Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00208819/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
- 2023/BZP 00218778/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa materiałów elektrycznych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 22. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280603684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Saperska 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-073
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22wog.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://22wog.wp.mil.pl/pl/bip/info/q-zamowienia-publiczne/-1032798j-platforma-zakupowa/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/22wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa materiałów elektrycznych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5183bbdb-ee2d-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042735/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa: materiały elektryczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208819
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22 WOG-ZP.2712.17.2023/R/75/2600/D/PBN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są „Dostawa materiałów elektrycznych” zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia będącym załącznikiem do projektowanych postanowień umowy ( formularz asortymentowo-cenowy) oraz odbiór zużytych świetlówek w ilości nie większej niż ilość podstawowa tj:
z m. Olsztyn 1162 szt. - około 151,00 kg
z m. Lipowiec 111 szt.- około 16,8 kg
z m. Lidzbark Warmiński – 531 szt.- około 70,1 kg
z m. Przasnysz – 1122 szt. - około 114,8 kg.
2. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiące załącznik nr 1 do SWZ (wraz z załącznikami).
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach producenta umożliwiający jego identyfikację (rodzaj, ilość) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów.
4. Ilość podstawowa będzie dostarczona do 4 różnych miejscowości, gdzie znajdują się magazyny 22.WOG, natomiast opcja będzie dostarczana sukcesywnie (maksymalnie 2 razy w miesiącu) wyłącznie do magazynu w Olsztynie.
5. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem oraz rozładunkiem przedmiotu umowy do magazynu Zamawiającego.
6. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Prawo opcji – dostawy materiałów elektrycznych, w sposób i na warunkach opisanych w SWZ dla zamówienia „podstawowego” do wartości podanej przez Wykonawcę w formularzu cenowym jako wartość zamówienia opcji, w przypadku potrzeby zgłoszonej przez Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych w terminie realizacji umowy oraz cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym.
7. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z uwzględnieniem celu dla którego to rozwiązanie ma służyć. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 16, 99 i 103 ustawy p.z.p., a maja jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań w zakresie właściwości przedmiotu tj. jakościowych, funkcjonalnych i technicznych Zamawiającego.
8. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązującym prawem, został dopuszczony do obrotu handlowego i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski.
9. Osoby biorące udział w realizacji zamówienia nie posiadające obywatelstwa polskiego muszą uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki zgodnie z zapisami Rozdział 6 „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18 sierpnia 2021 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2021, Poz. 177).
4.5.3.) Główny kod CPV: 31411000-0 - Baterie alkaliczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31510000-4 - Żarówki elektryczne
31320000-5 - Kable energetyczne
31211310-4 - Wyłączniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103357,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107733,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103357,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Elektros Dominik Jarzemski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5542520112
7.3.3) Ulica: ul. Pielęgniarska 6
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-790
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA ELEKTROS DOMINIK JARZEMSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA ELEKTROS DOMINIK JARZEMSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103357,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Herbicydy
- Promocja Województwa Warmińsko-Mazurskiego podczas rozgrywek Orlen Superligi piłki ręcznej kobiet w 2025 r.
- Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz drobnego asortymentu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Zakup i dostawa używanej oklejarki do książek na potrzeby Zakładu Poligraficznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Budowlane usługi doradcze dotyczące nieruchomości ZWRSP we właściwości KOWR OT w Olsztynie, woj. warmińsko-mazurskie, w zakresie opiniowania i uzgadniania lokalizacji i przebiegu inwestycji obcych.
- Promocja województwa warmińsko-mazurskiego podczas 81. Rajdu Polski
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów oświetleniowych, akcesoriów i osprzętu elektrycznego
- Sukcesywne dostawy baterii, małego AGD, krzeseł i innych artykułów gospodarczych
- Dostawa sprzętu na artykuły biurowe, worki, środki czystości, baterie, tusze, tonery, myszki, klawiatury dla podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Zakup i dostawa chemicznych źródeł zasilania - baterii
- Rozświetlamy drogi i osiedla w Gminie Dubeninki.
- kable elektroenergetyczne.
więcej: Wyłączniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.