Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00224979/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stacji uzdatniania wody w m. Nowa Kubra. Przebudowa sieci wodociągowej wraz z modernizacją i rozbudową sieci wodociągowej na terenie gminy Przytuły
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przytuły
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Supska 10
1.5.2.) Miejscowość: Przytuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-423
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@przytuly.powiatlomzynski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przytuly.powiatlomzynski.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
przytuly.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa stacji uzdatniania wody w m. Nowa Kubra. Przebudowa sieci wodociągowej wraz z modernizacją i rozbudową sieci wodociągowej na terenie gminy Przytuły2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25da4631-f633-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281190
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00082175/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa stacji uzdatniania wody w m. Nowa Kubra. Przebudowa sieci wodociągowej wraz z modernizacją i rozbudową sieci wodociągowej na terenie gminy Przytuły
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224979
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GI.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa stacji uzdatniania wody w m. Nowa Kubra. Przebudowa sieci wodociągowej wraz z modernizacją i rozbudową sieci wodociągowej na terenie gminy Przytuły”. Zadanie obejmuje:
- sporządzenie projektów budowlanych i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót,
- wykonanie badań gruntowych,
- obsługę geodezyjną,
- wykonanie projektów technicznych zgodnie z obowiązującym prawem,
- wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektów,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektów do eksploatacji i użytkowania,
- nadzór autorski projektanta,
- sporządzenie operatów wodno-prawnych na remont urządzeń wodnych oraz usługi wodne polegające na poborze wód podziemnych,
- wyburzenie istniejącego budynku stacji uzdatniania wody,
- zapewnienie gwarancji należytego wykonania robót.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym pełną dokumentację projektową do wykonania robót, a w szczególności opracuje lub uzyska
- aktualną mapę do celów projektowych,
- projekt budowlany (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany) wraz ze wszystkimi dokumentami, uzgodnieniami i decyzjami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia (wykonanie projektu oraz robót zgodnie z uzyskanymi uzgodnieniami/decyzjami),
- uzyskanie pozwolenia na budowę/skutecznego zgłoszenia,
- decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach (jeśli wymagana),
- decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (jeśli wymagana),
- operat wodnoprawny oraz decyzja pozwolenie wodnoprawne
- decyzje zezwalające na lokalizację studni pomiarowych w pasie drogowym (jeśli lokalizacja obiektu leży na takiej działce)
- inne opracowania niezbędne dla uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia,
- projekt techniczny, który będzie stanowił uszczegółowienie (rysunki i opisy) projektu budowlanego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót,
- dokumentację powykonawczą wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i uzbrojenia podziemnego i nadziemnego
- przygotowanie kompletu dokumentów niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub innych wymaganych opinii/decyzji związanych z użytkowaniem,
- instrukcje użytkowania oraz eksploatacji.
W ramach zadania Wykonawca zapewni nadzór autorski w okresie wykonywania zadania.
Docelowo Zamawiający wymaga dostarczenia:
- kompletnego projektu budowlanego, zatwierdzonego przez organ wydający pozwolenie na budowę oraz w wersji elektronicznej (Wykonawca winien wykonać 3 egzemplarze projektu budowlanego w celu złożenia z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę lub celem dokonania zgłoszenia robót);
- dwa komplety dokumentacji wykonawczej oraz w wersji elektronicznej;
- dwa komplety dokumentacji powykonawczej oraz wersji elektronicznej (DWG i PDF);
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4825474,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4825474,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4825474,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ ZIEJA ” Ryszard Zieja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7210000613
7.3.3) Ulica: Fabryczna 9
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ZIEJA" Ryszard Zieja
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ZIEJA" Ryszard Zieja
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4825474,5 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.