eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StargardUbezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Stargardzkiego



Ogłoszenie z dnia 2024-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Stargardzkiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stargardzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skarbowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 4804802/803

1.5.8.) Numer faksu: +48 91 4804801

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiatstargardzki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstargardzki.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstargardzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Stargardzkiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b09bf1eb-d7b0-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051517/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Stargardzkiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230245

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.5.2024.WJ1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 745851,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie Powiatu Stargardzkiego w zakresie: ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk oraz ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością
i posiadanym mieniem.
Postępowanie prowadzone jest na rzecz n/w jednostek organizacyjnych Powiatu Stargardzkiego:
1) Starostwa Powiatowego z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Skarbowej 1,
2) Zespołu Szkół Nr 1 z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Park 3-go Maja 2,
3) Zespołu Szkół Nr 2 z siedzibą w Stargardzie, przy Os. Zachód B15a,
4) Zespołu Szkół Nr 5 z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Śniadeckiego 4-6,
5) I Liceum Ogólnokształcącego z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Staszica 2,
6) II Liceum Ogólnokształcącego z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Mieszka I 4,
7) Centrum Kształcenia Zawodowego z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Pierwszej Brygady 35,
8) Zespołu Szkół Budowlano – Technicznych z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Ceglanej 11,
9) Zespołu Szkół Specjalnych z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Wita Stwosza 1a/1b,
10) Zarządu Dróg Powiatowych z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Bydgoskiej 13/15,
11) Powiatowego Urzędu Pracy z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Pierwszej Brygady 35,
12) Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Stargardzie, przy ulicy Skarbowej 1,
13) Bursy Szkolnej z siedzibą w Stargardzie, przy Placu Majdanek 7,
14) Powiatowego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Stargardzie, przy Placu Majdanek 7,
15) Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej z siedzibą w Stargardzie, przy Placu Majdanek 7a,
16) Domu Pomocy Społecznej z siedzibą w Dolicach, przy ulicy Wiśniowej 12,
17) Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Stargardzie, przy ulicy Bogusława IV 21.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 648993,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie Powiatu Stargardzkiego w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2) ubezpieczenie autocasco,
3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,
4) ubezpieczenie assistance.
Postępowanie prowadzone jest na rzecz jednostek organizacyjnych Powiatu Stargardzkiego. Wykaz jednostek organizacyjnych, które posiadają pojazdy:
1)Starostwo Powiatowe z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Skarbowej 1,
2)Zespół Szkół Nr 1 z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Park 3-go Maja 2,
3)Zespół Szkół Nr 5 z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Śniadeckiego 4-6,
4)Centrum Kształcenia Zawodowego z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Pierwszej Brygady 35,
5) Zespół Szkół Budowlano – Technicznych z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Ceglanej 11,
6) Zarząd Dróg Powiatowych z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Bydgoskiej 13/15,
7)Dom Pomocy Społecznej z siedzibą w Dolicach, przy ulicy Wiśniowej 12,
8)Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Skarbowej 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.5.5.) Wartość części: 96858,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 570397,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 997238,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 570397,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO Ubezpieczenia - Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 113 24 01 245

7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-685

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 570397,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75011,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90853,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75011,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 526 02 14 686

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 162

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-342

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75011,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.