Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00225090/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
- 2023/BZP 00234506/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenie Menadżer Gastronomii.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25643311976
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.krawczyk-styrna@uph.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uph-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenie Menadżer Gastronomii.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7484f25a-f636-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dotyczy Projektu: „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nr umowy o dofinansowanie projektu POWR.03.05.00-00-Z107/17-00 zad. 3 poz. 75.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225090
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.34.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 76800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenia szkolenia Menadżer Gastronomii dla 30 osób w dniach 19.06-23.06.2023 r.
2. Wymagania Zamawiającego:
1) Szkolenie organizowane będzie we wskazanym przez Zamawiającego obiekcie hotelowo - gastronomicznym na terenie Polski.
2) Zamawiający zobowiązuje się zapewnić odpowiednie sale szkoleniowe z urządzeniami audiowizualnymi i w porze wieczornej możliwość korzystania z kuchni oraz sprzętu kuchennego do przygotowywania dań regionalnych.
3) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie z wykorzystaniem własnego sprzętu niezbędnego przy takim typie szkoleniu w ilości zapewniającej praktyczny udział w zajęciach wszystkim uczestnikom szkolenia.
4) Zajęcia przeprowadzi trzech trenerów, po jednym na każdą grupę liczącą 10 osób. Łącznie w szkoleniu weźmie udział 30 osób.
5) Szkolenie odbędzie się w dniach 19.06-23.06.2023 r. W każdym z tych dni odbędzie się 10 godzin szkolenia każdej z grup. Łączny czas szkolenia wyniesie 150 godzin - trzy grupy po 50 godzin dla każdej grupy.
6) W pierwsze cztery dni szkolenia w porze od 19:00 do 21:00 studenci będą uczestniczyć w przygotowywaniu dań przypisanych do danego regionu Polski. W każdym z tych dni przygotowywane będzie jedno z zaproponowanych przez Wykonawcę dań.
7) Zakres szkolenia obejmuje co najmniej następujące zagadnienia:
- Rola i atrybuty profesjonalnego menadżera: istota i style zarządzania w gastronomii, cechy dobrego przywódcy, mechanizm budowania autorytetu, reguły efektywnych negocjacji, techniki i strategie negocjacyjne, komunikacja z personelem.
- Określenie zapotrzebowania menadżerskiego właścicieli lub inwestorów, charakter lokalu (podział branży HoReCa), wybór odpowiedniej lokalizacji, uwarunkowania okolicy, relacje sąsiedzkie, wybór formy prawnej przedsiębiorstwa (jednoosobowa działalności gospodarcza, spółka cywilna, spółka prawa handlowego (spółka z o. o., inne). Wady
i zalety, rodzaje podatków i stawki w gastronomii, wybór odpowiednie grupy docelowej.
- Biznes Plan, główne założenia finansowe, analiza SWOT, przeprowadzenie rachunku wyników, stworzenie symulacji obrotowej, podsumowanie wszelkich wydatków, wzory druków i dokumentów ewidencjonowania obrotów.
- Food Cost i Beverage Cost, sposoby rozliczania się z inwestorem, dobór materiałów budowlanych i wykończeniowych, wystrój lokalu, analiza technicznych uwarunkowań proponowanego lub wybranego lokalu, wstępne zakreślenie punktów produkcyjnych, sprzedażowych, konsumpcyjnych i sanitarnych miejsca, konsultacja z technologiem żywienia, zlecenia wykonania planu technologicznego w oparciu o plany budowlane i pełną inwentaryzację budowlaną, świetlenie i nagłośnienie lokalu gastronomicznego, wentylacja i klimatyzacja w lokalu gastronomicznym, zarys systemu HACCP.
- Rodzaje menu, standardy obowiązujące w karcie menu, określenie systemu zarządzania lokalem gastronomicznym, hierarchia pracownicza, specyfika zatrudnienia w gastronomii i hotelarstwie.
- Forma prawna zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenie, umowa o dzieło, aspekty prawne, koszty, uprawnienia i obowiązki obydwu stron, metody i instrumenty motywacji personelu, systemy premiowe, prowizyjne i inne, oszustwa i kradzieże pracowników gastronomii; sposób zwalczania i eliminowania negatywnych działań pracowników.
- Określenie szaty graficznej miejsca, strona internetowa - na co zwrócić uwagę, plan kampanii reklamowej: podstawowe założenia, budżet, środki, reklama w mediach, stawki, metody działania, media społecznościowe - wpływ i wykorzystanie w branży HoReCa, działania public relations w gastronomii, darketing szeptany w branży HoReCa, zasady budowanie lojalności konsumenckiej, potęga marketingu wewnętrznego w gastronomii i hotelarstwie.
- Urządzenia gastronomiczne i ich serwis, producenci i firmy dystrybuujące, drobny sprzęt kuchenny i barowy, zakup, zasadność, wybór odpowiednich marek, bar i miksologia, sommelierstwo, obsługa konsumenta, podstawowe zasady sztuki kelnerskiej, remanenty - zasadność i metody.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6793180306
7.3.3) Ulica: Zakopiańska 9/312
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-418
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Centrum Szkoleniowe Omega Łukasz Dybała
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Szkoleniowe Omega Łukasz Dybała
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w działce 350/2 przy ul. Dolina Liwca w miejscowości Pruszyn, gm. Siedlce
- Dostawa urządzeń i materiałów medycznych dla 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na 3 części (zadania)
- Dostawa szaf metalowych do Instytutu Nauk o Zdrowiu.
- Opróżnianie koszy ulicznych, stacji psi pakiet i pojemników na odpady segregowane oraz ustawianie i wywóz nieczystości z pojemników na odpady zmieszane i segregowane na terenie Miasta Siedlce
- Wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych/promocyjnych dla Wydawnictwa Naukowego UwS.
- Dostawa materiałów odniesienia dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja usługi szkoleń w ramach projektu "Najważniejsza jest RODZINA - subregionalny program wsparcia kobiet i rodziców w zakresie aktywności zawodowej oraz godzenia życia zawod..." cz. I -II .."
- SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ MMA-111, MAG-135, TIG-141, MIG-131
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Usługa szkoleniowa na potrzeby przeprowadzenia warsztatów facylitacyjnych.
- Świadczenie usług szkoleniowych i korepetycji na potrzeby realizacji projektu pn. "Rozwiń skrzydła" - 7 części
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Prawo jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną w zakresie bloku programowego do prawa jazdy kat. C1, C1+E, C, C+E.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.