Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA OGRODZENIA WRAZ Z BRAMĄ WJAZDOWĄ ORAZ FURTKAMI, SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ NA OGRÓDKU PRZY BUDYNKU NR 19C ORAZ OŚWIETLENIE, NAGŁOŚNIENIE I MONITORING TERENU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290133
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 109
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957428700
1.5.8.) Numer faksu: 957428701
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@obrzyce.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrzyce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://obrzyce.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA OGRODZENIA WRAZ Z BRAMĄ WJAZDOWĄ ORAZ FURTKAMI, SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ NA OGRÓDKU PRZY BUDYNKU NR 19C ORAZ OŚWIETLENIE, NAGŁOŚNIENIE I MONITORING TERENU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3945af77-408c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00133837/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 BUDOWA OGRODZENIA WRAZ Z BRAMĄ WJAZDOWĄ ORAZ FURTKAMI, SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ NA OGRÓDKU PRZY BUDYNKU NR 19C ORAZ OŚWIETLENIE, NAGŁOŚNIENIE I MONITORING TERENU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261086/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający w dniu 21.10.2021r wszczął postępowanie w trybie podstawowym na ww. przedmiot zamówienia zgodnie z art. 275 pkt 1) ustawy, poprzez zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu o numerze 2021/BZP 00240871/01 oraz na swojej stronie internetowej prowadzonego postępowania https://obrzyce.ezamawiajacy.pl/ Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 05.11.2021r godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-3945af77-408c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPSNPCH-DOE-382-14/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 496486,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest budowa ogrodzenia wraz z bramą wjazdową oraz furtkami, chodnika z zadaszeniem, siłowni zewnętrznej na ogródku przy budynku nr 19c wraz z pracami towarzyszącymi.
Zamówienie realizowane jest w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wsparcie
inwestycji dla oddziałów psychiatrii dziecięcej w związku z epidemią wirusa
SARS-CoV-2”, dofinansowanego przez Ministerstwo Zdrowia ze środków
Funduszu Przeciwdziałania COVID-19.
2 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące prace:
- NAWIERZCHNIA Z KOSTKI BETONOWEJ
- OGRODZENIE
- ZADASZENIE WEJŚCIA ISTNIEJĄCEGO
- OŚWIETLENIE TERENU
* Roboty kablowe
* Montaż oświetlenia
* Pomiary powykonawcze
- MONITORING TERENU
- NAGŁOŚNIENIE
- SIŁOWNIA ZEWNĘTRZNA
- REMONT PODBITKI DACHOWEJ
- PRACE ZABEZPIECZAJĄCE
- WYPOSAŻENIE RUCHOME
- WYCINKA DRZEW
Projektowana zabudowa stanowi uzupełnienie istniejącej zabudowy i ma na celu
poprawę warunków użytkowania.
3.Realizując zadania publiczne objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępności architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej, osobom ze szczególnymi potrzebami, co najmniej w zakresie określonym przez minimalne wymagania, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz. 1062).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652298,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652298,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 652298,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „TOMBUD” Paweł Jeziorski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961244680
7.3.3) Ulica: Jagielnik nr 10 a
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz
7.3.5) Kod pocztowy: 66-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 652298,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Dostawy pieczywa, bułek pszennych oraz bułki tartej do Aresztu Śledczego w Międzyrzeczu
- Dostawa urządzeń medycznych do procedur urologicznych
- DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.