Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00201360/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, macierzy dyskowej typu NAS, serwera z napędem taśmowym LTO-8, oprogramowania oraz urządzenia pamięci masowej w podziale na 3 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223783100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.cpe.gov.pl/p158/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie w realizacji programów UE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, macierzy dyskowej typu NAS, serwera z napędem taśmowym LTO-8, oprogramowania oraz urządzenia pamięci masowej w podziale na 3 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41bf9917-e310-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281346
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059880/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, macierzy, streamera, oprogramowani do backupu i akcesoriów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot niniejszej umowy jest współfinansowany ze środków UE w ramach PTFE 21-27 , POPT 2014-2020, PT POWER 2014-2020, Programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020, PWT Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020, PWT Polska-Rosja 2014-2020, PW Interreg V-A Południowy Bałtyk 2014-2020, PW INTERREG Polska – Saksonia 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201360/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.263.9.2022.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 291836,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Projektów Europejskich w podziale na 3 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I został zawarty w Załączniku nr 4 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i stanowi jej integralną część. Zakres zamówienia:Komputer przenośny z ekranem 15,6 cala, (opcja)-1 szt.
Komputer przenośny z ekranem 14 cali- 14 szt.
Ekran personalizujący 27 cali- 3szt.
Ekran personalizujący 24,5 cala-1 szt.
UPS- 4szt.
Komputer AIO 27 cali- 6szt.
Komputer AIO 27 cali bez systemu operacyjnego (opcja) - 7 szt.
Słuchawki douszne- 13 szt.
Gimbal- 1 szt.
Monitor 27 cali- 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.5.) Wartość części: 159471,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Projektów Europejskich w podziale na 3 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I został zawarty w Załączniku nr 4 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i stanowi jej integralną część. Zakres zamówienia: Urządzenie NAS w obudowie RACK- 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Projektów Europejskich w podziale na 3 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I został zawarty w Załączniku nr 4a do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i stanowi jej integralną część. Zakres zamówienia:1. Serwer + streamer taśmowy LTO-8- 1 szt.
2. Urządzenie pamięci masowej (Network Attached Storage)- 1 szt.
3. Oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych - Wykonawca zobowiązany jest wpisać oferowana liczbę licencji wypełniających wymagania zamawiającego
4. Zapasowe dyski do urządzenia NAS zaoferowanego w pozycji 2- 4 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30234700-5 - Taśmy magnetyczne
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
30234100-9 - Dysk magnetyczny
4.5.5.) Wartość części: 127808,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 3) „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11992,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17924,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12730,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eugeniusz Sienicki Giga Multimedia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261650136
7.3.3) Ulica: Włodarzewska 65B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-384
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12730,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127808,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158731,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127808,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: System Data sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172031249
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 42
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Eugeniusz Sienicki GIGA MULTIMEDIA
jakie przetargi wygrała firma
Eugeniusz Sienicki GIGA MULTIMEDIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127808,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- "Rozbudowa środowiska backupowego w PWM"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.