Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00100318/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
- 2021/BZP 00113269/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-13
- 2021/BZP 00116489/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-15
- 2021/BZP 00116497/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół w Wąbrzeźnie w ramach projektów „Dziś nauka jutro praca III” oraz „Modernizacja i wyposażenie pracowni zawodowych w placówkach edukacyjnych..."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WĄBRZESKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 44
1.5.2.) Miejscowość: Wąbrzeźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 688 24 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wabrzezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wabrzezno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pow-wabrzeski.rbip.mojregion.info/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół w Wąbrzeźnie w ramach projektów „Dziś nauka jutro praca III” oraz „Modernizacja i wyposażenie pracowni zawodowych w placówkach edukacyjnych..."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42536124-d99f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281100
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003568/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Pomoce dydaktyczne (bez podręczników) – Dziś nauka jutro praca III, IV i V, Przez naukę do sukcesu III, Modernizacja i wyposażenie pracowni zawodowych w placówkach edukacyjnych Powiatu Wąbrzeskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Dziś nauka jutro praca III” oraz „Modernizacja i wyposażenie pracowni zawodowych w placówkach edukacyjnych Powiatu Wąbrzeskiego”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100318/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.272.19.2021.BR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 820449,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stanowisko dydaktyczne do programowania sterowników PLC – Dziś nauka jutro praca III - szczegółowy OPZ zawiera załącznik nr 1a do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38810000-6 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 65479,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenia wspomagające proces montażu maszyn i urządzeń/ narzędzia montażowe i pomiarowe – Dziś nauka jutro praca III4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42630000-1 - Obrabiarki do obróbki metali
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 9357,01 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Narzędzia do pracowni badań wytrzymałościowych i pomiarowych – „Modernizacja i wyposażenie...”4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące
38425500-5 - Aparaty do oceny wytrzymałości
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 446929,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
narzędzia do pracowni sterowań i napędów pneumatycznych i hydraulicznych – „Modernizacja i wyposażenie...”;4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42132130-3 - Pneumatyczne siłowniki zaworowe
42950000-0 - Części maszyn ogólnego zastosowania
4.5.5.) Wartość części: 54299,05 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
narzędzia do pracowni mechatronicznej – stanowisko do badań i eksploatacji układów sensorycznych – „Modernizacja i wyposażenie...”4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35125100-7 - Czujniki
38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 67939,83 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
narzędzia do pracowni obróbki metali – „Modernizacja i wyposażenie...”4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 118775,65 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pracownia żywienia i usług gastronomicznych - „Modernizacja i wyposażenie...”4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.5.) Wartość części: 57669,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317059,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Testlab Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-265-18-63
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Jeremiego 21
7.3.4) Miejscowość: Izabelin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-080
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: eSzydłowski Łukasz Szydłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 897-167-98-95
7.3.3) Ulica: ul. Piekarska 1
7.3.4) Miejscowość: Zielęcice
7.3.5) Kod pocztowy: 49-353
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z WĄBRZEŹNA
- "Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej Powiatu Wąbrzeskiego"
- Budowa budynku wielorodzinnego 24-lokalowego przy ul. Bp. J.Dantyszka 12 w Wąbrzeźnie pod wynajem z możliwością dojścia do własności.
więcej: przetargi w Wąbrzeźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie bazy szkół w projekcie pn. Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych.
- Zakup wyposażenia do budynku żłobka w Wodyniach w ramach realizacji inwestycji: "Budowa budynku żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą na dz. nr ewid. 824 w miejscowości Wodynie"
- Zakup wyposażenia do utworzenia żłobka w Sułoszowej w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029
- Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkół Podstawowych na terenie Gminy Nowa Sarzyna
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-4
więcej: Czujniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.