Og³oszenie z dnia 2024-04-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00299398/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-24
- 2024/BZP 00353482/01 - Wynik z dnia 2024-06-05
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont DP 4332E ul. Pi³sudskiego w Tomaszowie Mazowieckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarzad Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590653653
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¦w. Antoniego 41
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@powiat-tomaszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.zdptomaszowmaz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Wykonywanie obowi±zków zarz±dcy dróg w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustaw± o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont DP 4332E ul. Pi³sudskiego w Tomaszowie Mazowieckim
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-89e3431c-f7f3-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00281391
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00070430/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.11 Remont DP 4332E ul. Pi³sudskiego w Tomaszowie Mazowieckim
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-89e3431c-f7f3-11ee-8d01-6607a228ef1b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: drogi@powiat-tomaszowski.pl (nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: • Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
• Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
• Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia , o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
• Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci z uwzglêdnieniem
rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w
tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
• Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 ze zm.), wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
• Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert (sposób sk³adania ofert opisano w rozdziale 13 SWZ) odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
• Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia
• Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
• Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.3801.16.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zadania jest " Remont DP 4332E ul. Pi³sudskiego w Tomaszowie Mazowieckim ".
D³ugo¶æ odcinka objêtego robotami wynosi 525mb.
1. Istniej±cy stan zagospodarowania terenu
Droga bêd±ca przedmiotem zadania zlokalizowana jest w miejscowo¶ci Tomaszów Mazowiecki, ul. Aleje J. Pi³sudskiego - powiat tomaszowski, województwo £ódzkie. Trasa biegnie przez tereny zabudowane miejscowo¶ci Tomaszów Mazowiecki. Droga w przekroju poprzecznym posiada dwie jezdnie po 7,0m na których wydzielony jest jednym pasie ruchu i pas postojowy.
Tereny, na których bêdzie przebiega³ remont uk³adu komunikacyjnego znajduje siê uzbrojenia podziemne: wodoci±g, sieæ teletechniczna, siec energetyczna, sieæ gazowa, sieæ kanalizacji deszczowej i sanitarnej– teren uzbrojony. Obecnie uk³ad komunikacyjny w dostatecznym stanie technicznym. Odprowadzenie wód opadowych odbywa siê poprzez odpowiednie spadki na teren dzia³ki oraz do wpustów kanalizacji deszczowej.
2. Zakres robót objêty zamówieniem
Przewiduje siê remont uk³adu komunikacyjnego DP 4332E - ul. Aleje J. Pi³sudskiego na odcinku od Placu Ko¶ciuszki do skrzy¿owania typu rondo w celu poprawy bezpieczeñstwa w ruchu drogi powiatowej na odcinku o d³ugo¶ci 525m. Na odcinku objêtym zakresem zadania zostan± wykonane roboty drogowe. Remontowi zostanie poddana nawierzchnia jezdni na szeroko¶ci 4,0m. Odtworzeniu podlega równie¿ oznakowanie poziome po wykonaniu robót nawierzchniowych.
Podstawowym zakresem robót polegaj±cym na remoncie drogi jest:
- frezowanie istniej±cych nawierzchni bitumicznych,
- regulacja wysoko¶ciowa istniej±cej armatury,
- rozk³adanie nawierzchni bitumicznych,
- odtworzenie oznakowania poziomego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów (PO) obliczon± na podstawie wzoru: PO = PC + PG gdzie: PO - ³±czna ilo¶æ punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”, PG – liczba punktów uzyskanych w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materia³y
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: „D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materia³y
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu .
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W przypadkach przewidzianych w umowie lub w ustawie Prawo Zamówieñ Publicznych dopuszcza siê mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian za zgod± Zamawiaj±cego. Tre¶æ zmian umowy uwzglêdniona zosta³a w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ, które brzmi± nastêpuj±co: 1. Za zgod± stron umowy dopuszczalne jest przed³u¿enie terminu zakoñczenia wykonania robót budowlanych w przypadku gdy zagro¿one bêdzie dotrzymanie terminu, o którym mowa w § 3 pkt 4 umowy, w nastêpuj±cych sytuacjach:1) wyst±pienie innych wcze¶niej nieprzewidzianych robót w strefie przekazanego placu budowy, Wykonawca jest upowa¿niony do wyst±pienia o wyd³u¿enie okresu na realizacjê zadania o okres wprowadzonych zak³óceñ wraz ze skutkami z tego wynik³ymi, dotyczy to równie¿ wypadków drogowych powsta³ych w strefie robót,
2) konieczno¶ci udostêpnienia innym podmiotom placu budowy, w przypadku kolizji z równolegle prowadzonymi inwestycjami w obrêbie pasa drogowego,
3) wyst±pienie uniemo¿liwiaj±cych kontynuowanie robót warunków atmosferycznych warunków geotechnicznych, warunków geologicznych, warunków wodnych, warunków hydrologicznych; warunków odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienie podziemnych urz±dzeñ, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich czê¶ci, a tak¿e wyst±pienie po¿aru,
4) wyst±pienie w trakcie wykonywania zamówienia odkrycia, co do którego istnieje przypuszczenie, i¿ jest ono zwi±zane z zabytkiem lub uzasadnione bêdzie zawiadomienie konserwatora zabytków w celu dokonania oglêdzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego,
5) wyst±pienie si³y wy¿szej, (tj. dzia³ania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klêski ¿ywio³owe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzêsienia ziemi, ekonomiczne nastêpstwa globalnego kryzysu finansowego, stany zagro¿enia epidemicznego i inne)
6) wyst±pienie zmian w przepisach prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia jednej lub obu stron,
7) dzia³anie lub zaniechanie organów w³adzy publicznej lub instytucji, w tym zmiany urzêdowych interpretacji przepisów dotycz±cych wykonywania lub finansowania robót budowlanych,
8) przekroczenie okre¶lonych w przepisach prawa terminów wydawania decyzji, zezwoleñ, itp., je¿eli nie wynika to z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
9) wydanie postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach okre¶lonych w przepisach ustawy - Prawo budowlane,
10) wydanie orzeczenia przez s±d lub inny podmiot, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
11) w przypadku przed³u¿aj±cych siê czynno¶ci wp³ywaj±cych na realizacjê przedmiotu zamówienia le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci , gdy Zamawiaj±cy nie przeka¿e terenu budowy w terminie wskazanym w § 3 ust. 1 umowy.
2. W przypadkach, o których mowa w ust. 1, za zgod± stron umowy termin wykonania robót budowlanych przed³u¿a siê maksymalnie o:
1) czas trwania zak³óceñ wynikaj±cych z wyst±pienia wcze¶niej nieprzewidzianych robót w strefie przekazanego placu budowy,
2) czas trwania zak³óceñ wynikaj±cych z konieczno¶ci udostêpnienia innym podmiotom placu budowy, w przypadku kolizji z równolegle prowadzonymi inwestycjami w obrêbie pasa drogowego,
3) czas trwania warunków atmosferycznych, warunków geotechnicznych, warunków geologicznych, warunków wodnych, warunków hydrologicznych, warunków odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienia podziemnych urz±dzeñ, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich czê¶ci, ( ze wzglêdu na ograniczenie techniczne wprowadzanych znaków dalsza czê¶æ zmian umieszczona zosta³a w sekcji informacje dodatkowe)
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-26 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-24
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Kontynuacja pkt . 7.4 zmiany umowy : 4) czas niezbêdny do zawiadomienia konserwatora zabytków w celu dokonania oglêdzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego,5) czas trwania si³y wy¿szej w zakresie maj±cym wp³yw na termin wykonania umowy,
6) czas niezbêdny na dokonanie zmian w robotach budowlanych, wynikaj±cych ze zmian w przepisach prawa,
7) czas trwania dzia³ania lub zaniechania organów w³adzy publicznej lub instytucji, w tym czas niezbêdny na dokonanie zmian w robotach budowlanych, wynikaj±cych ze zmian urzêdowych interpretacji przepisów dotycz±cych wykonywania lub finansowania robót budowlanych,
8) czas równy przekroczeniu okre¶lonych w przepisach prawa terminów wydawania decyzji, zezwoleñ, itp.,
9) czas wstrzymania robót budowlanych na podstawie wydanego postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach okre¶lonych w przepisach ustawy - Prawo budowlane,
10) czas trwania przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, maj±cych wp³yw na termin realizacji umowy.
3. Za zgod± stron umowy dopuszcza siê równie¿ dokonanie zmian postanowieñ zawartej umowy w zakresie mo¿liwo¶ci sk³adania faktur czê¶ciowych, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci objêtych katalogiem zdarzeñ ust. 1 niniejszego paragrafu, nawet w przypadku gdy zdarzenia te nie spowoduj± zmiany terminu wykonania robót budowlanych.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Domu Pomocy Spo³ecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
- Rozbudowa DP 4153E w miejscowo¶ci Podkonice Du¿e wraz z rozbiórk± istniej±cego i budow± nowego przepustu
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych zarz±dzanych przez Tomaszowskie TBS Spó³ka z o.o.
- Dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Spo³ecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
- Przeprowadzenie szkoleñ dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podzia³em na III czê¶ci
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleñ/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Nowoczesne kszta³cenie zawodowe w powiecie tomaszowskim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynków przy ul. Bankowej 7 i 7a w Rudzie ¦l±skiej, etap I: modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzysz±cymi
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego O¶rodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wroc³awiu
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i czê¶ci ulicy Boles³awa Chrobrego w Z³otoryi".
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.