych z niniejszym postêpowaniem jest Gmina Dar³owo - Urz±d Gminy Dar³owo z siedzib± przy ul. J. H. D±browskiego 4, 76-150 Dar³owo,
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Dar³owo: tel. 94 344 63 01, adres e-mail: iod@ugdarlowo.pl,
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia,
4) odbiorcami ww. danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy oraz umowy dofinansowania (je¿eli dotyczy),
5) ww. dane osobowe bêd± przechowywane odpowiednio:
- przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego - je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata;
- przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego nr 1303/2013 z dnia 17.12.2013 r. w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE;
- do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w zakresie okre¶lonym w przepisach o archiwizacji,
6) obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy,
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) osoba fizyczna, której dane osobowe dotycz± posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do ww. danych osobowych. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania. W przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba, ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO,
9) osobie fizycznej, której dane osobowe dotycz± nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Z uwagi na limit znaków pozosta³e informacje zawarte s± w rozdziale IV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.210.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa komputerów dla potrzeb Urzêdu Gminy Dar³owo w ramach projektu „Cyfrowa Gmina””.
2. Wspólny s³ownik zamówieñ publicznych (Kody CPV):
30200000-1 Urz±dzenia komputerowe;
30213000-5 Komputery osobiste;
30213100-6 Komputery przeno¶ne.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizacjê zadania polegaj±cego na dostawie komputerów dla potrzeb Urzêdu Gminy Dar³owo w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê 10 szt. komputerów, w tym 2 szt. komputerów przeno¶nych (laptopów) oraz 8 szt. komputerów typu „All in One”.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 4 do SWZ – szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (opis minimalnych parametrów technicznych).
5. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.
6. Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia by³ fabrycznie nowy (nie eksploatowany), kompletny, sprawny, nieobci±¿ony prawami osób trzecich, wolny od wad fizycznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, oryginalnie zapakowany przez producenta, pochodz±cy z bie¿±cej produkcji, który w pe³ni spe³nia wymagania techniczne i jako¶ciowe okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ. Ponadto ¿aden element wyposa¿enia, ani ¿adna jego czê¶æ sk³adowa, nie bêd± rekondycjonowane, powystawowe lub wykorzystywane wcze¶niej przez inny podmiot. Ponadto posiadaæ bêdzie wymagane przepisami atesty i certyfikaty.
7. W trakcie transportu dostarczany przedmiot zamówienia musi byæ zabezpieczony przed dzia³aniem czynników zewnêtrznych (wilgoci±, zabrudzeniem, itp.).
8. Przedmiot zamówienia ma byæ dostarczony do budynku Urzêdu Gminy Dar³owo, ul. J. H. D±browskiego 4, 76-150 Dar³owo w dniach roboczych w godzinach pracy Zamawiaj±cego okre¶lonych w rozdziale I pkt 1 ppkt 7 SWZ.
9. Koszty transportu, ubezpieczenia w trakcie transportu i roz³adunku ponosi Wykonawca.
10. Wykonawca zobowi±zany bêdzie poinformowaæ Zamawiaj±cego o dostawie z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem. Zamawiaj±cy nie dopuszcza etapowego dostarczania sprzêtu (w ustalonym terminie dostawy Wykonawca dostarcza Zamawiaj±cemu ca³y zakres zamówienia).
11. Oprogramowanie i powi±zane z nim elementy, takie jak certyfikaty/etykiety producenta oprogramowania do³±czone do oprogramowania musz± byæ oryginalne i licencjonowane zgodnie z prawem. W powy¿szym celu Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do przedstawicieli producenta danego oprogramowania z pro¶b± o weryfikacjê czy oferowane oprogramowanie i materia³y do niego do³±czone s± oryginalne. W przypadku identyfikacji nielicencjonowanego lub podrobionego oprogramowania lub jego elementów, w tym podrobionych lub przerobionych certyfikatów/etykiet producenta, Zamawiaj±cy uzna ¿e umowa nie zosta³a prawid³owo wykonana i naliczy kary umowne. W przypadku gdy Wykonawca nie dostarczy oprogramowania i certyfikatów/etykiet nale¿ycie licencjonowanych i oryginalnych Zamawiaj±cy odst±pi od umowy i naliczy kary. Ponadto, powy¿sze informacje zostan± przekazane w³a¶ciwym organom w celu wszczêcia stosownych postêpowañ.
12. Ilekroæ w dokumentach zamówienia znajduje siê wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dodaje siê po ich brzmieniu zwrot „lub równowa¿ne”. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów i produktów równowa¿nych pod warunkiem, ¿e zaproponowane materia³y i produkty bêd± spe³nia³y kryteria zastosowane przez zamawiaj±cego w celu oceny równowa¿no¶ci. W przypadku zaoferowania materia³ów lub produktów równowa¿nych, wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± opis materia³ów i produktów równowa¿nych oraz wykazaæ, ¿e spe³niaj± one kryteria zastosowane przez zamawiaj±cego w celu oceny równowa¿no¶ci.
13. Zamawiaj±cy do³o¿y³ nale¿ytej staranno¶ci w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw w³asnych. Je¿eli jednak w dokumentach zamówienia znajduje siê wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê (nazwy w³asne), a zamawiaj±cy nie okre¶li³ kryteriów równowa¿no¶ci, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to nale¿y traktowaæ je jako nieby³e. W zwi±zku z powy¿szym zamawiaj±cy nie wymaga, aby przedmiot zamówienia by³ realizowany z u¿yciem wskazanych z nazwy materia³ów i produktów. Tym samym wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy u¿yciu innych materia³ów i produktów nie jest zobowi±zany do sk³adania opisu materia³ów i produktów równowa¿nych.
14. W przypadku wyst±pienia w dokumentacji postêpowania odniesieñ do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza siê rozwi±zania równowa¿ne. W przypadku zaoferowania rozwi±zañ równowa¿nych Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± opis rozwi±zañ równowa¿nych oraz wykazaæ, ¿e spe³niaj± one wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia wystêpuj± odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje siê po ka¿dym z ich brzmieniu zwrot „lub równowa¿ne”.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany wed³ug kryterium ceny: cena – 100 %.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) informacja o dostarczanym sprzêcie, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1b do SWZ.W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci sk³adaj± wspólnie ww. dokument.
b) opis materia³ów, produktów i rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 12 i 14 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych materia³ów, produktów i rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci).
W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia Wykonawcy ci sk³adaj± wspólnie ww. dokumenty.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
a) informacja o dostarczanym sprzêcie, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1b do SWZ.b) opis materia³ów, produktów i rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 12 i 14 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych materia³ów, produktów i rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z tych wykonawców.
3) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2);
4) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z tych wykonawców.
5) formularz cenowy wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1a do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci: 450,00 z³ (s³ownie: czterysta piêædziesi±t z³otych 00/100 groszy).2. Decyduje moment wp³ywu ¶rodków do Zamawiaj±cego.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) w pieni±dzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiaj±cego - Gmina Dar³owo - UWAGA: NOWY NUMER KONTA BANKOWEGO: 26 1020 2791 0000 7402 0333 3531;
2) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (z zastrze¿eniem, ¿e porêczenie jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym) - Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej wraz z ofert±.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu zaleca siê, aby w tytule przelewu wyra¼nie oznaczyæ Wykonawcê wnosz±cego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pe³nomocnika/po¶rednika.
5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczenia:
1) dokument gwarancji/porêczenia sporz±dzony w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski,
2) gwarancje/porêczenia podlegaæ musz± prawu polskiemu; wszystkie spory dotycz±ce gwarancji/porêczeñ bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±dów polskich.
6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczenia z tre¶ci tych dokumentów musi w szczególno¶ci jednoznacznie wynikaæ:
1) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³aty ca³ej kwoty wadium nieodwo³alnie i bezwarunkowo na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego (beneficjenta gwarancji/porêczenia – Gminy Dar³owo) zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zaistnia³y okoliczno¶ci, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci,
2) termin obowi±zywania gwarancji/porêczenia, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±.
7. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium. W zwi±zku z powy¿szym zaleca siê aby w tre¶ci gwarancji/porêczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który nale¿y przes³aæ o¶wiadczenie o zwolnieniu wadium.
8. W formularzu oferty nale¿y wpisaæ nr konta, na które Zamawiaj±cy ma zwróciæ wadium wniesione w pieni±dzu.
9. Je¿eli Wykonawca nie wska¿e nr rachunku, o którym mowa w pkt 8, wadium zostanie zwrócone na rachunek, z którego wp³ynê³o.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu Zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
4. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ niniejszej umowy polegaj±cych na:
1) zmianie terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana któregokolwiek z terminów realizacji przedmiotu umowy mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach:
a) w przypadku, gdy nast±pi zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, maj±ca wp³yw na terminy realizacji przedmiotu umowy;
b) w sytuacji, gdy wyst±pi okoliczno¶æ le¿±ca po stronie Zamawiaj±cego, uniemo¿liwiaj±ca lub znacznie utrudniaj±ca realizacje przedmiotu umowy w terminie;
c) w sytuacji, gdy na termin realizacji przedmiotu umowy wp³yn± lub bêd± mog³y mieæ wp³yw okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem si³y wy¿szej, skutkuj±ce w szczególno¶ci:
- wydaniem decyzji lub poleceñ, nak³adaj±cych na Wykonawcê lub Zamawiaj±cego obowi±zek podjêcia okre¶lonych czynno¶ci uniemo¿liwiaj±cych lub utrudniaj±cych realizacjê umowy zgodnie z jej tre¶ci±;
- wstrzymaniem lub ograniczeniem dostaw koniecznych do realizacji przedmiotu umowy lub trudno¶ciami w dostêpie do produktów, komponentów produktu lub materia³ów lub sprzêtu koniecznych do realizacji przedmiotu umowy lub trudno¶ciami w realizacji us³ug koniecznych do realizacji przedmiotu umowy;
- wyst±pieniem innych okoliczno¶ci, które uniemo¿liwiaj± b±d¼ w istotnym stopniu ogranicz± mo¿liwo¶æ wykonania umowy zgodnie z jej tre¶ci±,
2) zmianie wynagrodzenia wynikaj±cej ze zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT; w takiej sytuacji warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a okre¶lona w aneksie warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów,
3) zmianie sprzêtu wskazanego w ofercie na inny, je¿eli zaproponowany pierwotnie sprzêt nie bêdzie dostêpny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji oraz pod warunkiem, ¿e oferowany sprzêt spe³ni wymagania okre¶lone w SWZ i nie spowoduje to zmiany ceny ani terminu,
4) zmianie koñcowego terminu na odst±pienie od umowy, o którym mowa w § 10 ust. 2 niniejszej umowy; zmiana, o której mowa w niniejszym punkcie bêdzie mo¿liwa w sytuacji przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy i nast±pi w zakresie odpowiadaj±cym ró¿nicy pomiêdzy pierwotnym terminem wykonania przedmiotu umowy a terminem wynikaj±cym ze zmiany umowy.
3. W sytuacjach, o których mowa w ust. 2 pkt 1 niniejszego paragrafu, termin realizacji umowy mo¿e ulec przed³u¿eniu o czas trwania okoliczno¶ci stanowi±cych przeszkody w terminowej i zgodnej z umow± realizacji przedmiotu umowy.
4. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 1 lit. c niniejszego paragrafu wymaga dodatkowo przed³o¿enia przez stronê wnioskuj±c± o zmianê umowy informacji o wp³ywie okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem si³y wy¿szej na nale¿yte wykonanie umowy oraz potwierdzenia okoliczno¶ci, na które powo³uje siê strona wnioskuj±ca o zmianê umowy, poprzez stosowne o¶wiadczenia lub dokumenty.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-08 11:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-08 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
I. Wykonawcy zagraniczni:Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia dokumentów, o których mowa w § 4 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub
o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy.
II. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê: 1) wykonawcê oraz
uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
INNE PRZETARGI Z DAR£OWA
- Zakup i dostawa urz±dzeñ i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Dar³owo - Etap I
- Budowa o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Dar³owo w miejscowo¶ciach Kowalewice, Pêciszewko i Porzecze
- Remont konserwatorski elewacji pó³nocnych: muru kurtynowego, budynku bramnego i skrzyd³a wschodniego oraz elewacji wschodniej i zachodniej budynku bramnego
- Remont konserwatorski elewacji zachodniej skrzyd³a wschodniego Zamku Ksi±¿±t Pomorskich w Dar³owie
wiêcej: przetargi w Dar³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu elektronicznego, aplikacji, narzêdzi cyfrowych i platform edukacyjnych
- "Dostawa pomocy dydaktycznych, programów multimedialnych oraz sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby zajêæ realizowanych w szko³ach podstawowych"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sze¶ciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
- Dostawa komputera stacjonarnego (stacji obliczeniowej) na potrzeby WIEiT
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania wraz z wdro¿eniami i szkoleniami w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorz±d dla Gminy Zakrzew"
wiêcej: Urz±dzenia komputerowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.